20 czerwca 2018

UDANE ZAKUPY OBUWIA Z WYSZUKIWARKĄ KIXPOINT

Witam 

Co roku wyczekujemy wraz z mężem upragnionej pory roku jaką jest lato. Zanim rozpocznie się ciepły i słoneczny sezon wymieniamy sportowe obuwie, które towarzyszy nam praktycznie każdego dnia w ciepłe pory roku. Nie wiem czemu, ale taki mamy zwyczaj od paru lat, że późną wiosną decydujemy się na zakupy tego obuwia. 


Staramy się prowadzić zdrowy tryb życia dlatego teraz uprawimy kilka sportów na świeżym powietrzu. Rower, gra w badmintona, biegi oraz w moim przypadku jeszcze ćwiczenia aerobowe, a u męża siłownia, kierują nas do odpowiedniego obuwia sportowego. Stawiamy na komfort, nie chcemy męczyć stóp w niewygodnym obuwiu, które dodatkowo uprzykrza chodzenie i można nabawić np.: odcisków lub nadpotliwości stóp. 


Nie interesują nas pierwsze lepsze zakupy. Nasze obuwie musi spełniać pewne kryteria dlatego szperając po sieci wyszukujemy daną markę i odpowiednie modele. Zwracamy uwagę z jakiego materiału wykonano obuwie, czy jest lekkie, czy wkładki są dobrze wyprofilowane lub można je zmieniać lub prać. Zasadniczą rolę odgrywa rzecz jasna cena, która może wahać się i to zasadniczo w paru miejscach. Warto wtedy skorzystać z wyszukiwarki Kixpoint.com 






Tak jak każda wyszukiwarka z jakiej korzystałam poszukując innych atrakcyjnych rzeczy np.: wycieczek czy tańszych biletów i ta przynosi same korzyści.


Wchodząc na Kixpoint.com znajdziemy bez trudu takich producentów jak: 

















Wpisując producenta wyszukiwarka wyselekcjonuje dla nas sklepy w jakich znajdują się produkty wskazanego producenta. Dodatkowo wpisując model uzyskamy konkretniejsze dane, przy okazji porównamy ceny i dowiemy się czy jest w sprzedaży nasz numer. 




Wyszukiwarka dzięki filtrom pozwala na zlokalizowanie konkretnej pary butów dla mężczyzn, kobiet lub dzieci. Dodatkowo w zakładce Kody Rabatowe możemy uzyskać specjalne zniżki na zakupy w podanych miejscach. 


Producentów obuwia sportowego jest cała masa. Nie mamy z mężem ulubionego, którego trzymamy się non stop. Jesteśmy otwarci w kwestii nowych marek jakich do tej pory nie poznaliśmy dlatego tego roku padło na Asics. 


Wpisując markę – wyszukiwarka od razu przeszła do konkretów. W pierwszej kolejności mogłam przejrzeć ofertę damską, która dała mi do myślenia ponieważ sporo modeli sportowych butów Asics odpowiadało moim wymogom. Wybór był trudny dlatego wzięłam pod uwagę buty w żywych kolorach i udało się mi wyszukać ideał na ten sezon Asics Buty Damskie Gel-Zaraca 3. 




Aż trudno uwierzyć, ale ten samo model w dwóch różnych sklepach kosztował inaczej. Różnica była spora, dlatego cieszy mnie fakt, że poznałam wyszukiwarkę, z której nie omieszkam skorzystać ponownie. 

Natomiast mąż postawił na odcień biały Buty sneakers unisex Asics Gel Lyte III H534L-0101

W tym przypadku także zostaliśmy miło zaskoczeni zwłaszcza ceną i ilością dostępnych rozmiarów. 






Jak widzicie warto korzystać z takich porównywarek. To przede wszystkim zaoszczędzone pieniądze, które możemy przeznaczyć na dodatkowe przyjemności np.: wybrać się z dziećmi na lody i fajnie przy okazji spędzić czas.


pozdrawiam - Magda

41 komentarzy:

  1. ta wyszukiwarka jest świetna, pomogła mi znaleźć fantastyczne modele butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już kilka par znalazłam w atrakcyjnych cenach:)

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że jest taka wyszukiwarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej wyszukiwarce, chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To czas poznać, miejsce w którym odnajdziesz dla siebie najniższą cenę obuwia.

      Usuń
  5. A o tym jeszcze nie słyszałam :) Zapraszam również do mnie: Zdrowo i Prawidłowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę Asics znam, fajne mają buty :), ale miejsce, to dla mnie nowość i z chęcią będę korzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra decyzja, na pewno znajdziesz interesujące Cię buty w korzystnej cenie.

      Usuń
  7. Jeszcze o niej nie słyszałam, dobrze wiedzieć że istnieje taka wyszukiwarka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kilka wyszukiwarek, ale ta odnośnie butów to dla mnie nowość:)

      Usuń
  8. Wow, ciekawe miejsce dla każdej kobiety. Bo kobiety kochają buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tej wyszukiwarce, fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystam z takich wyszukiwarek w stosunku do książek i uważam ją za mega przydatną. Buty też chętnie poszukam przez tę stronkę. Nie mam tylko zaufania (nie wiem dlaczego) do porównywarek cen hoteli, jakąś ściemą mi to pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto znaleźć przez tą stronkę buty jakie Cię interesują.

      Usuń
  12. Nie korzystam z takich wyszukiwarek, buty kupuję głównie w sklepach, nie przez internet 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji korzystać, ale może niedługo ;) ostatnio kupiłam online buty New Balance i śledziłam je w różnych stronach i sklepach, faktycznie niesamowite jak ceny modelu mogą się różnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ceny w różnych miejscach jednej pary butów mogą kosztować różnie. Warto wiec skorzystać z takiej porównywarki.

      Usuń
  14. Świetnie, że jest taka wyszukiwarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, pozwala to do atrakcyjnych zakupów.

      Usuń
  15. Bardzo przydatne, szczególnie dla tych, którzy nie chcą wychodzić z domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego nie znałam, a szkoda, bo ostatnio nieźle się nachodziłam za sportowymi butami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz już wiesz, że jest taka wyszukiwarka, która pozwoli Ci na dokonanie zakupu pary butów w dobrej cenie.

      Usuń
  17. O nie znałam tego miejsca w sieci !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zazwyczaj wyszukuję produkty przez porównywarki cenowe i w ten sposób też udaje mi się znaleźć dobre ceny :-) Inna rzecz, że nie wiedziałam nawet, że istnieje taka porównywarka do poszukiwania butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównywarek jest coraz więcej, ciesze się, że dowiedziałaś się o tej.

      Usuń
  19. Niestety nie lubię kupować butów przez internet, ani razu nie trafiłam z rozmiarem i zawsze coś było nie tak... Ale dobrze wiedzieć :) Wszak wszystko w życiu zmianom ulega ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja też czasami się zarzekałam, że czegoś nie zrobię, a po latach jednak zmieniłam zdanie.

      Usuń
  20. ja sie boje kupwac przez ineternet. zawsze cos mnie uwiera. chyba ze znajde w sklepie stacjonarnym i tam przymierze najpierw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry pomysł, pierwsze przymierzyć w sklepie stacjonarnym, a potem kupić przez porównywarkę z niższą ceną. Ostatnio tak zrobił mój mąż.

      Usuń
  21. Z reguły nigdy nie kupuje butów przez Internet, ale może czas to zmienic? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o takim czymś. Świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja, jeżeli tylko znasz markę i konkretny model.

      Usuń
  23. Jak mam być szczera, to też nie słyszałam o tej wyszukiwarce, ale na pewno z niej skorzystam. Tym bardziej, że ostatnio udało mi się kupić sukienkę w sklepie Killa. Taką, której szukałam naprawdę strasznie długi czas.

    OdpowiedzUsuń