30 grudnia 2016

YANKEE CANDLE /SUMMER PEACH/

Witam

Summer Peach


''Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.''



W kolorowym pudełeczku przechowuję woski. Tam znalazły wygodne miejsce w dodatku po co mają się rozpraszać po kątach. Zaletą trzymania ich w jednym szczelnym miejscu jest niesamowity zapach po otwarciu wieczka. 
Ekspresja w jednym calu 💗

Wstałam wczoraj rano i nabrała mnie dziwna ochota na brzoskwinie, takie jakie jadłam latem z drzewa z ogrodu. Soczyste, mięciutkie i słodkie. 'Opalone' promieniami słonecznymi. Sądziłam, że w spiżarni mam przynajmniej puszkę marynowaną, ale niestety spotkał mnie deficyt.

Przypomniałam sobie,  że w woskowych zbiorach powinna skrywać się tartaletka owocowa z tym letnim owocem. 
Znalazłam, odpaliłam kominek i dziś z rana oto ta opinia o zapachu.

Sądziłam, że będzie to w 100%  letni zapach i taki jest bez dwóch zdań, ale poznając go głębiej po czasie dostrzegłam waniliową świąteczną nutę.

Wosk skradł moje serducho, rozgrzał go i przedłużył świąteczny czas. 

Zapach w nim nie jest przesłodzony ani ostry, potrafi być spokojny i cichy. Nawiązuje jednocześnie do lata i zimy. 
Jestem szczęśliwa, że  mogłam go poznać. Mała rzecz, a cieszy i to prawda:) 
A na brzoskwinie będę polować przy najbliższych zakupach:) 
Nie odpuszczę:)


pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. na pewno przyjemny choć ja jestem fanką przede wszystkim kwiatowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sobie zapisać na listę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten zapach. Zazwyczaj palę go w letnich miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu te woski.... Ahhh:) postanowienie na rok 2017 kupić kominek do wosków:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zapamiętać i się za nim porozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie od wczoraj go palę, jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest na mojej liście zakupów w 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię owocowe, słodkie zapachy, typowo męskie i kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż dziwię się, że jeszcze nie miałam tego wosku, bo bardzo lubię wonie owocowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Yankee Candle :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takich zachwytach będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech brak czasu spowodował że mój kominek tylko kurzy się na półce, chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze żadnego wosku od nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...