23 lutego 2015

PERFUMY W KREMIE W KAMIENNEJ SZKATUŁCE - NEROLI

Witam

Jako kobieta uwielbiam otaczać się zmysłowymi zapachami. Zauważyłam, że ostatnio mam parcie na perfumy, wody toaletowe, dezodoranty. Zostając w kręgu zapachów chcę Wam dziś przedstawić perfum w kremie Neroli - Song of India. Jest to pewna niestandardowa odmiana klasycznych perfum. Maja one postać kremu i dozuje się je palcem umieszczając w odpowiednich miejscach na ciele. 



Neroli (Kwiat pomarańczy) - świeży, kwiatowo-cytrusowy zapach, który działa na organizm antystresowo i relaksująco, łagodzi napięcia, lęki i palpitacje serca.



Pudełeczko stanowi ochronę samej kamiennej szkatułki znajdującej się w złotej kieszeni wysuwanej z owego pudełeczka. Graficznie pudełeczko nawiązuje do orientalnej kultury, ale w końcu zapach pochodzi z Indii. 


Perfumy nie zawierają alkoholu, dzięki czemu nie wysuszają skóry.
Długo utrzymujące się perfumy w kremie wykonane z naturalnych składników 
Skład:
wosk pszczeli, wyciąg z aloesu, olej jojoba, olej z kiełków pszenicy, naturalne olejki eteryczne



Szkatułka jest ciężka bo wykonana  ze steatytu (tzw. kamienia mydlanego), ręcznie rzeźbiona, która ozdobi toaletkę lub półeczkę w łazience. Składa się z dwóch części: wieczka i podstawki w której w aluminiowym pojemniczku znajduje się 8 g perfumu w kremie.
Zapach bardzo wyrazisty, idealny dla kobiety zdecydowanej i pewnej siebie, jestem zaskoczona bo z reguły jestem kobietą nie zdecydowaną i trudno mi podjąć pewne decyzje, a zapach ten sprawia, że pewniej się czuję w danych sytuacjach.  


Pod wpływem ciepłego opuszka palca perfumy łatwo nałożyć jest na pulsujące miejsca czyli nadgarstki, zagięcia łokci, miejsca za uszami, kark. Chwilowy masaż nimi powoduje, że permufy osiadająw wybranych miejscach i możemy się długo nimi cieszyć. Są naprawdę długotrwałe, nie powodują uczuleń - przetestowałam to w wielu miejscach. Idealnie nadają się w okresie jesienno-zimowym. Taka pojemność jest wydajna. Używam ich od stycznia dosyć często, a ubytek jest znikomy. Są bardzo fajnym pomysłem jako prezent dla kogoś. 

pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. wow bardzo fajnie wygglądają:) opakowanie mają rewelacyjne,chętnie je kupię jak gdzieś spodkam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widze :) super opakowanie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytam o takich perfumach, przyznam że bardzo mnie zaintrygowalas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam o takich perfumach, przyznam że bardzo mnie zaintrygowalas!

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie jest cudowne , chciałabym mieć taki produkt w swoich zbiorach

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie pięknie się prezentuje, pierwszy raz widzę i słyszę o tego rodzaju perfumach, przyznaję że zaintrygowały mnie, jest to świetny produkt na upominek lub prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś zapach w takiej formie, ale póki co mam takie zapasy, że prędko nie sięgnę po nowości zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy zdecydowałabym się na takie perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie nowinki, ale przyznam, że jeszcze o czymś takim nie słyszałam :) Muszę sie dokształcić w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam dzieckiem moja koleżanka przywoziła takie z Francji :) rządziłam na ulicy jak się nimi wypachniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opakowanie, cudowny słoiczek, a i zapach mnie kusi. Miałam krem do rąk z ekstraktem z neroli i pachniał cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę takie perfumy :)
    Fajnie, że są w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. każda gadżeciara powinna to mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. M... Pomarańcza. Uwielbiam ten zapach.Zawsze chciałam spróbować perfum w kremie,ale ze względu na dostępność jakoś nie było okazji... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Nigdy nie miałam perfum w kremie, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zostawisz ślad po sobie. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A zapach jest rzeczywiście świeży? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda wspaniale. Ciekawi mnie jednak jak to pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa forma perfum i zarazem prawdziwa ozdoba toaletki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda to imponująco, z opisu wynika, że sam zapach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny gadżet, bardzo przyciąga wzrok swoją oryginalnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo byłabym przeszczęśliwa gdyby to cudo wylądowało na mojej toaletce, wspaniała rzecz :) myślę, że taką wspaniałość da radę upolować w TK Maxx :)

    OdpowiedzUsuń