20 kwietnia 2014

MISS SELENE GOLDEN ROSE 131 MANGO, 152 KAMELEON SZMARAGD

Witam
Golden Rose to marka lakierów do paznokci która zachwyca mnie gamą kolorystyczną. W swoich zasobach mam kilka flakoników lakierów tej marki. Ostatnio zakupiłam dwa kolory z serii Miss Selene:  mango 131 oraz kameleon szmaragd 152. Zakupów dokonałam w sklepie internetowym DOBRARADA.
Od producenta
"Wysokiej jakości lakier dostępny w kilkudziesięciu modnych kolorach. Seria zawiera, obok klasycznych matowych i perłowych, również odcienie fluorescencyjne, brokatowe, z ozdobami, tj. serduszkami i gwiazdeczkami. Praktyczna miniaturowa buteleczka oraz rozmaitość kolorów sprawia, że jest to doskonały produkt dla Pań lubiących eksperymenty w manicure (5 ml).

Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory."
prezentacja w gifie

 
 Opakowanie - oba lakiery mieszczą się w szklanych flakonikach o pojemności 5 ml
Pędzelek -  krótki, wąski (trochę nie wygodny podczas malowania)
Konsystencja - dobra aczkolwiek lubią się wylewać na skórki, podczas aplikowania radzę na pędzelek nie brać dużo lakieru
Cena - około 3 zł.
Wytrzymałość - max 2 dni 
Dostępna szeroka gama kolorystyczna






Oba lakiery są bardzo podobne do siebie pod wieloma względami dlatego scharakteryzuję je razem.
 Do zadowalającego pokrycia potrzebowałam 3 warstwy więc sporo. Schnięcie mają długie polecam stosować wysuszacze. Mango ma wykończenie żelowe, natomiast kameleon normalne. Z wytrzymałością jest dosyć kiepsko bo już na kolejny dzień mani jest do zmycia. Na kolejny raz użyję utrwalacza może coś pomoże. Jednak nie od parady mój nick w blogerze to MangoMania:) jest to mój ulubiony owoc dlatego zdecydowałam się w tym przypadku na zakup tego lakieru i do zdjęć użyłam owocu mango. Kameleon szmaragd natomiast pięknie mieni się w słońcu zmieniając odcień, owszem ma słabe krycie, ale jak komuś akurat pasuje jasne i nie rzucające się w oczy mani to ten odcień będzie idealny. Zdjęcia nie oddały w 100% jego mienienia się do słońca polecam go poznać osobiście.
Lakiery szybko i łatwo się zmywa nie pozostawiają zabarwionej płytki. 
Jedyne zastrzeżenie z mojej strony to dość krótka ich trwałość oraz wolne schnięcie.
prezentacja w gifie

20 komentarzy:

  1. Dla mnie te lakiery mają za słabą trwałość i słabe krycie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakosc tez nie powala ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladaja naprawde ładnie jak za ta cene.;).szkoda ze tak malo trwale;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba ten połyskujący

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tymi lakierami. Miałam kiedyś odcień neonowej żółci i nawet 3 warstwy nie kryły ;/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz długaśne pazurki!
    A lakiery oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo ależ Ty masz długaśne pazurki ;)) Wesołych Świąt Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zdjęcia robią wrażenie, Twoje pazurki również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie ujęłaś w poście za co ja tych lakierów nie lubię, za ilość nieskończonych warstw i za to, że na drugi dzień jest do poprawki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańczowy bardzo mi się podoba :) W ogóle masz bardzo ładny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ciekawy, choć rzadko u mnie na paznokciach gości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz długie paznokcie-pewnie już Ci o tym pisałam, ale robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super lakiery :) jakie długie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ładnie, szkoda, że lakiery taką kiepską trwałość mają..

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm..kolorki ładne ale jakoś mało wyraźne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam swego czasu kilka kolorków z tej serii, jednak trwałość nie zachwyca, tak samo jak krycie. Trzeba kilka warstw nałożyć,by osiągnąć pożądany efekt. No a do tego dochodzi czas schnięcia...

    OdpowiedzUsuń
  17. masz śliczny kształt paznokci! Dążę do takiego :) ten kolor mango jest śliczny :) ja jak używałam lakierów Selene byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń