25 października 2015

SYLVECO PREZENTUJE: HIBISKUSOWY TONIK DO TWARZY

Witam
Sylveco to marka polskiego producenta. Szczyci się  wypuszczaniem na rynek kosmetyków o dobrych składach za czym idzie ich funkcjonalność i wpływ na skórę. W składach znajdziemy między innymi połączenia najwyższej jakości:

- surowych olejów roślinnych (tłoczonych na zimno) i wosków, będących najbardziej przyjaznymi emolientami,
- maseł roślinnych (również z pierwszego tłoczenia), naturalnie zabezpieczającymi skórę przed promieniowaniem słonecznym,

- ekstraktów roślinnych o wielu cennych właściwościach pielęgnacyjnych i leczniczych
i aktywnego ekstraktu z kory brzozy o wielokierunkowym dobroczynnym działaniu.


Dziś o dobrodzieju Hibiskusowym - toniku do twarzy, o którym naczytałam się bardzo dużo pozytywnych opinii i oczywiście chciałam go również poznać. 

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 16 zł
Dostępność: np - drogeria Helfy

Pierwsze spotkanie z tonikiem pamiętam doskonale, buteleczka nie dużych rozmiarów, a na niej etykieta posiadająca skupisko cennych wiadomości o produkcie. Etykieta czytelna, wykonana z lepszej jakości papieru. Buteleczka stanowi mocny plastik, ciemny, dzięki czemu promienie słoneczne nie mają negatywnego wpływu na składniki. Zamykanie jak dla mnie wygodne, funkcjonalne. Tonik zawsze kojarzył się mi z gęstością płynną, w tym przypadku napotykamy gęstość żelową o barwie jasno różowej. Zapach określiłam na bardzo znikomy-ziołowy. 
Sposób użycia/Skład
Woda, Ekstrakt z hibiskusa, Gliceryna, Ksylitol, Panthenol, Ekstrakt z aloesu, Glukozyd kokosowy, Alkohol benzylowy, Guma ksantanowa, Kwas fitowy, Kwas dehydrooctowy 

Tonik jest hypoalergiczny, nie podrażnia przede wszystkim oczu co mnie niezmiernie cieszyło jak z rana przemywałam oczy po kroplach, które przez noc potrafiły w okolicach oczu pozostawić nalot po sobie. Tonik jest uniwersalny i może go stosować każda osoba nie ważne jaki posiada typ cery. Buteleczka jest ekonomiczna. Funkcje jakie ma spełniać ten tonik, a o których informuje nas producent zostały spełnione całkowicie. Zadowolenie moje kiedy okazało się, że tonik oceniłam w samych superlatywach było miłe. Rzadko kiedy zdarza się spotkać tak dobry i spełniający moje potrzeby kosmetyk - Sylveco się udało i wiem już dlaczego tonik podbija blogosferę i cieszy się takim powodzeniem wśród blogerek. Po przemyciu doskonale nawilża skórę jej wilgotność potrafi utrzymać się do wieczora. Od porannego przemycia odświeżenie po nocy czuje się długo, występujące sporadyczne podrażnienia są łagodnie traktowane. Domywa pozostałości po makijażu nie ma obaw, kiedy go użyjemy kilka razy na dzień.
Znacie Sylveco? a może konkretnie ten tonik?
 pozdrawiam - Magda

34 komentarze:

  1. Z chęcią bym wypróbowała bo nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tonik, pasuje do każdego rodzaju skóry.

      Usuń
  2. Znam i mam jeszcze na dnie. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten tonik czeka na swoje użycie :) mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi dobrze.
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi - trzymam kciuki:)

      Usuń
  4. Powiem szczerze, dałaś mi do myślenia, bo tonik wydaje się być idealny dla mojej skóry.
    Myślę, że jestem w stanie się na niego skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że opinia Cię zachęciła:)

      Usuń
  5. Słyszałam o nim sporo dobrych opini :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to jeden z produktów, który często pojawia się na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach wypróbowanie, tylko nie wiem czy konsystencja będzie mi pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś, ale podarowałam siostrze, bo wrażenia na mnie nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na nich już od dawna ale jakośnie mogę stacjonarnie spotkać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stacjonarnym sklepie Helfy np. mogą znaleźć tą markę.

      Usuń
  10. Nie dawno mi się kończył i już za nim tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo osób chwali sobie kosmetyki tej firmy. Ja właśnie testuje płyn micelarny.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kończy mi się mój tonik z ziajki, więc może warto zainteresować się tym;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kosmetyki z Sylveco ale tego toniku jeszcze nie miałam;) będę musiała go zakupić;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie używam tego toniku i zgadzam się z wszystkim co napisałaś Jest po prostu świetny a przy tym wyjątkowy i znacznie różni się od drogeryjnych produktów. Ja też uwielbiam to, ze mogę nim bez obaw przemywać powieki i skórę wokół oka, poza tym naprawdę nawilża, co w toniku jest już bajką. Super kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nic nie miałam z tej marki.Z chęcią wypróbuję ten tonik,może będzie lepszy niż mój ulubieniec z Ziajii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam zbytnio za tonikami :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę kiedyś spróbować w końcu produkty Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Sylveco znam na razie jedynie oczyszczający peeling ale na pewno na nim moja przygoda z tą firmą się nie zakończy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i polubiłam :) Też używałam go czasami do przemywania oczu, ale jedna dziewczyna napisała mi, że lepiej by było tego nie robić, bo zawiera w sobie alkohol, który może nas podrażnić lub źle wpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go ponad rok temu i niczym specjalnym mnie nie zachwycił, ale chyba dam mu jeszcze jedną szansę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kosmetyki Sylveco :D akurat tonik nie przypadł mi do gustu, ale inne kosmetyki używam z przyjemnością :) Uwielbiam ich składy kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisałam dziś o nim i zauważyłam w blogrollach Twój post ;)
    U mnie również dobrze się spisuje i przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie byłoby go kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Sylveco, ale toniku jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...