15 marca 2018

#PERFECTA, PIELĘGNACJA CERY Z NIEDOSKONAŁOŚCIAMI. LINIA PRODUKTÓW YOUR TIME IS GREEN

                                                                                                Witam

Za pasem Wielkanoc, a ja sięgam dziś pamięcią wstecz do ostatnich świąt Bożego Narodzenia. Tuż przed Wigilią odwiedziłam dużo młodszą sąsiadkę Adę. Tą o której parę razy już wspominałam na łamach bloga. Dziewczyna chodzi na studia i czasami otrzymuje ode mnie produkty do testów przeznaczone do  cery z niedoskonałościami.





YOUR TIME IS GREEN to nowość Perfecty. Jest to program do pielęgnacji cery z niedoskonałościami oraz skłonnością do tworzenia się zmian trądzikowych i zaskórników.


    • BETTER GREEN TECHNOLOGY czyli innowacyjna metoda pozyskiwania ekstraktów roślinnych za pomocą ultradźwięków oraz specjalnie wyselekcjonowane składniki naturalne, których botaniczna siła niweluje wszelkie niedoskonałości cery.
    • ZASKAKUJĄCE ODCZUCIA SENSORYCZNE, które gwarantują nowatorskie, unikalne konsystencje, dające wyjątkowo przyjemne odczucia na skórze, m.in. efekt pudrowego zmatowienia, natychmiastowego ukojenia, czy aksamitnego wygładzenia. 
    • WYSOKA SKUTECZNOŚĆ – działanie produktów jest widoczne od razu po aplikacji poprzez wyraźne zmatowienie skóry, dodatkowo regularne stosowanie kosmetyków reguluje pracę gruczołów łojowych i przywraca prawidłowy balans skórze.

      Z przeprowadzonego wywiadu w opinii gościnnej przedstawię poszczególne kosmetyki YOUR TIME IS GREEN.


      Płyn micelarny przeciw niedoskonałościom/Cena: ok. 17 zł; Poj.: 400 ml

      Butelka 400 ml okazuje się być wydajna. Oczywiście wszystko zależy z jaką częstotliwością sięgamy po micel.

      Działanie jego Ada określiła za bardzo dobre. Micelem można sprawnie wykonać demakijaż. Zmywa on tusz, cienie. 


      Micele zachowując się jak magnes skutecznie usuwają wszelki brud. Wystarczy nasączony płatek przytrzymać kilka sekund by oczyścić oko. 

      Płyn domywa skórę z sebum i zanieczyszczeń. Nie podrażnia cery czego trochę się obawiała. Płyn ma zasadniczy mankament - ma dość mocny świeży zapach. Jej to trochę wadziło. Innym może to zupełnie nie przeszkadzać. Micel nie wysusza cery trądzikowej ma działanie przeciwbakteryjne. 



      Glinkowa pasta do mycia twarzy przeciw niedoskonałościom/Cena: ok. 16,50 zł; poj.: 165 g


      Pojemność tubki 165 g - nietypowa. Od pierwszego użycia był kłopot z jej aplikacją. Pasta jest dość zwarta, dlatego powinna znajdować się w słoiczku, a nie w opakowaniu typu - tubka. 


      Pastę można stosować na całą cerę lub punktowo. Wybór należy do Was. W zapachu jest świeża, glinkowa?. 

      Myjąc twarz pastą wychwycić można mikroskopijne drobinki, które w pewnym stopniu masują i złuszczają naskórek. Są dość ostre, gołym okiem prawie niewidoczne. 

      Biała glinka jedna z najdelikatniejszych glinek, bogata w mikroelementy i minerały. Doskonale pielęgnuje, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum oraz zmniejsza widoczność porów.



      Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom/Cena: ok. 14 zł; Poj.: 200 ml


      Ten produkt okazał się być najciekawszym z całej serii. Jest wodnisty, ale przed użyciem należy go wstrząsnąć dla połączenia dwóch faz - wodnej i pudrowej. Pachnie jak cała seria, świeżo i energetyzująco. 

      Tonik ma działanie normalizujące, matujące i oczyszczające. Puder mineralny zawiera glinkę, która doskonale matuje, oczyszcza i pochłania nadmiar sebum nie powodując przesuszenia skóry.


      Krem-maska na noc przeciw niedoskonałościom/Cena: ok. 19 zł; poj.: 50 ml


      Stosowany na noc sprawia, że niedoskonałości po czasie zanikają.


      Pomaga zmniejszyć wydzielane sebum. O poranku można cieszyć się wygładzoną i dobrze nawilżoną cerą. 

      W składzie występuje rozmaryn, który działa łagodząco, przeciwbakteryjnie i antyoksydacyjnie oraz kwas migdałowy, który między innymi wyrównuje koloryt skóry.



      Matt-booster 24h przeciw niedoskonałościom/Cena: ok. 23 zł; poj.: 15 ml


      Produkt ten pełni funkcję serum. Jest mleczny. W gęstości rzadki. Może być używany pod krem lub na krem, albo solo bez żadnych dodatkowych warstw. 


      Sprawdza się jako baza pod makijaż. Sprawnie się wchłania do całkowitego matu. Daje pudrowe wykończenie z efektem blur. 

      Powinien sprawdzić się przy każdej tłustej cerze utrzymując efekt bez błyszczenia przez cały dzień. Zwęża pory. 



      Cała seria YOUR TIME IS GREEN zaskakuje nie tylko wyjątkowym działaniem z którego czerpiemy solidny mat i ukojenie cery.

      Produkty potrafią zaspokoić cerę tłustą z niedoskonałościami dając wielogodzinne zadowolenie. Zmniejszone pory oraz świeżość w trakcie dnia to kolejna pozytywna strona tej serii.

      YOUR TIME IS GREEN to seria w mocnych barwach zieleni zaskakująca wyjątkowym designem. Cała seria owiana jest rześkim, świeżym zapachem. 


      perfecta.pl

      Polecamy ją posiadaczkom cer tłustych.


      pozdrawiamy - Magda i Ada

      28 komentarzy:

      1. Pudrowy tonik? Zaskakujące.. aż jestem go ciekawa, bo nie mogę sobie wyobrazić tego, czego oczekuję :)
        Zaciekawiła mnie też paska glinkowa i oczywiście krem na noc, jak i serum.
        Chyba muszę się zainteresować tą serią.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Koniecznie, seria jak widzę bardzo Cię zainteresowała:)

          Usuń
      2. najbardziej zaciekawiła mnie maska na noc :D lubię kiedy składniki aktywne mają więcej czasu na działanie :D

        OdpowiedzUsuń
      3. Glinkowa pasta wydaje mi się najciekawsza, tym bardziej że glinki bardzo lubię :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Ja też preferuję glinki do pielęgnacji cery.

          Usuń
      4. Seria w sam raz dla mojej cery :)

        OdpowiedzUsuń
      5. Ja jeszcze testuję tą serię.

        www.natalia-i-jej-świat.pl

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Jestem ciekawa jak ocenisz YOUR TIME IS GREEN:)

          Usuń
      6. Matt booster to cos dla mnie!

        OdpowiedzUsuń
      7. Recenzowałam już pastę - bardzo ją polubiłam. Mam też tonik i też dobrze mi się sprawdza :)

        OdpowiedzUsuń
      8. Podobają mi się te kosmetyki, szczególnie opakowania, mają pozytywny odcień :)

        OdpowiedzUsuń
      9. Glinkowa pasta mnie zaciekawiła

        OdpowiedzUsuń
      10. Ale fajna ta pasta glinkowa :D 😘😘

        OdpowiedzUsuń
      11. Najbardziej zainteresowana mnie pasta glinkowa. Mimo ze nie mam dużych problemów ze skora czasami sięgam po takie kosmetyki. Sąsiadka ma z Toba dobrze.

        OdpowiedzUsuń
      12. Najbardziej ciekawa jest pasta glinkowa, ale ciekawe jak ze składem w tej serii

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Ogólnie są to składy drogeryjne, ale można w nich spotkać ekstrakty, glinkę oraz oleje.

          Usuń
      13. O tej serii jeszcze nie słyszałam, ale muszę przyznać, że Twój opis brzmi bardzo kusząco. Dla mojej suchej cery jednak nie będą zbyt dobrym wyborem :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Ta seria odpowiada w szczególności cerze tłustej, dlatego moja opinia jest gościnna ponieważ sama mam skórę suchą.

          Usuń
      14. Tonik mnie skusił :) Nie znałam tej serii :)

        OdpowiedzUsuń
      15. Bardzo fajne produkty. Gdy mój syn miał problemy z cerą, nie było na rynku tej serii. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło :)

        OdpowiedzUsuń
      16. Ooo jaka fajna ta linia! Nie spotkałam się jeszcze z tymi kosmetykami, ale gdy moja cera bedzie przechodziła 'chwile słabości' będę miała na uwadze te produkty ;-)

        OdpowiedzUsuń
      17. Tłustej cery to ja nie mam więc nie wiem jakby to było u mnie. Ale ogólnie z tego co czytał u ciebie to naprawdę dobrze wypadła cała seria.

        OdpowiedzUsuń
      18. Nie słyszałam wcześniej o tej serii ;)

        OdpowiedzUsuń
      19. Nazwa jest fajna, ale nie wiem czy bym się skusiła na tę serię.

        OdpowiedzUsuń