22 kwietnia 2017

GLYSKINCARE W ROLI ODŻYWKI DO WŁOSÓW Z OLEJEM MAKADAMIA I KERATYNĄ

 Witam

Jestem naturalną szatynką. Od studiów kolor totalnie przestał mi się podobać i rozpoczęłam jak wiele kobiet eksperymentować z kolorem. Nigdy nie ciągnęło mnie do odcieni blondu i czerni uparcie nakładam odcienie koloryzujące moje włosy w odcienie jesienne czyli sporo barw rudych. Ten kolor nie jest prosto uzyskać.

Stosuję do farbowania farby różnych producentów z jednych jestem bardziej zadowolona z drugich mniej. Producent wystarczy, że zmieni skład mieszanki i kolor nie wychodzi jak np: poprzednim razem. By utrzymać włosy na poziomie przy farbowaniu staram się dobierać odżywki z olejami, może nie każdy ma dobry wpływ, ale mam kilku sprawdzonych co wiem, że dadzą radę i np: po farbowaniu podniszczonych włosów staną na wysokości zadania i przywrócą im jednym słowem 'zdrowy wygląd'.

Odżywka GlySkinCare posiada wysoko w recepturze wysoko olej makadamia dlatego tym razem po farbowaniu na nią padł wybór. 


Pojemność : 250 ml  Cena: 28,90 zł  Dostępność: Diagnosis
Zadania odżywki:
  • odbudowuje
  • nadaje miękkość 
  • nawilża
  • uelastycznia
  • chroni
Macadamia Oil Conditioner to odżywka z olejkiem macadamia przeznaczona do każdego rodzaju włosów.

Producent:
Odżywka posiada formułę, która została wzbogacona o naturalny olej makadamia, keratynę, białko pszeniczne, witaminę E, aloes oraz pantenol. Odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie, elastyczność i gładkość. Dodatkowo tworzy film na powierzchni włosów, który chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia. Stosowanie odżywki sprawi, że włosy będą miękkie, lśniące i jedwabiście gładkie.

Sposób użycia : Rozprowadź dokładnie odżywkę na umyte, wilgotne włosy. Odczekaj 3 min., a następnie spłucz letnią wodą.



Odżywkę trzymałam nieco dłużej niż wskazane przez producenta 3 minuty. Miałam wrażenie, że mam mniejszy problem w trakcie rozczesywania, który nie był i tak ideałem. Zapach bardzo przyjemny, nie silny i tym sposobem odżywka nie odpychała. Przy końcu nie dozowała się dobrze, gęsta maź nie chciała wypływać przez dzióbek aplikacyjny. 
Włosy po jej kilkukrotnym zastosowaniu odżywały, najbardziej cieszyło mnie kiedy ustępowało puszenie, doceniam kiedy odżywka poskramia włosy, wygładza i stosownie je nawilża. Takie właśnie efekty przyniosła ta. Olej makadamia zawsze dobrze wpływał na moje włosy, a dodatek takich składników jak: keratyna, białko pszeniczne, aloes czy pantenol przyczyniły się do całkiem zdrowego wyglądu na długości włosów sięgających mi za kość ogonową. Przymykam oko na niedosyt w rozczesywaniu, jej ogólne działanie oceniam wysoką notą, a Was zachęcam do poznania odżywki z olejem makadamia i keratyną GlySkinCare.



pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Tej nie miałam, ale skusiłam się na odżywkę z olejem kokosowym z tej serii ;)
    Lubię ją, ale ciężko się ja wydostaje z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię treściwe odżywki, też mam ciemny naturalny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale jestem zainteresowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omijam produkty z keratyną. Moje włosy jej nie cierpią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestowałabym tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zamówiłam sobie keratynę INOAR więc po zabiegu będę musiała używać kosmetyki z tym składnikiem aby uzupełniać wypłukiwanie się podczas mycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o masce z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam produktów z kreatyną, ale sporo o niej czytałam. Z chęcią poszłabym na prostowanie włosów kreatyną ;)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo polubiłam tego typu odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o kosmetykach tej marki, ale sam nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam swoich innych ulubieńców, tego nie znam ;)

    Zapraszam na rozdanie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyk poskramiający spuszone sianko na głowie to coś dla myszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo delikatne włosy i skore do obciążania więc nie wie czy nie byłaby za ciężka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak wykończę moje setki odżywek to chyba się skuszę, może i u mnie skończy się era puszenia :)

    OdpowiedzUsuń