5 lutego 2017

JESIENNY WOSK O ZIMOWEJ PORZE, AUTUMN NIGHT OD YANKEE CANDLE


Witam

AUTUMN NIGHT 

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami."


Skąd dziś jesienny wosk? Skoro mamy zimową porę? Sama nie wiem. Wylosowałam go w ciemno z pudełeczka, gdzie panuje chaos zapachowy. Sądzę, że jesienią umknął mi pośród innych tartaletek. 

Ostatnio cieplejsze dni spowodowały roztopy, za oknem widać zalążek wiosny. Cieszę się z tego bo zima nie napawa mnie optymizmem, ogranicza mi na pewno aktywność fizyczną. Morsem nie jestem dlatego wszelkie sporty odpadają o tej porze roku. 

Autumn Night powinien skrywać bukiet lawendy oraz leśnych nut drzewnych. Jak jest naprawdę w moim odczuciu? Jako fanatyczka woni lawendowej powinnam ją od razu rozpoznać. Tutaj akord tej rośliny jest, ale mocno w tle. W tym krążku królują nuty drzewne. Zapach odzwierciedla męskie perfumy. Są mocne i szybko wyczuwalne po roztopieniu wosku, ale nie przytłaczają Nas i nie pozwalają wygasić kominka. Wosk ma pozytywną moc. Przy nim nabieram sił 'atlety'. Przypominają silnego mężczyznę o ciepłym serduchu.

Barwa taraletki swoim mocnym granatem i etykieta z lampionami zachęca do poznania. Kiedy zastanawiam się nad wyborem nowych wosków często mam przed oczami kocioł, wszystkie są w pewnej chwili jednakowe. Ten krążek wpada od razu, ma moc zarówno przy przyłożeniu go do nosa jak i wizualnie. Odruchowo wyciągamy w jego stronę dłoń.

Sympatyków ostrzejszych zapachów zachęcam do poznania wosku Autumn Night. Nie zrezygnujecie do ponownego zakupu kolejnej tartaletki, jak ja. Już wpisałam ją na listę zakupów.


pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jak pachnie na żywo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam :) Dla mnie pachnie troszkę jak męskie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jesteś miłośniczką lawendy to ciekawa jestem Twojej opinii o wosku z kringle candle "lavender vanilla" sama muszę go w końcu ugościć w moim kominku

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go powąchać, bo nie miałam okazji próbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lawendy nie lubię, więc zapach niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobałaby mi się ta tarta, kocham zapach lawendy i nuty leśne.

    OdpowiedzUsuń