25 kwietnia 2016

MORINGA WAX, PURE WAX JAKO PILOMAX W ROLI PRODUKTÓW W PIELĘGNACJI WŁOSÓW KOLORYZOWANYCH

Witam

Sporo opisuję kosmetyków pielęgnacyjnych przeznaczonych do włosów, a to dlatego, że mając długość ich do pasa produktów tych u mnie nigdy za wiele. Kolejnym zestawem nie dawno poznanym jest duet z  Pilomax składający się z Szamponu głęboko oczyszczającego Pure Wax oraz Maski regenerującej  Moringa Wax. 


WIARYGODNOŚĆ wszystkich produktów Laboratorium Pilomax oparta jest na poddawaniu ich badaniom w niezależnych certyfikowanych laboratoriach: Laboratorium ITA-TEST, Laboratorium Badań Wyrobów Kosmetycznych i Chemii Gospodarczej IZIS, QACS Laboratory Ltd., Schülke & Mayr UK Ltd., J.S. Hamilton Poland S.A., gdzie przeprowadzane są badania: dermatologiczne, aplikacyjne i aparaturowe.


SZAMPON GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY PURE WAX - do każdego koloru włosów

 Ostatnio przemawiają do mnie jasne opakowania jak w tym przypadku, kojarzą się mi z czystością, dobrym działaniem jestem pozytywnie do nich nastawiona. Graficznie na buteleczce występuje minimalizm oraz istotne dla Nas wiadomości. Etykieta jest solidna po entym namoczeniu nie ma śladu jej naruszenia. Buteleczkę łatwo się otwiera, sztuczne tworzywo z którego ją wykonano jest twarde, ale elastyczne i po naciśnięciu szampon ląduje na dłoni. Zapach produktu jest przyjemny, barwa mleczna, nie przelewa się przez palce. Szampon idealnie oczyszcza włosy dlatego nie używałam go stale, robiłam przerwy co kilka myć. Nałożony lakier czy spray nie stanowi oporu przy zmywaniu. Skóra głowy jest przy nim bezpieczna, szampon przy okazji zniwelował lekkie swędzenie zaraz, gdy tylko zaczęłam go używać. 

Składniki
ALOES - Działa nawilżająco poprzez wprowadzanie wody w przestrzenie międzykomórkowe. Zawiera witaminy, substancje mineralne i aminokwasy dzięki czemu ma właściwości odżywcze. Stymuluje mikrokrążenie skórne. Stymuluje fibroblasty - komórki produkujące kolagen i elastynę. Działa jako naturalny filtr UVA i UVB.
PANTENOL- Działanie przeciwzapalne. Łagodzi podrażnienia. Wygładza. Regeneruje. Nawilża. Zapobiega rozdwajaniu końcówek. Optycznie pogrubia i uelastycznia. Poprawia rozczesywanie  i modelowanie. Nadaje połysk.

PIROCTONE OLAMINE -  Ma działanie przeciwłupieżowe. Zmniejsza nadmierne wydzielanie serum.
Cena 24 zł / Pojemność 200 ml


MASKA WAX MORINGA COLOURCARE - ochrona koloru, wzmocnienie, wygładzenie
Główną zaletą maski jest brak parabenów, silikonów, MIT i SLS. Fakt, im mniej mocniejszych i szkodliwszych składników tym lepiej, jednak nie mogę specjalnie i zawsze narzekać na ich obecność w produktach do włosów.
Po koloryzacji często dopada mnie przesuszenie włosów (przyznaję używam nie naturalnych farb) więc nie mam się co dziwić. Maska Moringa miała mi zapewnić nawilżenie, odbudowę, wygładzenie oraz zapobiegać łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu. Cel szlachetny jak widzicie. Jak masce udało się wpłynąć na włosy? o tym już poniżej.

Trzymałam się dwóch aplikacji na tydzień. Dla lepszego działania w miarę możliwości przetrzymywałam maskę robiąc kompres. Maska ma charakterystyczny zapach - chemiczny. Zapytacie czy przeszkadzał? - pośrednio, kiedy zanurzymy nos w pojemniku to jest nie przyjemnie, podczas aplikacji można woń zaakceptować. Maska jest biała, bardzo treściwa i zbita. Nie radzę nakładania jej za dużo ponieważ lubi obciążyć włosy, nie świadomie uczyniłam to z początku sądząc, że nałożyłam jej za mało i to był błąd - skąpa ilość jaka Nam się wydaje, że będzie za mała w zupełności starcza. Z tego względu 240 g jest wydajne. Opakowanie to pojemnik, nawiązuje on od strony graficznej do szamponu dlatego mając kilkanaście kosmetyków w szafce łazienkowej prosto jest zlokalizować ten duet. Przed pierwszym przystąpieniem odrywamy plombę, rozwiązanie najsolidniejsze jakie może być. Na 100% wiedziałam, że nikt inny w nim nie buszował.

Maska zawiera moringę, PANTHENOL - Działanie przeciwzapalne. Łagodzi podrażnienia. Wygładza. Regeneruje. Nawilża. Zapobiega rozdwajaniu końcówek. Optycznie pogrubia i uelastycznia. Poprawia rozczesywalność i modelowanie. Nadaje połysk.
KERATYNĘ -  wyczuwalnie wzmacnia włosy, poprawia ich elastyczność i sprężystość, dodaje im połysku, gładkości i zdrowego wyglądu, zwiększa objętość włosów, poprawia ich wytrzymałość mechaniczną, działa przeciw łupieżowo i łagodząco, wykazuje wysokie powinowactwo do włosów zniszczonych, na zasadzie cementu wypełnia i reperuje uszkodzenia włosów. BIODEGRADOWALNE EMOLIENTY - pochodzenia naturalnego.

Bardzo trudno jest mi zawsze określić jak kosmetyk przewidziany do ochrony koloru wpływa na jego trwałość. Tutaj nie było prościej. Trwałość nie była dłuższa niż zwykle, kolor płowiał jak zawsze, gdyby było inaczej na pewno bym to zauważyła. Odnośnie innych cech tej maski. Włosy dużo szybciej odzyskały nawilżenie (nie pisałam wcześniej, ale zaczęłam jej używać po koloryzacji). Wraz z szamponem włosy stawały się bardzo oczyszczone, w dotyku tępe. Rozczesywanie dobre. Zaskakujące efekty po krótkim stosowaniu przyniosło mi jej używanie. Włosy na długości bardzo ładnie zaczęły lśnić, do słońca efekt był jeszcze bardziej okazały. Stały się bardziej grube przez co zyskały na objętości, nie były przyklapnięte pomimo nie świeżości. 

Cena 24,60 zł / Pojemność 240 g


Działanie obu produktów mnie usatysfakcjonowało. Szampon idealnie oczyszczał włosy oraz skórę, włosy nie przetłuszczały się momentalnie. Maska mimo, że nie przedłużyła szczególnie trwałości koloru pod innymi względami spisała się bardzo dobrze. Po farbowaniu, szybko zregenerowała włosy nadała im blasku i nawilżenia. Oba produkty pozbyły się nie dużego łupieżu  i nie doprowadziły do jego powrotu. Skóra głowy się uspokoiła. Włosy zyskały na objętości i zdrowym wyglądzie. Maska jest bardzo wydajna, podejrzewam, że szampon skończy się szybciej, a maski zostanie jeszcze na dobrych kilka użyć. Produkty NIE ZAWIERAJĄ PARABENÓW, SILIKONÓW, MIT, SLS.
Kosmetyki pielęgnacyjne Pilomax dostępne są w aptekach.


pozdrawiam - Magda

24 komentarze:

  1. Miałam kiedyś z Wax jakąś miniaturkę maski i miło ją wspominam. Musze bliżej przyjrzeć się ich ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest bogata, można dobrać produkty do swoich włosów.

      Usuń
  2. Bardzo lubie kosmetyki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię szampony tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Meet Beauty mam u siebie całą siatkę produktów PILOMAX - ciekawe jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon mam u siebie i zamierzam go stosować raz w tygodniu na zmianę z obecnym szamponem z KMS którego używam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedwczoraj otrzymałam od marki ten szampon i jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Dotychczas stosowane kosmetyki Pilomax zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Od mgiełki do włosów ciemnych jestem uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na Twoją opinię, u mnie ten szampon przede wszystkim zaraz na początku zniwelował lekki świąd skóry.

      Usuń
  7. Bardzo lubię produkty Wax

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam kosmetyków tejże firmy, ale będę musiała im się bliżej przyjrzeć. Plus za nie najgorszy skład i świetne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero zaczynam je stosować. Mam nadzieję, że będę z nich równie zadowolona jak TY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pilomax to jedna z moich ulubionych marek do pielęgnacji włosów. Niedługo pomaluję włosy, więc ten duet będzie jak znalaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze że nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki, ale ciekawią mnie ich maski, mają dobre opnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ich maski do ciemnych włosów z kawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, nie farbuję włosów ale może mają coś ciekawe dla jakichś innych typów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. już kilka razy trzymałam produkty z tej firmy w łapkach, ale jakoś ani razu się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam maskę do włosów farbowanych i bardzo ją lubię ,wydaje się nie kończyć .

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne wrażenie, maska jest bardzo wydajna sądzę, że szampon wcześniej się na pewno skończy niż ona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś, ale serię do włosów ciemnych. Była genialna, chyba ponownie muszę się w nią zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon dla mnie super, szczególnie przed użyciem maski.

    OdpowiedzUsuń
  19. A miałyście może coś z nowej serii tricho? Milena

    OdpowiedzUsuń