29 października 2018

JESIENNA ZAPACHOWA LISTA

Witam


Czas jesieni to dla mnie pora kiedy częściej otaczam się zapachami ulatniającymi się z wosków, świec itd. Lubię nimi „ogrzewać” pomieszczenia w tą niewątpliwie dżdżystą porę roku kiedy za oknami deszczowe dni uprzykrzają nastrój.


Zdaję sobie sprawę, że nie każdy popiera takie palenie. Rozumiem ich, ale jednocześnie zachęcam na przynajmniej parokrotne odpalenie zapachowej świecy. A może zmienią zdanie?

Dla fanatyczek jesiennych bukietów zaprezentuję dziś swoją wishlistę. Nie są to maleńkie tartaletki wosków, a większe świece, które mają długi czas palenia i nie tak prosto z dnia na dzień ich wypalić. Już czuję, że potowarzyszą mi kiedy za oknami spadnie śnieg.






Aromatyczne i pełne natury drzewne nuty połączone z pikanterią, albo waniliowe ciepło wraz z cynamonem lub pachnącym jesiennym jabłkiem to idealne fuzje jakich poszukuję na ten gorszy pogodowo czas.

Zdradzę Wam, że z sentymentu potrafię sięgnąć po letni owocowy lub kwiatowy aromat, ale to tylko wtedy kiedy naprawdę zatęsknię za ciepłym latem. 


Moja jesienna wishlista.


"Świeczki zapachowe Bath & Body Works White Barn Mahogany Teakwood oraz Yankee Candle Golden Sandalwoodna napełnią Twój dom wspaniałym zapachem, wytwarzając przytulną atmosferę, dzięki której zawsze będziesz się czuć znakomicie."

Właściwości:
drzewny zapach

Kolekcja Yankee Candle posiada cztery różne zapachy: Golden Orange Blossom, Golden Amber, Golden Rose oraz Golden Sandalwood.


Wybrałam opcję ostatnią czyli Golden Sandalwood chociaż zastanawiałam się nad Orange Blossom. W przypadku B&BW ujął mnie przepiękny pojemnik, który będzie sprawdzał się również w formie dekoracji po wypaleniu.


Oba zapachy powinny mnie przywitać drzewnymi aromatami, które ubóstwiam w jesienne i zimowe wieczory.








Yankee Candle Misty Mountains - świeczka zapachowa

- zwiewny czysty zapach

"Bezkresna panorama porośniętych sosnami gór spowitych tajemniczą, chłodną mgiełką."


Decyzja o wyborze tej świecy była oczywista. Panorama gór jaka ukazuje się na etykiecie do tego stopnia zdołała mnie przekonać, że nie było odwrotu. Poza tym, czytałam ostatnio o tym zapachu opinie i myślę, że zostanę jego kolejną zagorzałą fanką. Jaka będzie rzeczywistość? To się okaże.







Woodwick Artisan Ellipse English Lavender
Jak pachnie świeca zapachowa z drewnianym, skwierczącym knotem Woodwick English Lavender? Takie pytanie zadałam sobie zaraz po pierwszym spotkaniu z tą nietuzinkową formą pojemnika w jakim znajduje się ta świeca. Czy to będzie klasyka? aromatyczna lawenda? a może orzeźwiający eukaliptus i świeże zioła...? Intryguje mnie ta wersja do tego stopnia, że zostanie odpalona w pierwszej kolejności, zaraz po zakupach:)

Zapachy świec zapachowych z kolekcji Artisan Woodwick są jednocześnie subtelne, ale wyraziste i wyszukane. Wzory opakowań świec zapachowych Woodwick nawiązują do dzieł malarstwa.





Lista jesiennych zapachów nie jest obszerna z prostego powodu. Są to większe pojemności i myślę, że zahaczą o czas zimowy. Między nimi mam na uwadze również woski sojowe WoodWick jakie możecie nabyć na notino.pl wraz z przedstawionymi świecami.


pozdrawiam - Magda


30 komentarzy:

  1. Yankee Candle Misty Mountains pięknie się prezentuje. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu Yankee Candle Misty Mountains :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śieca Misty Mountains z Yankee Candle całkiem przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te zapachy do mnie przemawiają. Ja jednak nie mogę się doczekać zimowych zapachów a tam na pierwszym miejscu stoi u mnie-cynamon <3

    Pozdrawiam;)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś naprawdę ciekawe propozycja zapachowe - o żadnym jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda wybrałaś, jestem zainteresowana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świece zapachowe uwielbiam i zawsze trudno zdecydować mi się na jakiś zapach, bo wybór na rynku ogromny

    OdpowiedzUsuń
  8. na mojej wish liście jest wiele fantastycznych świec, póki co zużywam woski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham świece zapachowe <3
    Nic mnie tak nie odpręża, jak kąpiel w ich blasku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim must have na jesień jest żurawinowy wosk do kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na okrągło działa kominek z olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mahogany Teakwood! Jakie piękne opakowanie! Dzieło sztuki po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, świece zapachowe to podstawa na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień to świetny czas na palenie świec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jesienią odpalam świece:) uwielbiam yankee candle

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje, zapach sosny i lasu jest bardzo ciekawy. Sama uwielbiam zapach cynamonu i wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, ja to nigdy nie myślę o tym, by sobie poprawić nastrój w taki sposób. A lubię bardzo świece zapachowe! Twoja lista brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My uwielbiamy zapachy wanilii, cynamonu, jabłek, ale też i czekolady, czy kawy. Lubimy zarówno świeczki, jak i olejki zapachowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja Yankee Candle jest bogata. Myślę, że z czterech zapachów: Golden Orange Blossom, Golden Amber, Golden Rose oraz Golden Sandalwood coś byśmy dla siebie wybrali.

      Usuń
  19. Lubię jesienią i zimą palić świece, nadają fajnego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam właśnie jesiennych zapachów, te wyglądają dość zachęcająco, ale nie wiem, czy jestem w stanie tyle wydać na świeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Woski od Yankee to coś co lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm.. dziwna sprawa, bo już komentowałam ten post, a nie ma mojego komentarza :(
    Misty mam w wosku i w końcu muszę go odpalić, bo wiele sobą na sucho obiecuje.
    Z serii Gold mam świecę Golden Rose :) piękna jest wizualnie, ale zapach nie do końca mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to komentowałaś ten wpis już u mnie na Ig:)

      Usuń
    2. Owszem na IG oraz tutaj, ale tutaj się nie dodało :( nie raz mi się to zdarza, ale raczej na disques :/
      Ps. Strasznie długo ładuje mi się Twoja strona, czasami aż kilka-kilkanaście minut! Problem jest wtedy kiedy chcę odpowiedzieć na komentarz, bo trzeba czekać, aż do końca się załaduje, inaczej nie da się kliknąć 'odpowiedź' :( u mnie też tak było, jak się okazało wina była gadżetu "top komentatorzy'! Usunęłam za radą Karoliny i ładowanie było do 10 sec. :)

      Usuń
    3. dzięki za radę, już usunęłam "top komentatorów" przy okazji jeżeli możesz to napisz czy lepiej się strona moja ładuje:) pozdrawiam

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń