9 kwietnia 2013

Nivea Visage. Żel - peeling do codziennego mycia twarzy.

Witam.
Wiosna nadchodzi, a wraz z nią skojarzył się mi mój ostatnio testowany żel - peeling do mycia twarzy. Dlaczego? ponieważ jak umyję nim twarz to czuje się taka świeża i czysta jak wiosna, która w każdym z nas   
rozbudza się!
Co dowiemy się od producenta na jego temat.
Opis. 
CZY TWOJA SKÓRA CIERPI Z POWODU NIEDOSKONAŁOŚCI? 
Głębokie oczyszczanie jest pierwszym krokiem, by Twoja skóra była czysta i wolna od niedoskonałości.

DZIAŁANIE.
NIVEA® PURE EFFECT CLEAN DEEPER ŻEL-PEELING DO CODZIENNEGO MYCIA TWARZY dogłębnie oczyszcza pory na dwa sposoby:
-Niebieskie, głęboko oczyszczające mikrogranulki zawierające kwas mlekowy pomagają odblokowywać pory, przez co skutecznie zapobiegają powstawaniu pryszczy i wągrów
-Peelingujące drobinki wyrównują i wygładzają powierzchnię skóry
EFEKT: natychmiastowo oczyszczona i gładka cera.NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)

Przebadany dermatologicznie

Sposób użycia. 
Wmasuj żel w mokrą skórę twarzy, unikając okolic oczu. Następnie zmyj wodą.
Składniki. Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Acrylates Copolymer, Lactic Acid, Maris Limus Extract, Ostrea Shell Extract, Lauryl Polyglucose, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Polyethylene, Mannitol, Trisodium EDTA, Polyquaternium-10, Benzophenone-4, Microcrystalline Cellulose, Propylene Glycol, Glycerin, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Limonene, Parfum, CI 42090, CI 74160.
Peeling - żel  znajduje się w plastikowej, przeźroczystej buteleczce  z zamknięciem na klik. Możemy śmiało kontrolować jego ilość. Stoi na zamknięciu przez co łatwo wypływa kiedy zaczynamy go aplikować na dłoń. Pojemność jego 150 ml.  
Kosztuje około 13 zł. i jest łatwo dostępny (np: Rossmann, Natura).
Żel  zawiera niewielkie drobinki peelingu i niebieskie większe drobinki. Ma konsystencję gęstą przez co nie spływa nam z twarzy po nałożeniu. Dla mnie jest bardzo wydajny. Zapach bardzo orzeźwiający wpadający w morski.


Po jego aplikacji otula twarz nie spływa z niej. Idealnie głęboko oczyszcza twarz. Niebieskie drobinki zawierają kwas mlekowy, który odblokowuje pory. Natomiast te drugie mniejsze wyrównują skórę. Zbiera sebum. U mnie nie wysuszył ani nie podrażnił skóry. Po umyciu skóra jest czysta, a przede wszystkim odświeżona i napięta oraz gładka.
Staje się matowa i nie świeci się. Przebadany dermatologicznie. Niekomedogenny czyli pory pozostawia otwarte. Sprawdził się.
pozdrawiam Mango!

12 komentarzy:

  1. jakis czas temu go stosowalam i sprawdzal sie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś Nivea mnie do siebie zraziła i jakoś do dnia dzisiejszego omijam jej kosmetyki do mycia twarzy, ale to było lata temu, możliwe, że sie poprawili :)



    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam go ale stal tak dluuugo w lazience ze az date waznosci stracil,nie byl moim ulubiencem
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go jako nastolatka i był nawet fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam takiego peelingu ale ja rzadko takich rzeczy używam a jak już to Synergen ;) :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nie używałam, choć produktów Nivei używam dużo :) Tyle, że peelingi lubię, ale zazwyczaj unikam takich przeciwko niedoskonałościom, bo po prostu mi to nie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o peelingi to sięgam po te z Perfecty w saszetkach. W sumie to rzadko peelinguję twarz z uwagi na liczne zmiany trądzikowe. Fajny produkt, ale z uwagi na to, że sporadycznie używam peelingów to lepiej mi sięgnąć po saszetki, użyć i wyrzucić niż kupować kolejny produkt, który zajmowałby miejsce w szafce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt :) podoba mi sie jak piszesz recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się nie sprawdził niestety oddałam przyjaciółce :)
    ale całkiem fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się sprawdził, ja mam wrażliwą cerę i nie mogę używać takich peelingów, tylko enzymatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie maiłam tego pelengu jeszcze. Dobrze, że się sprawdził.
    Buizaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię żele do mycia twarzy ...zawsze w domu jakiś mam ...teraz używam Green Pharmacy... tego z Nivea jeszcze nie miałam, ale nie wiem czy się skuszę bo nie przepadam za kosmetykami tej firmy

    OdpowiedzUsuń