22 lutego 2018

STYLOWE LAMPY DO TWOJEGO MIESZKANIA #ARDANT


Witam



Kalendarzowa wiosna zawita za niespełna miesiąc. Liczę na to, że zima opuści nas znacznie wcześniej i będę mogła przystąpić do niedużego remontu swojego mieszkania. 

Malowanie, nowe mebelki oraz dodatki dekoracyjne - to jest mój plan. Metamorfoza znaczna dlatego już teraz planuję nowe rozmieszczenie mebli itd. Priorytetem dla mnie jest światło w odnowionych  pomieszczeniach. Ono jest dla mnie kluczowe. 
Dobrze dobrane wprowadza do pomieszczeń pewien nastrój i ciepło, dlatego tak dokładnie dokonuję wyboru odpowiedniej lampy. Pokoje mam po stronie wschodniej i południowej dlatego mój wybór musi być trafny. 


Miejscem pełnym inspiracji, do którego warto zajrzeć jest sklep Ardant. Asortyment jest na tyle pokaźny, że bez trudu można wybrać odpowiedni model lampy wtapiający się w przyszłą aranżację pomieszczenia.

Sklep w czytelny sposób ma posegregowany asortyment. Dzięki podziałowi na lampy: sufitowe, wiszące, żyrandole, kinkiety, lampy podłogowe i stołowe możemy sprawne dobrać odpowiedni model.

W razie wątpliwości istnieje możliwość skorzystania z profesjonalnej porady.




Wertując zakładki w sklepie znalazłam kilka lamp, które szczególnie przykuły moją uwagę i myślę, że idealnie będą pasować do moich czterech kątów. 



Podstawa wykonana jest z dekoracyjnych kostek, które nadają temu modelowi niezwykłego wyglądu. 
Lampa ta nadaje się na umieszczenie na komodzie lub kominku. Biały abażur rozprasza światło dając przytulny klimat. Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami szklanego stolika w chromowanej oprawie to lampa ta nada się idealnie. Ja jestem na kupnie takiego stolika dlatego cieszę się, że właśnie taki, a nie inny model znalazłam w sklepie.

Murford zachwyci każdego miłośnika eleganckiego stylu. Lampa wykonana z białego abażura, polerowanego chromu oraz akrylu. Jest to prosta lampa z charakternymi kostkami nadającymi jej uroku. 




Ten model, /Rea Zuma Line/ jest dość uniwersalny. Pasuje praktycznie do każdego pomieszczenia i stylizacji. 
Wyróżnia się otwartym kloszem, natomiast biały abażur oddaje ciepłe światło. Wyjątkowości lampie nadają transparentne zdobienia. 
Lampa ta znajdzie miejsce w pomieszczeniach typu glamour. Widziałabym ją także w eleganckiej restauracji, gdzie zdobiłaby np. minimalistyczną komodę.
   

 


Zaintrygowała mnie wisząca lampa w kształcie szyszki. Tak naprawdę sama szyszka zadecydowała, że ten model widziałabym u siebie w jadalni. Przyznacie, że jej kształt jest nietuzinkowy?
Forma rzadko spotykana dlatego Silvia VITA Copenhagen wkomponuje się w minimalistyczną jadalnię, w której światło z niej będzie ocieplać przestrzeń stołu. 
Miedziany abażur sprawdzi się zarówno w jasnych jak i ciemniejszych pomieszczeniach. 


Propozycja tej lampy nada się do w sumie do każdego wnętrza zaaranżowanego w oryginalnym, designerskim stylu. Lampę wykonano z tworzywa sztucznego w kolorze miedzi. Źródłem jej wyjątkowości są elementy imitujące szyszkę.

     



Lampy z wykończeniem ażurowym nie może zabraknąć w mojej sypialni lub salonie. Umieszczona na nocnym stoliku daje niesamowity klimat, natomiast w salonie, gdzie jest więcej miejsca niesamowicie udekoruje bijącym światłem ściany.

Sklep Ardant oferuje niezliczone modele różnych lamp począwszy od stojących, przez stołowe, wiszące itd. Uważam, że wybór jest naprawdę spory i ciekawy. 

Jeżeli jesteście na etapie urządzania swojego mieszkania lub tak jak ja planujecie niedużą metamorfozę czterech ścian to powinniście zaglądnąć na stronę tego sklepu. Gorąco go Wam polecam.

Która z zaprezentowanych przeze mnie lamp najbardziej zwróciła Waszą uwagę?


pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Szukam lampy stolowej i dwie pierwsze propozycje sa super. Musze przejrzec ofertę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest spory, myślę, że wybierzesz coś odpowiedniego:)

      Usuń
  2. Uwielbiam lampy z solidnymi metalowymi podstawkami w kolorze srebrnym, takie mam w domu. piękne propozycje, szczególnie ostatnia ala witraż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia i mnie ujęła, swoim światłem oddaje pomieszczeniu niesamowity klimat:)

      Usuń
  3. Akurat kupuję sobie rzeczy do domu więc skorzystam z twoich propozycji lamp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie lampy bardzo mi się podobają 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na kształt tej ostatniej tylko moja jest z białego matowego szkła. Ogólnie takie lampy naprawdę fajnie zdobią pomieszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. such a beautifull lamps dear i like it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lampy, szczególnie ostatnia przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Sama niedługo będę urządzała mieszkanie nowe, ale te lampy jakoś nie przypadły mi do gustu, wolę styl skandynawski czy takie retro. Nie zmienia to faktu, że są piękne, no ale nie dla mnie.

    Zapraszam do mnie : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/piekne-samobojczynie-lynn-weingarten.html

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne :D mam podobne nocne lampki do tej co pokazałaś jako pierwszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem świeżo "po" i troszkę "przed" remontem - żyrandole i lampy to nie jest mały wydatek, za ładne, stylowe oświetlenie płaci się bardzooo duuuużo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta ostatania, koronkowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga lampa mnie zauroczyła! Sklepu nie znam, ale zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne LAMPY - sama niedługo będę jakieś wybierała do swojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ostatnia lampa mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń