4 sierpnia 2014

POZYCJE KSIĄŻKOWE - COŚ DLA ZDROWIA

 Witam
Jak to miło wygospodarować trochę wolnego i nie mieć zajęć zarówno w terenie w wyjazdach jak i przy komputerze. Można spokojnie usiąść i poczytać. Tym razem pochłonęła mnie inna lektura niż poprzednim razem. W cztery dni przeczytałam dwie książki. Czytało się je bardzo szybko, a dlaczego? u mnie bywa tak, że jak lektura mnie wciąga i jest napisana językiem zrozumiałym, prostym to tak pochłaniam stronę za stroną...i książka dobiega końca.
POZYCJA 1- DIETA 5:2
 Autor: Kate Harrison 
Wydawnictwo: Vital
Luty 2014 ISBN:978-83-6427-812-9 Liczba stron:220 
 Numer wydania 1
Rok wydania 2014
Format 14,5 x 20,5 cm
Ilość stron 214
Oprawa miękka
 Opisana dieta przez autorkę tej książki była dla mnie po części nowością, ponieważ wcześniej nie spotkałam się z taką dietą. 5:2 to nic innego jak - 5 dni normalnego jedzenia (odpowiednia ilość kalorii) i dwa dni postu czyli ograniczona ilość spożywanych kalorii. Sama autorka zmagała się z nadwagą i to ją skłoniło do owej diety i napisanie o niej książki. Autorka podaje przykłady osób, którym udało się schudnąć dzięki tej metodzie odżywiania. Książka zawiera informacje o diecie kto może ją stosować, a kto nie. Podane są przykłady menu co powinno się zjadać oraz w jaki sposób ludzie tracili zbędne kg. 
Po przeczytaniu książki, gdy jeszcze nie znałam treści przyznam Wam, że podobne metody stosowałam u siebie z tym, że nie wybierałam konkretnie dni kiedy jadłam mniej, a kiedy więcej. Jadłam po prostu mniej i zdrowiej, i do tego dołączałam ruch fizyczny. Książka jednak nie ukrywam, zachęca mnie do przeprowadzenia właśnie tej opisanej metody zbicia dodatkowych kg.
POZYCJA 2 - JAPOŃSKI STRUMIEŃ ZDROWIA
 Autor: Ingrid Schlieske
Numer wydania 1
Rok wydania 2014
Format 14,5 x 20,5 cm
Ilość stron 240
Oprawa miękka
Autorka tej książki Ingrid Schlieske przekonuje nas czytelników do wypróbowania innej metody leczenia niż współczesna medycyna (oczywiście nie we wszystkich przypadkach). Sama stosuje pradawną metodę japońskich strumieni zdrowia - jest to wschodnia technika samoleczenia. Uważa, że każdy z nas może wytwarzać promienie. Opisuje w książce wraz z ilustracjami miejsca znajdujące się na naszym ciele - punkty energetyczne, które masowane, uciskane w odpowiedni sposób pomogą nam zwalczyć daną dolegliwość. 
Dla zainteresowanych polecam tę książkę, chcąc poznać różne ułożenia dłoni itd. proponuję samemu się z nią zapoznać.

Książkę Japoński Strumień Zdrowia znajdziecie w Sklepie Talizman.

7 komentarzy:

  1. Ta japońska książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie takie książki w ogóle nie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta drugą mogłam by się zainteresować;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pozycje książkowe, zwłaszcza ciekawi mnie japoński strumień zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny pomysł z tą dietą. Chyba sobie tak spróbuję u siebie ,a książki poszukam w sieci:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta książka 5:2 ale skuszę się na nią dopiero po ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń