30 listopada 2017

#PERFECTA HYDRO MAGNETIC /SKONCENTROWANA ESENCJA/ CZĘŚĆ 2

Witam

Poprzednio, kilka postów wstecz podzieliłam się swoimi spostrzeżeniami na temat kremu i maski Perfecty z nowej linii Hydro Magnetic. Dzisiejszy post poświęcam kosmetykowi, który zasłużył na osobną opinię. Jest nim skoncentrowana esencja.  
Przyznam, że jest to mój pierwszy kosmetyk dodatkowo nawilżający do cery, szyi i dekoltu oprócz kremu. Przypomina mi w konsystencji mleczko do demakijażu. Producent fachowo gęstość nazwał „essence to water". 

"Esencja nałożona na cerę od razu daje uczucie świeżości i potęguje nawilżeniem."

Bardzo dobrze sprawdza się z kremem i maską z tej serii.


Przez lata obserwują swoją cerę i wiem, że od jesieni muszę koniecznie zmieniać kosmetyki na tłuściejsze i bardziej skoncentrowane. Cera w tym czasie musi mieć dostarczaną dogodną dawkę produktu, który zapewni jej optymalne nawilżenie. 

Esencja wraz z kremem dają rady w przypadku kiedy stosuję na noc maskę. O poranku wystarczy, że ponownie na oczyszczoną cerę zaaplikuję krem i nałożę na niego esencję. 
Mam wtedy zagwarantowane dogłębne nawilżenie na cały dzień. W innym przypadku np: bez maski, krem mimo grubszej warstwie i esencji nie przynosi mi komfortu i podczas dnia mam braki w nawilżeniu. 

Esencja dedykowana została każdej cerze. 

Posiada: AQUA TAURINE - nowatorski kompleks łączący wodę magnetyczną zamkniętą w nośnikach – polarosomach z energizującą fito-tauryną. Wykazuje silne działanie nawilżające – działa jak magnes wyłapując w skórze cząsteczki wody. ALGI - bogate w aminokwasy i sole mineralne. Utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia i chronią przed wysuszeniem skóry.


AQUA LOCK TECHNOLOGY – synergia działania czterech mechanizmów nawilżenia skóry: • Zmniejszenie przeznaskórkowej utraty wody ( TEWL) • Wiązanie i zatrzymywanie cząsteczek wody w naskórku • Ochrona przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych powodujących utratę wody • Utrzymanie równowagi wodno-elektrolitowej w komórkach. 

Perfecta, Hydro Magnetic, skoncentrowana esencja, ultra nawilżenie, energia, dotlenienie kosztuje 24,99 zł/110 ml. 

Zestaw składający się  z kremu, maski i esencji o dziwo jak na tą porę roku sprawdza się u mnie bez zarzutów, ale tylko wtedy kiedy stosuję go naraz. Wykluczenie któregoś z produktów skutkuje niedoborem wilgoci w naskórku. Odczuć to mogę bardzo szybko, siedząc np: w pomieszczeniu z centralnym ogrzewaniem.

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Mam podobnie. Im bliżej zimy, tym muszę mocniejszych kremów używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera zwłaszcza w okresie grzewczym jest w tragicznym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja może nie w tragicznym, ale potrzebuje konkretnego nawilżenia.

      Usuń
  4. Nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że wykluczenie czegokolwiek powoduje że nie daje rady :( Ale poza tym produkt ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że produkty nie dają rady w pojedynkę. Mimo to esencja wydaje się całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, ze aby osiągnąć pożądany efekt trzeba używać wszystkich kroków w pakiecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w okresie jesieni też zmieniam pielęgnację na bardziej bogatą ;) w sumie mogłabym używać cały zestaw aby być zadowolona z efektów lub uzyskać najlepsze. Choć ja wolę mieszać produkty różnych Marek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie nie wiem, czy chciałoby mi się to wszystko regularnie nakładać :P A że mam suchą skórę, to mogłoby się to moje lenistwo źle skończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń