14 marca 2018

FAWORYCI LUTEGO /KOSMETYCZNI/ I /NIEKOSMETYCZNI/

Witam

W ubiegłym miesiącu rozpoczęłam nowy cykl wpisów na blogu z kategorii "ulubieńcy". W każdym tego typie wpisie będę wybierać nie tylko ulubiony kosmetyk bądź kosmetyki, będzie trochę i niekosmetycznych faworytów typu: film, piosenka.

Jak przedstawia się luty? Zapraszam.


Włosy
 

Jeżeli borykacie się z wypadającymi włosami to polecam wziąć pod uwagę Kurację Dermedic Capilarte w skład której wchodzi szampon i serum /stymulujące wzrost włosów/. 

Sprawdziły się przy włosach cienkich, długich lubiących się przetłuszczać. Stosując kurację musimy jej dać czas. Jest oczywistym, że w parę tygodni nie zobaczymy efektów, ale po dwóch miesiącach już tak. 

W chwili obecnej mam wysyp baby hair, a włosy zaprzestały wypadać w większych ilościach.



Kolorówka

Lakier metaliczny Deli Cosmetics Galaxy - G02. 

Lakier Galaxy posiada mieniące się drobinki przywodzące na myśl mleczną drogę lub gwiezdny pył. Doskonale nadaje się na imprezę  (w karnawale dobrze mi służył). Można nim także na co dzień uzupełnić wyjściowy ubiór. 



Dekoracja

Poduszki ze sklepu MyGiftDna jak widzicie mają imienny nadruk, który wybieramy sami dobrowolnie. 

Taki zestaw poduszek z nadrukiem ma spore możliwości prezentowe. Można je zamówić dla rodziców, na rocznicę dla ukochanych dzieciaków, które bez kłótni staną się właścicielami imiennych poduszek. 



Serial

"Skorpion" to amerykański serial luźno oparty na życiu geniusza i eksperta od komputerów, Waltera O’Briena, w którym główny bohater, razem z innymi osobami o podobnych mu umiejętnościach, rozwiązuje skomplikowane problemy, na które narażony jest współczesny świat. 

W serialu pokazano autentyczne narzędzia i techniki wykorzystywane przez hackerów. 

Oglądam w tej chwili 3 sezon, a na dysku czeka już część 4. Serial ogląda się  z zaciekawieniem, nie brakuje w nim emocji. Przewija się także wątek miłosny:)


Znacie któregoś z moich ulubieńców?

pozdrawiam - Magda

25 komentarzy:

  1. sama się dziwie, ale bardzo podoba mi się ten metaliczny lakier, a nie jest typowy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku nie przywiązywałam do niego uwagi, zmiana nastąpiła kiedy pomalowałam paznokcie:)

      Usuń
  2. Mam ten sam lakier Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio modna jest metaliczna kolorówka. Aktualnie na paznokciach mam ochotę na pastele - och wiosno, przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metaliczna kolorówka podbija coraz to więcej blogów:)

      Usuń
  5. mi również spodobała się ta poducha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się kolor tego lakieru, lubię takie metaliczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno polubiłam metaliczne wykończenia:)

      Usuń
  7. i mi poducha przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak:) Nie jest to hybryda jedynie zwykły lakier, ale z bardzo ładnym odcieniem.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mi się bardzo spodobał, ma zarówno srebrne jak i złote drobinki:) Zależy jak pada na niego światło:)

      Usuń
  10. U mnie szampon Dermedic się nie spisał, ale miałam wersję przeciwłupieżową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją opinię. Niestety nie wszystko się sprawdza...

      Usuń
  11. chętnie obejrzę ten serial bo wiem, że mamy podobny gust :) bardzo ładny lakier, lubię sklep MyGiftDna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Podobny gust mamy jeżeli chodzi o seriale:) Totalnie mnie zaraziłaś Outlanderem. Nie mogę się teraz doczekać kolejnego sezonu:) Czytając Twój post wczorajszy, doszłam do wniosku, że lubimy także wykonywać różne czynności techniczne:)

      Usuń
  12. Fajne poduszki :) Kolor lakieru rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować tę kurację Dermedic, po ciąży strasznie lecą mi włosy ... To wypadanie to ponoć naturalna sprawa, ale chciałabym żeby znów mi czupryna zyskała na objętości :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny lakier!

    OdpowiedzUsuń