16 czerwca 2016

DO WYGRANIA! 100 RÓŻNYCH PRÓBEK KOSMETYCZNYCH


Witam


Zasypana jestem próbkami, przez kilka miesięcy trochę się ich uzbierało, a że za nimi specjalnie nie przepadam to postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Jeżeli wśród Was są wielbiciele poznawania próbek to zapraszam na Konkurs.


Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga MangoMania. 
2. Kosnkurs dojdzie do zakończenia jeżeli zgłosi się minimum 50 osób. 
3. W konkursie głównym wygrywa tylko jedna osoba w drodze losowania, która otrzyma nowe, nieużywane próbki kosmetyczne: kremy, żele, szampony itd. z dobrymi datami.
4. Konkurs przeznaczone jest dla osób pełnoletnich lub za zgodą rodziców. Nie przyjmuję blogów tylko założonych na konkurs!
5. Zgłoszenia będę przyjmowane 16.06- 16.07 2016 r. Po upływie terminu zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. 
6. Wyniki zostaną ogłoszone w terminie do 5 dni od zakończenia konkursu. 
7. Na adres do wysyłki osoby, która zostanie wylosowana czekam 3 dni. Jeżeli zwycięzca się nie zgłosi do mnie na adres mangomania78@gmail.com to losuję kolejną osobę. 
8. Nagroda zostanie wysłana pocztą polską w ciągu kilku dni oprócz soboty i niedzieli po otrzymaniu od zwycięzcy adresu. Pokrywam oczywiście koszty przesyłki tylko na terenie naszego kraju.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? 
--- obowiązkowo---
- być obserwatorem mojego bloga 
- umieścić baner konkursu u siebie na blogu lub zrobić osobną notkę
- podać e-maila

wzór zgłoszenia
obserwuję jako:
pasek boczny/ notka (link):
e-mail:

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. NIE BIORĘ UDZIAŁU ALE UDOSTĘPNIĘ INFO NA FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam https://www.facebook.com/367590060033165/photos/a.407874252671412.1073741828.367590060033165/925856570873175/?type=3&theater

      Usuń
  2. z przyjemnością wezmę udział, obserwuję od dawna a banerek zabieram na Inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością wezmę udział, obserwuję od dawna a banerek zabieram na Inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie przepadam za próbkami bo mnie denerwuje zawsze wydobywanie produktu zawsze mi poleci tam gdzie nie trzeba :P Ale życzę powodzenia tym którzy biorą udział :*

    Mam nadzieję że uda nam się kiedyś spotkać bo chyba jesteś z Krakowa lub okolic? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: jo-jo-a
    pasek boczny/ notka (link): http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. można udostępnić post na fb czy tylko baner na blogu będzie brany pod uwagę? :)

    OdpowiedzUsuń