8 marca 2017

GENTLE DAY Z NAMI KOBIETAMI W TRUDNE DNI CZĘŚĆ 2

Witam

Od kilku dni jestem jednym słowem radosna! Pytacie co jest powodem? ...czuć w powietrzu nareszcie wiosnę. Ptaki z rana zaczynają świergotać, promienie słoneczne ocieplają tak atmosferę, że zimowa odzież już niedługo pójdzie w kąt. Hura! Wiosna!

Podobnie czuję się ostatnio taka szczęśliwa podczas trudnych dni, które są nieuniknione każdego miesiąca z produktami higienicznymi Gentle Day. Kobieta podczas tych dni powinna czuć się komfortowo i w miarę luźno, chociaż czasem z tym bywa różnie. Nachodzące boleści mogą zepsuć humor, ale fizycznie zasługujemy na wygodę. Mam nadzieję, że zgadzacie się ze mną. Nie tak dawno na blogu pojawiła się pierwsza część o produktach Gentle Day, które ułatwiają życie podczas okresu. Dzisiejsza druga część będzie dotyczyć podpasek tej marki.

Do tej pory miałam swojego faworyta i stale kupowałam podpaski lub wkładki jednego producenta. Gentle Day ostatnio pokrzyżowało mi plany, przekonując mnie do produktów higienicznych jakie mają w ofercie. Przybliżę kilka z nich. Zapraszam.



Podpaski na noc z paskiem anionowym ECO FAR-IR ANION


Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
Maksymalnie pochłaniające, do stosowania na noc podczas obfitych menstruacji, po porodzie, podczas podróży.
Boczne ścianki chronią przed przeciekaniem.
Posiadają 4 skrzydełka, które utrzymują podpaskę na swoim miejscu.
Nie powodują uczucia dyskomfortu i nie podrażniają skóry.




Wkładki higieniczne Gentle Day® z anionowym paskiem o dalekich infraczerwonych promieniach (IR) 

Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
Wkładki do codziennego stosowania podczas pojawienia się skąpej wydzieliny.
Bawełniana warstwa nie podrażnia skóry w trakcie codziennego stosowania.
Przepuszczająca powietrze podstawa zapewnia uczucie świeżości.



Podpaski Gentle Day® TEENS Day

Do stosowania w czasie regularnego okresu.
Brak poczucia wilgoci - miękka powierzchnia z bawełną pozostaje sucha.
Nie będzie czuł się nieprzyjemny zapach i ochroni skórę przed podrażnieniami - Far-IR Anion pasek hamuje nieprzyjemny zapach i rozmnażanie bakterii wewnątrz podpaski.
Zapewniają uczucie świeżości, skóra nie będzie grzać się - wszystkie warstwy podpaski przepuszczają powietrze.
Szczególnie polecane dla kobiet i dziewcząt z wrażliwą skórą i podatnym na alergie. Ekologiczne.



Podpaski ekologiczne Gentle Day® Teens MINI z paskiem anionowym ze skrzydełkami

Do stosowania w czasie skąpych menstruacji, w drugiej połowie okresu, przy obfitej wydzielinie każdego dnia, przy skąpym nietrzymaniu moczu w czasie poporodowym lub menopauzy.
Brak poczucia wilgoci - miękka powierzchnia z bawełną pozostaje sucha.
Nie będzie czuł się nieprzyjemny zapach i ochroni skórę przed podrażnieniami - Far-IR Anion pasek hamuje nieprzyjemny zapach i rozmnażanie bakterii.
Zapewniają uczucie świeżości, skóra nie będzie grzać się - wszystkie warstwy podpaski przepuszczają powietrze.
Szczególnie polecane dla kobiet i dziewcząt z wrażliwą skórą i podatnym na alergie.
Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.


                         

Podpaski ekologiczne Gentle Day® na dzień z paskiem anionowym FAR-IR ANION
• Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
• Podpaski na dzień przeznaczone do stosowania podczas regularnych menstruacji.
• Bardzo wysoki poziom wchłaniania w porównaniu z innymi podpaskami.
• Boczne ścianki chronią przed przeciekaniem.
• Nie powodują dyskomfortu i nie podrażniają skóry.
• Polecane przy różnego rodzaju dolegliwościach podczas menstruacji. Stosując wkładki higieniczne Gentle Day® można uniknąć napięcia, zaczerwienienia skóry, wysypki, bólu krocza, ponieważ doskonale przepuszczają powietrze, zapewniają suchą powierzchnię, a pasek anionowy zatrzymuje rozprzestrzenianie się
bakterii wewnątrz wkładki.



Podpaski i wkładki Gentle Day poznawałam przez parę miesięcy. W każdym z opakowań została zachowana najwyższa higiena i bezpieczeństwo przed zarazkami. Sięgając po kolejne sterylne opakowanie wyciągałam daną podpaskę szczelnie zamkniętą w saszetkę, która chroniła produkt przed wilgocią i mikroorganizmami. 

Podpaski posiadają pasek anionowy. Jego zadaniem jest pochłanianie przykrego zapachu oraz zatrzymanie pojawiających się ewentualnych bakterii. Przy ich produkcji wykorzystuje się odpowiednie materiały, które nie powodują podrażnień. Ph jest zupełnie przyjazne dla skóry. 

Podpaski wraz z wkładkami są ekologiczne. Górna warstwa podpaski – z włókna nietkanego, posiada dziurki w formie lejka, przez które ciecz szybko przedostaje się do wnętrza wkładki, nie wycieka i pozostawia suchą powierzchnię. Absorbujący polimer wchłania około 150 ml cieczy (ok. 5 razy więcej niż zwykłe podpaski), przepuszcza powietrze, zapewnia skórze oddychanie. 

Podpaski można dobrać do pory dnia. Np: podpaski na noc są mega wygodne, szerokie, sprzyjają obfitszym okresom. Posiadają dodatkową parę skrzydełek, które utrzymują się w stałym miejscu w bieliźnie.

Podpaski Gentle Day na dzień zaleca się używać przy bieliźnie 
Gentle Day® HIPSTER. Pisałam o niej w pierwszej części <TUTAJ>. 

Podpaski są wygodne, mało wyczuwalne, idealnie pochłaniają nieprzyjemny zapach. Są cienkie i dyskretne. 

Wkładki są małych rozmiarów, ale nie przeszkadza to im wchłanianie skąpej wydzieliny, zapewniają świeżość podczas dnia, nie podrażniają skóry.

Artykuły higieniczne Gentle Day pozytywnie mnie zaskoczyły. Pakowane są w mniejsze i większe ilości. Są nieco droższe od innych marek, jednak kieszeni nie zrujnują. Skóra podczas okresu oddycha, nie poci się, nieprzyjemny zapach jest likwidowany. Używając różnych podpasek tej marki, żadne nie wywołały podrażnień i innych mnie przyjemnych dolegliwości. Muszę przyznać, że marka mnie do siebie przekonała i będę się w nią zaopatrywać.

pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. jeszcze nie spotkałam się z produktami tej marki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przerzuciłam się na kubeczek menstruacyjny, też eko bardzo fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym kubeczku, ale nie jestem gotowa by go używać.

      Usuń
  3. Miałam je ze spotkania blogerskiego. Ja jednak uważam, że są mało wygodne, nietrwałe i źle się spisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nich w sieci i kobietom z reguły podpaski tej marki służą.

      Usuń
  4. Nie znam tych produktów, ale przeważnie czytam pozytywne opinie, więc może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam produkty tej marki, polecam też płyn do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam płyn, nie mam do niego uwag.

      Usuń
  7. Miałam sporo produktów tej marki ;) Byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy do czynienia z produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę je zakupić i wypróbować ;) :) Bo ich nie znam ;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...