20 lutego 2017

GENTLE DAY Z NAMI Z KOBIETAMI W TRUDNE DNI, CZĘŚĆ 1

 Witam

Trudne dni raz w miesiącu to czas podczas którego 'cierpi' niejedna kobieta. Mężczyźni np: nigdy tego nie rozumieli i nie zrozumieją bo ich się to nie tyczy. Chodzą wtedy zniesmaczeni bo muszą oglądać nasze zmienne nastroje, napady głodu, marudzenia, miękną kiedy widzą jak doskwiera nam ból. Sporo kobiet przechodzi wtedy gorsze chwile spowodowane nadejściem menstruacji. Mniej wrażliwe przechodzą te parę dni łagodniej, niemniej jednak każdej należy się komfort. 
"Gentle Day to marka produktów higienicznych dla kobiet podczas trudnych dni. Wszystkie produkty Gentle Day® są tworzone i produkowane starannie dobierając materiały, uwzględniając ich jakość oraz korzyści dla organizmu ludzkiego. Wśród ogromnej ilości produktów higienicznych na rynku, produkty Gentle Day® wyróżniają się pod względem nowoczesności i szczególnej troski o zdrowie kobiety."
Przedstawię dziś kilka produktów marki Gentle Day, które usprawnią ten paru dniowy dyskomfort podczas menstruacji.

Produkty higieniczne dostępne:  <TUTAJ>


Chusteczki nawilżane ECO do higieny intymnej
Pojemność: 10 sztuk
Cena: 8,90 zł


Chusteczki ekologiczne, posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
Małe opakowanie (10 szt./op.), wygodne do noszenia w torebce.
Wykonane z delikatnego, ekologicznego włókna bambusowego.
Bezzapachowe, niewybielane chlorem, wolne od parabenów, alkoholu, laurylosiarczanu sodu.
Z ekstraktem z aloesu i witaminą E.



Naturalny, delikatny płyn do higieny intymnej, pH 5,3
Pojemność: 250 ml
Cena: 39 zł

Testowany dermatologicznie: nie powoduje podrażnień pochwy ani skóry, zalecany używać do higieny intymnej jak i do mycia całego ciała.
Płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym, żelem aloesowym i ekstraktem z żurawiny.
Wolny od SLES, parabenów, barwnikówi perfum, wykonany z roślinnych surowców (99 %).
Płyn nie zawiera ługów, mydła i alergenów.
Odpowiedni dla skóry wrażliwej.
Nie wysusza i nie podrażnia skóry.
Nie testowany na zwierzętach.




Gentle Day® HIPSTER
Rozmiary XS-XXL
Cena: 45,50 zł
Skład: 92% bawełny organicznej, 8% elastanu. Nasycone jonami srebra.

Nadzwyczaj wygodne majtki, wykonane z bawełny ekologicznej z dodatkiem elastanu oraz nasycone jonami srebra. Majtki mają ukrytą kieszonkę - zakładkę, która sprawia, że skrzydełka podpaski są niewidoczne.
Unikalnej, opatentowanej konstrukcji majtki na okres miesiączki dla lepszej ochrony i wygody.
Majtki z bawełny organicznej, to najbezpieczniejszy wybór dla kontaktu ze skórą miejsc intymnych. Bawełniane majtki są zalecane przez ginekologów, ponieważ bawełna przepuszcza powietrze.
Będą korzystne w czasie sportu, na wizycie u lekarza, nad morzem, na masażu, nikt nie zauważy, że obecnie macie okres.
Pozbawione zwisających metek i sztywnych nici.
Bardzo wygodne do noszenia na codzień. Zalecane dla kobiet, których skóra jest podatna na podrażnienia.




Chusteczki nawilżające to pomocnicy, kiedy jestem poza domem. W czasie okresu często czuję się nieswojo kiedy muszę skorzystać z obcej toalety. Same rozumiecie. W takim momentach używam często chusteczek nawilżających. Gentle Day proponuje nam małe opakowanie składające się z 10 sztuk takich chusteczek. Są wykonane z delikatnego, ekologicznego włókna bambusowego. Nasączono je ekstraktem z aloesu i witaminą E. Są bezzapachowe, łatwe w użyciu i transporcie. Niewybielane chlorem, wolne od parabenów, alkoholu, laurylosiarczanu sodu. Warto je zabierać na wyjazdy.

                                                                
Płyn do higieny intymnej czasami potrafi podrażnić wrażliwe miejsca intymne. Od czasów szkolnych myję te miejsca różnymi płynami/żelami i zdarzyło się mi, że kosmetyk odstawiałam bo wywoływał on spustoszenie, przez co czułam się fatalnie. Płyn Gentle Day zawiera kwas mlekowy, który reguluje pH w taki sposób, że nie podrażnia śluzówki, dlatego zaleca się dla osób ze skórą szczególnie wrażliwą. Żel aloesowy i ekstrakt z żurawiny to kolejne ważne jego składniki. Żel aloesowy pomaga odbudować naturalny poziom nawilżenia, wzmacnia funkcje ochronne skóry, łagodzi podrażnione miejsca. Ekstrakt z żurawiny – bogaty w witaminy, w szczególności w witaminę C, która jest konieczna do zachowania elastyczności skóry, działa jak antyoksydant, posiada właściwości dezynfekujące i stymulujące. Gliceryna nawilża i odżywia skórę.Wolny od SLES, parabenów, barwnikówi perfum, wykonany z roślinnych surowców (99 %). Płyn nie zawiera ługów, mydła i alergenów. Płyn służy przede wszystkim higienie strefy intymnej, ale można nim myć całe ciało. Ja jednak pozostawiam go wyłącznie do miejsc intymnych.
Płyn subtelnie pachnie, jest dobrej gęstości. Nie pieni się obficie, małą dozą jesteśmy w stanie oczyścić i umyć miejsca intymne. Po czym przywracamy skórze odpowiednie pH. Odświeżenie trwa wiele godzin, płyn daje komfort na cały dzień/noc. Buteleczka jest ergonomiczna, praktyczna, posiada wygodną w obsłudze pompkę. Jej biały odcień przywodzi na myśl, że mam do czynienia z czymś czystym i świeżym. Produkt otrzymujemy w kartoniku.


                                                                     

Poznane produkty Gentle Day okazały się być bardzo pomocne podczas co miesięcznych trudnych dni. Ciekawostką okazały się być dla mnie majtki z bawełny organicznej. Na co dzień i w trakcie menstruacji wkładam bawełnianą bieliznę i sądziłam, że majtki Gentle Day niczym nie będą się wyróżniały. Myliłam się i to bardzo. Przy pierwszym ubraniu była chwila zastanowienia, czy ja w ogóle mam na sobie bieliznę? Wiedziałam, że mam, ale jej prawie nie czułam na sobie. Majtki są mięciutkie. Bawełna organiczna to materiał z jakiego zostały uszyte. Nie gryząca skóry koronka zdobi bieliznę. Materiał nasycony jest jonami srebra, które zapewniają długotrwałą ochronę antybakteryjną skóry, zapobiegają rozprzestrzenianiu się bakterii i neutralizują zapach. Efekt ten utrzymuje się dłużej niż po 50 praniach. 
Majtki są bardzo wygodne, idealnie dopasowują się do ciała. Dzięki bawełnie skóra cały czas oddycha i jest mniej skłonna do podrażnień. Sprytnie wszyto dodatkową kieszonkę na skrzydełka podpasek dzięki czemu nie zwisają one brzydko z bielizny. Bieliznę otrzymujemy w płaskim kartonowym opakowaniu.






Znacie produkty higieniczne Gentle Day? 

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Czytałam o tej marce, ale nie miałam okazji stosować żadnego ich produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio poszukiwałam takich chusteczek i nie trafiłam:/ majteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat z tej firmy nie znam ale np co do chusteczek to w lecie zawsze mam przy sobie :) aby w ciągu dnia się odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam od nich wkładki i chusteczki ;) Przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce. Podoba mi się zamysł firmy i ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podpadki i wkładki, ale są kiepskie według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że majtki brzmią intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą markę, lecz płynu nie poznałam, wydaje się być godny wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. markę kojarzę ale nie widziałem ich produktów w sklepie ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nie miałam jeszcze niczego z Gentle Day, nie przypominam sobie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...