26 marca 2014

CELESTYNKA 4 - OLEJEK, ARGAN I ZIOŁA

Witam

Moją przyjaźń z kosmetykami z Rymanowa Zdroju z linii Celestynka  kończy  olejek do ciała i masażu argan&zioła.  Cała linia tych produktów posiada w sobie szereg olejków oraz  wód mineralnych z Rymanowa Zdroju.



"Ujędrniający olejek do ciała i masażu na bazie olejku arganowego i mieszaniny olejów roślinnych (macadamia, avocado z EcoCertem, olej z pestek winogron, olej ze słodkich migdałów) z dodatkiem wód mineralnych z Rymanowa Zdroju i naturalnych ziołowych olejków eterycznych (rumiankowy, nagietkowy, lniany)."
              

Wszystkie produkty, których do tej pory używałam wyróżniały się w opakowaniach prostotą i przyznam, że zrobiło to na mnie wrażenie. Były one w dużej mierze przeźroczyste ze skromnymi nalepkami.  Olejek jest przeze mnie recenzowany jako ostatni ponieważ doszłam do wniosku, że muszę pokończyć poprzednie jakie miałam pootwierane. Poza tym nie lubię mieć otwartych kilku produktów ponieważ z moich obserwacji mam ich wtedy za dużo w zużyciu a ich skończenie się ciągnie i ciągnie.



Olejek ku górze ma otwór z sreberkiem oraz aluminiową zakrętką. Jednak przy aplikacji należy mieć się na baczności ponieważ istnieje dużo prawdopodobieństwo, że wyleje nam się go za dużo. Przy takich produktach powinna być pompka dozująca.


Raz lub dwa razy w tygodniu mąż robił mi masaż, przy masowaniu olejek uwalniaj dodatkowo olejki eteryczne. Ciało nim było doskonale nasycone, skóra miękka. Mimo, że olejek posiada wodnistą konsystencję okazał się wydajny. W tej chwili mam go jeszcze większą część buteleczki a używany był wiele razy. Jego pojemność to 100 ml.



Dzięki temu, że był rzadki, gładko sunął po skórze. Nie wchłaniał się od razu, dobra chwila była potrzebna by przynajmniej częściowo się wchłonął. Po ubraniu piżamy nie odczuwałam klejenia się ciała, mimo że całkowicie nie był wchłonięty. Z racji, że posiadam jasne odzienie nocne przyobserwowałam go, jednak zero zacieków czy plam.
Olejek zadbał o moją skórę dokładnie, została ona wypielęgnowana i zadbana. Dodatkowo, przy smarowaniu dłoni dodałam go do kremu. Efekt uwierzcie był widoczny, krem z jego dodatkiem o wiele lepiej zadziałał na dłonie.
W swoim składzie nie zawiera parabenów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.

11 komentarzy:

  1. fajnie, że nie posiada parabenów itp. w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek dostałam w paczce od Celestin i pierwsze zabrałam się za jego testowania, jest jednym z ulubionych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie ciągle ta firma jest obca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten olejek, używałam go zawsze po depilacji, świetnie nawilża i łagodzi podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz go widzę, ale dobrze wiedzieć, że jest na rynku taki dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Męża zazdroszczę :)
    Olejek spoko, ale mąż który masuje dwa razy w tygodniu :D to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  8. mąż robiący dwa razy w tygodniu masaż? prawdziwy skarb:D

    OdpowiedzUsuń