17 września 2017

#YANKEE CANDLE /BABY POWDER/

 Witam
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: puder dla niemowląt.

"Szczelnie otula całe ciało i skutecznie niweluje drażniący ból. Pachnie czystością, świeżością i niewinnością i kojarzy się z dziecięcą beztroską oraz czułą miłością. Dziecięcy puder to element powszechnie wykorzystywany przez największym mistrzów perfumeryjnych. Artyści kreujący najcudowniejsze i najmocniej chwalone zapachy wiedzą, że to właśnie ten aromat – czy to umieszczony w bazie kompozycji, czy uwalniający się dopiero po kilku godzinach – potrafi najmocniej przekonać do zawartości zdobnego flakonika. Tak samo jest z woskiem Baby Powder, który już w chwilę po rozgrzaniu rozkochuje w sobie świeżymi, pudrowymi aromatami."


Wybór tartaletek Yankee Candle często dokonuję po etykiecie. Musi mieć to coś w sobie, że skupiam na niej uwagę po czym umieszczam w koszyku.

 Tym razem etykieta totalnie nie wpadła w mój gust i sama nie wiem czemu na nią się zdecydowałam. Jest dla mnie smutna. A kojarzyć ma się z dziećmi więc powinna być barwniejsza i weselsza. 

A jak z zapachem? Tutaj jest dużo lepiej.  Zapach dokazuje, należy do tych mocniejszych i trwalszych, ale nie dominuje do tego stopnia, że go gaszę po paru minutach. 

Zapach jest słodki, pudrowy przywodzi na myśl czasy dzieciństwa i beztroskiego czasu. W upały go jednak nie polecam roztapiać, mnie męczył. Wybieram dni deszczowe wtedy dużo lepszy ma odbiór. 

Wosk zakupiony: goodies


pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Dla mnie ten wosk był moim pierwszym niewypałem od YC. Pamiętam, że strasznie bolała mnie po nim głowa, był duszący i musiałam po nim wietrzyć pokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z piękniejszych zapachów YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy mi przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielki sentyment do tego zapachu, chętnie do niego powracam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wypróbuję go, jest popularny od lat a ja jeszcze go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za pudrowymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, ze ten zapach troche mnie ciekawi :3

    OdpowiedzUsuń
  8. na tą pogodę jaką dziś mamy za oknem byłby idealny, pudrowe zapachy lubię np w balsamie, ale nie wiem czy w wosku by mi odpowiadał.
    Musiałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest dla mnie najwspanialszy zapach świata <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa nazwa, nie znam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wąchałam i mam na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń