24 listopada 2013

POCZTA, ZAKUPY ORAZ ROZDANIA W KTÓRYCH BIORĘ UDZIAŁ

Witam.
Niedzielna pogoda mnie dobija, deszcz zimno brrrr. Uroki naszej jesieni i początki zimy. Nawet konkretnego posta nie chce mi się pisać. 
Dlatego dziś zakupowo-przesyłkowy.
PRZESYŁKI
Pierwsza przesyłka pochodzi od  Marion. Szkoda tylko, że otrzymałam 1 farbę bo na moich długich włosach przypuszczam, że nie będzie efektu. U innych blogowiczek oglądałam przesyłki z tej firmy i otrzymywały po 2 farby. Ja też Pani Emilii pisałam, że jeżeli mam przetestować farbę to poproszę o dwie sztuki, albo inne produkty jeżeli nie może wysłać dwóch farb. 
Niestety dwóch farb nie otrzymałam tylko:
- 1 farbę (miedziany bursztyn)
- odżywkę stylizującą w piance
- profesjonalną mikrodermabrazję (peeling, serum, maska)
- oraz olejek arganowy
Na druga przesyłkę czekałam z niecierpliwością. Na Fb wzięłam udział w konkursie na https://www.facebook.com/WygrajKosmetyki  organizowany on był wspólnie z konsultantką Body Shop.
Paczka zawierała:
- myjkę do kąpieli dla mnie BIG rozmiar:) 
- witaminowy balsam do ciała
- mydło shea
- żel pod prysznic z olejem migdałowym 
ZAKUPY.
W wersji większej zakupiłam Olejek Arganowy - Eveline, dwie farby z Garniera, krem pielęgnacyjny do pięt z pilniczkiem z Świt Pharma, żel do golenia Venus oraz cienie Wibo z jedwabiem i witaminą E.
 Wpadła również świeca na długie wieczory.
 Ostatnio uczestniczyłam w pokazie garnków Philipiak. Nie zakupiłam ich na brak gotówki chociaż zrobiły na mnie wrażenie, przyznaję. Na koniec otrzymałam upominek kosmetyczny:
- Krem do rąk
- Żel pod prysznic
- Balsam do ciała.
Wszystkie produkty są z drobinkami złota, bardzo lubię taki efekt:)
Rozdania w których biorę udział. Polecam.



Polecam również konkurs. Więcej informacji TUTAJ.

28 komentarzy:

  1. Lubię te myjki do kąpieli :D Świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości :) Szczególnie wygrana z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze kosmetyki z TBS, jestem ciekawa jak się sprawdzą.

      Usuń
  3. bardzo fajne zakupy, przesyłka również :)powodzenia w rozdaniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo produktów! Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję przesyłek, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrana na fb naprawdę super. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne przesyłki! A te kosmetyki Ricco znam, rodzice raz byli na takim pokazie :) Całkiem fajne były ;) Szkoda, że z Marion tylko jedna farba :(

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje przesyłki ;) w międzyczasie zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę nowości Ci wpadło, miłego testowania. Szkoda, że z Marion dostałaś jedną farbę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie uda mi się dokupić drugiej farby to oddam ją komuś w rodzinie.

      Usuń
  10. Dużżo tego testowania ! Zazdroszczę ;33
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :)
    Powodzenia w rozdaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, na taką pogodę jak dzisiaj, to tylko zakupy! Ale jakie, można pozazdrościć :) Widzę farbę do włosów w moim wymarzonym kolorze. U mnie wieczorem padał śnieg - takie olbrzymie śnieżyny, nawet ładnie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie dostałaś tej drugiej farby

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Cie firma urządziła ładnie i ciekawe co teraz z tym fantem zrobisz bo na włosy to raczej Ci braknie
    Ale Ci się udało z ta wygrana na FB zazdroszczę :)
    Śliczna świeca nie widziałam nigdzie takiej

    A z tym filipiakiem to współczuję ludziom starszym którzy biorą w Tym udział Sama nieraz miałam ochotę na udział ze względu na upominki jakie rozdają ale jakoś nigdy nie poszłam
    Naczytałam się w internecie i od znajomego słyszałam jakie tym ludziom na spotkaniach robią pranie mózgu Ze potrafią nabyć te garnki a potem żałują
    Garnki te można kupić na alegro za pół ceny pewnie sprzedają je osoby które się zadłużyły

    OdpowiedzUsuń
  15. łaał ile tego wszystkiego, zazdroszczę :)) Szkoda, że z tą farbą dostałaś tylko 1 :/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i życze powodzenia w rozdaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna świeca!
    Gratuluję (i zazdroszczę) wygranej TBS! :))

    OdpowiedzUsuń