11 marca 2018

PRZEPIS NA WIOSENNĄ REGENERUJĄCĄ MASECZKĘ

Witam

Zima za nami. Taką mam przynajmniej nadzieję. Śniegu praktycznie nie widać, no może w przycienionych miejscach leżą jeszcze jakieś resztki. 
Słońce kolejny dzień operuje, zapowiadając cieplejszą wiosenną pogodę. Wczoraj w końcu udało mi się umyć auta. Tego mi było trzeba - fizycznego ruchu i wypolerowania blachy na błysk. 
Usunęłam sól zmieszaną z błotem, auta teraz błyszczą tylko wsiadać i jechać za miasto na spacer. 
Kto wie, może w najbliższych dniach się uda. Praca nie zając nie ucieknie. Mam ten przywilej, że sama sobie ją ustalam, więc gdy tylko termometr wskaże wyższą temperaturę to jedziemy za miasto.

Nawiązując do czasu wiosennego. Po zimie cera moja straciła blask i zdrowy kolor. Myślałam, że stosując zimą regularnie  gotowe maseczki jest ok! Rzeczywistość okazała się inna. Wertując internet znalazłam ciekawą i prostą maseczkę w przygotowaniu. 



W domowej spiżarni przynajmniej u mnie zawsze mam kilka produktów stałych bez których nie mogłabym funkcjonować. Myślę, że u Was jest podobnie. Dlatego z łatwością przygotujecie następującą maseczkę. 

Przepis
1/3 filiżanki kakao
3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżka miodu


W pierwszej kolejności należy zmieszać suche składniki (jak przy muffinkach). Kolejny krok to dodanie jogurtu i miodu. 
Używając blendera należy teraz wszystko dokładnie zmiksować na gładką papkę. 
W kwestii przygotowania maseczki to tyle. 

Przed samym nałożeniem zalecam skórę wstępnie oczyścić po czym nałożyć cienką warstwę maseczki na twarz, szyję i dekolt. 

Czas trzymania około 20 minut. 

Przed zmyciem polecam wykonać na koniec krótki masaż. 

W maseczce słabo są wyczuwalne drobiny z płatków owsianych. Przy mojej wrażliwej cerze nie są to drobiny szkodliwe. Są na tyle łagodne, że nie odczuwam ich negatywnego działania, a skutecznie wygładzają cerę. 

Maseczka idealnie sprawdza się przy skórze suchej. Dodaje jej blasku, nawilżenia, likwiduje suche skórki.

Taka porcja wystarcza na dwie aplikacje. Najlepiej ją przechowywać jest w słoiczku w lodówce.

Robicie domowe maseczki? Czy korzystacie z gotowców?

pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. ciekawy prze[is, nigdy nie spotkałam się z maseczką z dodatkiem kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też pierwszy raz robiłam maseczkę z kakao:)

      Usuń
  2. Bardzo fajna maseczka, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis :) Bardzo lubię domowe maseczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro zrobię sobie taką maseczkę. Czuje, ze przyda się ona mojej twarzy 💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszlaam o takiej maseczce. Chetnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie sięgam po gotowce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) teraz tak mnie naszło na domowy specyfik:)

      Usuń
  7. nie przepadam za takimi rozwiązaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi tak pysznie! ❤ Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, zachęcasz straszliwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie spotkałam się z takim połączeniem, warto!

      Usuń
  9. Chętnie spróbuję :) Częściej jednak sięgam po gotowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny przepis, zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja bym porcję dała na twarz, a drugą najchętniej zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokuszę się i zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, ciekawa maseczka. Ogólnie lubię takie domowe, są o wiele lepsze niż te kupne, lepiej wpływają na skórę.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie robiłam sobie takiej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię domowe maseczki. A najbardziej tą z gotowanego ziemniaka i jogurtu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie pamiętam czy i kiedy w domu maseczkę robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny przepis, bardzo lubię takie domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykorzystywanie płatków owsianych jako maseczki znam, ale robiłam według całkiem innego przepisu:) Miodowe maseczki też próbowałam, ale zmywanie jest tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty skład maseczki - to lubię ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się skusić na nią. Milutkiego dnia życzę Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń