23 czerwca 2018

SUCHA SKÓRA POD KONTROLĄ Z PRODUKTAMI /CERAVE/

Witam

Lubicie poznawać nowe marki jakie ukazują się u nas w Polsce? CeraVe przywędrowała w kwietniu tego roku do nas aż zza oceanu. Tak, to amerykańska marka, która zadebiutowała w pierwszej kolejności w drogeriach Super-Pharm i tam ją możecie dostać oraz <TUTAJ>

CeraVe została stworzona przez amerykańskich dermatologów. Dzięki ich ciężkiej pracy powstało, aż 70 kosmetyków nawilżających. Obecnie w Polsce dostępnych jest 7, ale myślę, że niedługo gama poszerzy się o kolejne.

CeraVe to dwa rodzaje produktów: oczyszczające z akcentem zieleni w grafice oraz nawilżające z niebieskim. Opakowania nie są szczególne, ale funkcjonalne i bezproblemowe w trakcie korzystania. 

Niektóre pozycje zamknięto w dodatkowe kartony na których mamy w języku polskim opis. W pierwszym kontakcie z nimi pomyślałam, że przypominają mi produkty apteczne, do których mam większe zaufanie.







CeraVe to przede wszystkim trzy ceramidy, które tworzą wodno-lipidową barierę zatrzymującą wodę w skórze. Twórcy chcieli stworzyć grupę kosmetyków, które mają dostarczyć skórze dostatecznego nawilżenia. Czy im się to udało? Myślę, że każdy zainteresowany tą marką spróbuje przekonać się na własnej skórze, czy dane obietnice się sprawdzają.


Jak w takim razie wypadła u mnie Nawilżająca Emulsja do Mycia oraz Nawilżający balsam?


Zacznę od tego, że mam zmienną skórę. W trakcie roku potrafi mnie ona zaskoczyć nie miło bo nagle wysycha, łuszczy się i staje się szorstka w dotyku. Podejrzewam o to w wielu przypadkach wodę, która prawdopodobnie jest czymś faszerowana i zaczyna pustoszyć dobry stan skóry.

Doświadczona takimi nieoczekiwanymi zmianami jestem przygotowana i w razie potrzeby od razu zamieniam kosmetyki z przeznaczeniem nawilżającym na "lepsze" i skuteczniejsze z bogatszym składem.

Emulsja Nawilżająca ma niestandardową pojemność - 236 ml. Aplikowana przez pompkę daje dobrą jednorazową dozę, którą jestem w stanie spokojnie umyć całą twarz. Poza tym pompka działa bez komplikacji jest wygodną i higieniczną formą dozującą. Emulsja jest biała. Ze względu na pojemność przeznaczyłam ją wyłącznie do mycia twarzy. Można jej użyć także do mycia ciała, ale obawiam się, że stałaby się mało wydajna wtedy.


Emulsja przede wszystkim oczyszcza i to łagodnie. Wspiera odbudowę bariery ochronnej. W kontakcie z wodą nie pieni się, tworzy film przeźroczysty w trakcie mycia. Po jej zmyciu wyczuwalna jest warstwa, która zabezpiecza skórę przed wysychaniem. Po jej zastosowaniu nie mam potrzeby nakładania kremu, skóra nie jest ściągnięta, a miękka i nawilżona. Dobrą wilgotność osiągnęłam raptem po paru użyciach. Emulsja zawiera  3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy.


cena - około 35 zł







Nawilżający balsam to moja perełka w stanach krytycznych, kiedy potrzebuję natychmiastowego nawilżenia. Nie mam potrzeby stosować go ciurkiem dzień po dniu. Wystarczy mi jego działanie doraźne co parę dni kiedy chcę przywrócić skórze optymalne nawilżenie. 
Ostatni balsam jaki stosowałam w upalne dni +30 zaczął nie wystarczać do tego znów podejrzana woda z kranu i podsuszone miejsca gotowe. Na łydkach np: pojawiają się wtedy pierwsze symptomy niedoboru nawilżenia i od razu wtedy wiem, że muszę sięgnąć po ostrzejszą artylerię. Balsam CeraVe w tych ostatnich wydarzeniach przyczynił się do redukcji przesuszeń. 

177 ml to kolejna "inna" pojemność jaką spotykam. Balsam jest dość zwarty, biały. W aplikacji nie sprawia utrudnień. Rozsmarowanie jego jest proste. Wchłania się sprawnie, a na skórze pozostawia jakby poślizg. W krótkim okresie czasowym zredukował suchość. 

cena - około 28 zł





Produkty CeraVe są bezzapachowe, nie zawierają alergenów, parabenów i substancji zapychających. Oprócz kluczowych ceramidów i kwasu hialurnowego znajdziemy w nich: glicerynę, witaminę B3 i emolienty.  Bez obaw mogą je stosować alergicy, wrażliwcy oraz osoby posiadające trądzik.


Jak radzicie sobie w stanach kiedy wasza skóra prosi o ekstremalne nawilżenie?




pozdrawiam - Magda

43 komentarze:

  1. Firma z która pierwszy raz widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kwietnia jest dopiero w Polsce, wielu jej nie zna.

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę tą markę, ale jak pomaga na suchą skórę, to na pewno jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, znam zarówno balsam nawilżający jak i żel oczyszczający, ten do skóry normalnej i tłustej sprawdza się u mnie lepiej niż emulsja do bardzo suchej, Polubiłam produkty CeraVe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emulsję przeznaczyłam do mycia twarzy jest delikatna dla niej i dobrze przywraca jej nawilżenie.

      Usuń
  4. kupilam ten balsam po twojej rekomendacji i przyznaje ze jestem naprawde zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zdążyłaś go kupić i przetestować?

      Usuń
  5. Bardzo dobra recenzja :) uwielbiam takie emulsje i mam swoją ulubioną markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie dokonać zakupu, ciekawe czy u mnie też się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem mnie przeraża ile jest produktów których nie znam, a mogłyby pomóc 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chociaż staram się być na bieżąco co wchodzi na rynek.

      Usuń
  8. Pierwsze widzę, ale zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie mam problemów z suchą skórą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma także produkty do innych typów skóry.

      Usuń
  10. Ja na ekstremalne potrzeby stosuję żel hialuronowy z serii ziaja pro. I...olejek z opuncji figowej! To jest turbo cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jako laik kosmetykowy powiem, że znam i stosowałam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ksiazkimaleiduze.blogspot.com24 czerwca, 2018

    Recenzja zachęca do testów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten akurat nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że widziałam je dzisiaj w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ok, marka posiada także inne produkty warto o nich wcześniej poczytać.

      Usuń
  16. Marka jest mi nieznana, ale zaciekawiła mnie emulsja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych produktów, marka nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, wygląda trochę jak pianka do golenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze, że mogą ją stosować alergicy, bo ostatnio moja skóra nie toleruje większości kosmetyków. Widzę, że poza twoją recenzją jest jeszcze kilka pozytywnych komentarzy, więc z chęcią spróbuję balsamu, jak skończy mi się ten, który akurat używam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marki nie znam, balsam bardzo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość na rynku - od kwietnia dopiero jest w sprzedaży:)

      Usuń
  21. Mam taki czas skóry chwilami, że przydałyby mi się takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to samo, nadchodzi taki czas kiedy potrzebuję dobrego nawilżenia.

      Usuń
  22. Nie słyszałam o nich. Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tej firmie, ale może się skuszę. Zwłaszcza, że moja skóra wymaga nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwykły krem Nivea bambino... Nic nie działa tak dobrze na moją skórę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz już swoje perełki w pielęgnacji:)

      Usuń
  25. Nie znałam tej.marki. muszę wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki. Aktualnie mam duży problem z suchą skórą, mam nadzieję że te produkty pomogą. Dobra recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystaj z nich, mam nadzieję, że pomogą suchej skórze i odpowiednio ją nawilżą.

      Usuń
  27. Zainteresuję się bliżej bo mam czasami taką suchą skórę, że nic kompletnie nie daje rady, dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super produkty, godne uwagi. Warto czasem szukać swoich kosmetyków. Widziałam wiele takich w sieci, ja muszę uważam bo dzieci mają atopową skórę, a więc dużo pod ich skórę kupowanych kosmetyków. Do tego jak to mówią, jeżeli zdrowo się odżywiamy i używamy nawilżaczy skóry np. balsamów to skóra na pewno nie będzie taka sucha.

    OdpowiedzUsuń