24 października 2017

#DERMOFUTURE /INTENSYWNY WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK/ BOTOX EFFECT

 Witam

Zmarszczki to utrapienie zwłaszcza kobiet. Będąc w wieku dojrzałej kobiety sama się z nimi borykam. Od wielu lat miejsce zawsze się znajdzie w mojej kosmetyczce na kremy, sera czy olejki mające na celu utrzymać skórę w jak najlepszej kondycji. 
To te produkty mają na celu spowolnić nieubłaganie pędzący czas i starzenie się skóry. Proces ten jest nieunikniony - wiem, dlatego wspomagam się dobrze dobranymi kosmetykami. Znam swój rodzaj cery dlatego bez przeszkód trafia do mnie odpowiedni produkt.

DermoFuture - intensywny wypełniacz zmarszczek był dla mnie jeszcze kilka tygodni temu totalną nowością. Krem aplikowany przez strzykawkę? Takie miałam pierwsze skojarzenie, kiedy zobaczyłam widniejącą na kartonowym opakowaniu sylwetkę strzykawki. To tylko jej atrapa - spokojnie. Aplikacja odbywa się bezboleśnie.
Producent obrał inną niż zwykle formę opakowania. Niezwykły pojemniczek, ma formę strzykawki.


Zmarszczek na całej twarzy nie mam, ale nic nie stało na przeszkodzie by stosować krem na całej jej powierzchni. Krem zazwyczaj nakładam na oczyszczoną cerę o poranku. 
Przeciwwskazań nie ma, a krem po wchłonięciu bardzo dobrze dogaduje się z podkładami. Jest prawie nie wyczuwalny ma biały odcień.

Forma strzykawki z podziałką pozwala na kontrolowanie jego ubytku. Podczas aplikacji wystarczy lekko nacisnąć główkę, a krem wypływa przez dolną część opakowania. Podoba mi się podwójna forma zabezpieczenia pod względem higieny. Oprócz skuwki przy samym wylocie znajduje się jeszcze czop wykonany z miękkiej gumy. 
Trzeba przyznać, że opakowanie jest oryginalne pod każdym względem. 


"Wypełniacz zawiera innowacyjny kompleks 3 –HER RAPIDWRINKLE który działa jak botox. Zapobiega wiotczeniu i utrzymuje nawilżenie skóry. Wypełniacz natychmiastowo odżywia cerę zmniejszając widoczność zmarszczek, czyniąc ją gładką i świeżą."
I muszę się z tym zgodzić ponieważ po kilku minutach po wklepaniu cienkiej jego warstwy przychodzi przyjemne ściągnięcie skóry z efektem chłodzenia. Krem wypełniając zmarszczki działa na nie jak botoks. Te znikome zmarszczki jakie mam są mocno wyretuszowane. Te głębsze widać, ale są jakby zmatowione.


Regularne stosowanie wypełniacza powinno:

- znacznie zmniejszy widoczność zmarszczek,
- spłyci je od wewnątrz,
- spowolni powstawanie nowych linii i bruzd
- ujednolici cerę,
- zlikwiduje rozszerzone pory
- zwiększy gęstość i elastyczność skóry
- wyrówna koloryt skóry, usuwając przebarwienia 


Wypełniacz zmarszczek DermoFuture to przede wszystkim oryginalne opakowanie i dozowanie. Używając go od pewnego czasu widzę znaczące różnice na twarzy. 
Oprócz głównego zadania jakim było zadziałanie na zmarszczki wypełniacz dokonał czegoś co innym produktom nie udało się zrobić, a mianowicie zwężył pory na brodzie. 
Liczę, przy dalszym jego stosowaniu, że pozytywnie będzie wpływał na skórę twarzy przez co opóźni mające się pojawić nowe linie zmarszczkowe. 


pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Opakowanie rzeczywiście niebanalne:) Fajnie, że w jakimś stopniu się sprawdza na zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie ciekawe :D Intryguje mnie seria tych kosmetykow - mają wypełniacz do ust ktory mnie kusi. A ten myślę ze z czasem trafi w moje rece bo mam poki co faze na działania przecizmarszczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie faktycznie charakterystyczne, dobrze że zwężył pory na brodzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go :) jeszcze nie używałam jestem ciekawa jak u mnie wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne opakowanie. Działanie też wydaje się przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwęża pory to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak kosmetyk daje inny pozytywny skutek uboczny stosowania. Te zwężenie porów bardzo mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że samo opakowanie jest bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opis działania brzmi zachęcająco! I to opakowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo mnie też przydałoby się zwężyć pory, na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki botoks w kremie to sama przyjemność. Ostatnio korzystałam z zabiegu z wykorzystaniem botoksu i muszę powiedzieć tutaj, jak bardzo ważna jest pielęgnacja ciała po tego typu zabiegu, o czym wiele osób zapomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawt wpis!

    OdpowiedzUsuń