29 lutego 2016

IL SALONE MILANO, SZAMPON DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH

Witam

Poznaję wiele szamponów to chyba jedyny rodzaj kosmetyku, który szybko zmienia się u mnie na łazienkowej półce. Niestety częste mycie długich włosów do tego mnie zmusza. Z drugiej strony myślę sobie może to dobrze widzieć taką rotacje, dzięki temu jako blogerka udaje się mi stosować różne szampony polecać je lub i nie, a także doradzać najbliższym. Tym razem skorzystałam z okazji i poznałam włoski szampon Il Salone Milano. Przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Używają go profesjonaliści w salonach fryzjerskich, więc opakowanie swoim gabarytem tłumaczy się samo. Do mnie taka pojemność 1 L szamponu nigdy nie trafiła dlatego tuż na początku podzieliłam się od razu z sis.


Wizualnie marka postawiła na prostą etykietę. Odebrałam ją pozytywnie. Opakowanie jest dosyć sztywne, producent zadbał  i umieścił pompkę, która ma ułatwiać dozowanie. Pech sprawił, że moja dotarła uszkodzona (pęknięcia widać na zdjęciach). Za nim dokonałam otwarcia zrobiłam foty, gdzie szampon w całej swojej okazałości jest jeszcze w miarę cały. Tuż po otwarciu, pompka się rozsypała:( musiałam po przelewać zawartość do innych buteleczek, na szczęście jeszcze nie zrobiłam denka lutowego więc miałam do czego). 
Szampon nie należy do gęstych, nie przelewa się przez palce, można go swobodnie nałożyć na wilgotne włosy. Jest aksamitny.  Zapach jest zaletą, pachnie kwiatami i utrzymuje się na włosach, lubię jak włosy pachną czuję, że są świeże.


Szampon dobrze sobie radzi z usuwaniem olei, może trzeba chwilę pomasować nim dłużej włosy, ale jednokrotna aplikacja starcza. Włosy po umyciu są lekkie, przyjemne w dotyku (zaznaczę, że zawsze po umyciu nakładam maskę lub odżywkę). W składzie szamponu znajdziemy proteiny mleka i ekstrakt z bambusa, które dobrze wpływają u mnie na włosy, jednak nie mogę z niego korzystać stale, przerwy są wskazane ponieważ widzę, że skalp zaczyna się przesuszać. Natomiast na same włosy szampon działa prawidłowo, nie puszą się, pasma są w miarę wygładzone.
Szampon możemy nabyć w Rossmannie za około - 45 zł. 
Moja rada: podzielcie się od razu pojemnością z najbliższymi, 1 L jest bardzo wydajny nawet przy długich włosach. 


pozdrawiam  - Magda

25 komentarzy:

  1. Markę znam, ale jedynie z kryształków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez to , że mój skalp jest już i tak zbyt suchy oddałam ten szampon mamie, ona ma włosy przetłuszczające się i u niej bardzo dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie połowa od razu powędrowała do sis.

      Usuń
  3. nie miałam tego szamponu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia Kochana :) Butelka szalenie mi się podoba - idealnie wpisuje się w mój gust :) Chętnie bym go przetestowała bo niestety markę widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem... tyle rzeczy w Rossmannie, a ja na tak mało z nich zwracam uwagę! Nie widziałam tego szamponu nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam inną wersję tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale chciałabym się przekonać jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za szampon 45 zł t dla mnie trochę za dużo, ale jak piszesz że jest naprawdę wydajny chętnie bym wypróbowała :)
    Mam krem z tej serii , bardzo dobrze się sprawdził więc jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się w duecie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 45 zł za pojemność 1 L i wydajność, sądzę że cena nie jest przesadzona aż tak.

      Usuń
  9. Ja już nie będę kupować ,,dużych szamponów" moim włosom to szkodzi - nie lubią monotonii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jest wysyp recenzji tych szamponów co skutecznie mnie zniechęca do ich poznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam krem do włosów tej marki to i szampon by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całej serii jest dwa rodzaje szamponów, maska i krem chyba, że coś ominęłam:)

      Usuń
  12. Nie mam włosów suchych, zniszczonych też raczej nie, i jeszcze ta ilość :P zdecydowanie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze nie widziałam go jeszcze w sumie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się przejdę zobaczyć za tym szamponem

    OdpowiedzUsuń
  15. tej marki jeszcze nie znam, ale podoba mi się !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie pachnie, moje włosy go uwielbiają :D i jest mega wydajny

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna butla i kilka aspektów jego działania wydaje się przemawiać na jego korzyść ale chyba nie dałabym 45 zł za szampon

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon nie dla mnie ale jestem ciekawa tej marki... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba nie dla mnie szampon, bo mam problem ze skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...