7 marca 2013

Vichy Dercos Aminexil Pro

Witam wszystkich serdecznie!
Wielki stres hehehe. Moja pierwsza recenzja. A jak wyjdzie ocenicie moi drodzy sami.

Kilka dni temu skończyłam testować produkt z Vichy - Dercos Aminexil Pro.Postanowiłam zagęścić swoje włosy ponieważ mam je długie ale cienkie oraz zauważyłam że za dużo ich ostatnio wypada. Zakupiłam go na Allegro ponieważ z przesyłką (gratisową) wyniosło mnie to 144 zł. ( na terenie Krakowa w aptekach ceny były wyższe). 
Produkt składał się z 36 ampułek i starczył na około 2 i pół miesiąca. Nakładany był za pomocą aplikatora który był dokręcany za każdym razem do kolejnej buteleczki. Aplikator należało dokręcić z odpowiednim wyczuciem ponieważ płyn musiał być nakładany w miarę równomiernie. Płyn nakładałam zawsze na świeżo umyte włosy na skórę głowy.Nakładałam zygzakiem jak przedstawiała ilustracja w opakowaniu. Aplikator równocześnie nakładał preparat, masował skórę głowy. Po każdym zaaplikowaniu aplikator był przemywany wodą i czekał na kolejną buteleczkę. Stosowałam 3 buteleczki tygodniowo. 
Moja opinia. Wcześniej włosy mi wypadały. Po zastosowaniu na grzebieniu dosłownie pojawiało się kilka włosów. Widać również więcej "młodych wyrastających włosów". Produkt aplikował się bardzo łatwo nie pozostawiał skóry tłustej. Włosy urosły mi przez ten okres około 15-20 mm (widać po odrostach bo farbuję włosy). Polecam ten produkt bo się sprawdza!!! Z pewnością zakupię drugie opakowanie profilaktycznie!!!!!




Od producenta.
"Owocem trwających 10 lat badań jest Aminexil - innowacyjna cząsteczka farmaceutyczna, która zwalcza wypadanie włosów. Jej działanie polega na zwalczaniu usztywniania kolagenu w okolicy mieszków włosowych*, aby zachować elastyczność i sprężystość wokół korzenia włosa, dzięki czemu włosy są mocniej przytwierdzone do skóry głowy. Jest ona połączona z substancją SP 94, specjalnie opracowaną, aby poprawić jakość włosów: poprzez dostarczanie do cebulki elementów energetycznych potrzebnych do wzrostu, stymuluje powstanie silniejszego, grubszego włosa. Witaminy PP i B6 ożywiają i upiększają włosy.     

Po raz pierwszy, ich działanie jest wzmacniane przez dwa stymulatory:

- Argininę, która stymuluje mikrokrążenie krwi i pomaga dostarczać substancje odżywcze, które sprzyjają wzrostowi cebulki.

- Nowy delikatnie masujący aplikator z zaokrągloną ergonomiczną końcówką w kolorze białego brązu nadaje się do wszystkich rodzajów włosów, nawet tych najbardziej wrażliwych. Opracowany specjalnie dla lepszego rozprowadzania środka, ponieważ można go wmasować bezpośrednio w skórę głowy, co pobudza mikrokrążenie.

Gęstość włosów zostaje odzyskana, a włosy są wzmocnione.


Tolerancja
Hipoalergiczny. Metalowy aplikator nie zawiera niklu. Wyłącznie do użytku zewnętrznego. Nie zawiera parabenu.

Przyjemność
Nietłusty i nieklejący produkt.  Dzięki masującemu aplikatorowi jest przyjemny i łatwy do stosowania."
pozdrawiam Mango

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz