16 października 2018

SEXI ZAPACH /CHRISTINA AQUILERA BY NIGHT/

 Witam 


Wybór perfum metodą chybił trafił to tak jak puszczenie zakładu w totka. Trafimy lub nie – wynik jest prosty.

Takie ryzyko poniosłam decydując się w ciemno na wodę perfumowaną Christina Aguilera By Night dla kobiet.


"Perfumy Christina Aguilera | Christina Aguilera – Znana na całym świecie piosenkarka Christina Aguilera już od dziecka uczestniczyła w różnych konkursach wokalnych. Pierwszy wielki sukces odniosła po występie w serialu dla dzieci Mickey Mouse Club i po zaśpiewaniu piosenki tytułowej do filmu Legend of Mulan. Wówczas pojawiły się pierwsze albumy piosenkarki i sprzedane miliony egzemplarzy. Jej kariera rosła wraz z pojawieniem się kolejnych nagrań. Christina Aguilera otrzymała prestiżowe nagrody Grammy. W czasie swojej kariery reprezentowała wiele znanych korporacji i światowych marek, takich jak Coca Cola, Pepsi, Skechers, Mercedes-Benz, Versace lub Verizon Wireless. Christina Aguilera zaprezentowała również kilka swoich zapachów."





  • Głowa ananas, frezja, japoński kwiat wiśni, mandarynka, rabarbar 
  • Podstawa bursztyn, drzewo sandałowe, mech, wanilia 
  • Serce brzoskwinia, heliotrop, konwalia 


Grupy zapachów kwiatowe, orientalne 

Oferowane pojemności: 50 ml, 30 ml, 15 ml, 10 ml, 1 
ml na notino.pl




Flakonik nawiązuje do kobiecych kształtów. Jest wąski ku górze i lekko się poszerza w dolnych partiach. 
Zatyczka w przyciemnionych barwach z szyjką na której umieszczono czarną różyczkę nawiązuje według mnie do kobiety tańczącej w Burlesce. I takie też są same perfumy – trochę sexi, zmysłowe, natomiast wieczorami z ukochanym prowokujące swoją ostrą, ale bez przesady słodkością z zadziornym pazurem. 


Integracja owoców wraz z przeplatającą się frezją i słodką wanilią nadają zapachowi atrakcyjności. 
Kiedy zapach ułoży się na skórze wyczuwalna zostaje pewna siła  ponieważ bukiet staje się mocniejszy, ułożony.


W późniejszym czasie bukiet potrafi zmienić swoje oblicze. Uwolniona wanilia zanika, a na jej miejsce wchodzi drzewo sandałowe ze szczyptą orientu.


Przy tym bukiecie każda kobieta będzie czuć się pięknie i wyjątkowo. Otulona słodkimi nutami z odrobiną owoców fantastycznie pobudzą zmysły partnera wieczornego wypadu na elegancką kolację. 


By Night są ciepłe, trwałe chociaż ze skóry suchej szybciej się ulatniają niż z tłustej. Przylegają jednak dobrze ponieważ przez wiele godzin mogę cieszyć się ich towarzystwem. 





Myślę, że Christina Aguilera By Night woda perfumowana będzie pasować do każdej kobiety nawet do tej skromnej damy, która nigdy nie odważyła się na takie zespolenie zapachowe. Sądzę, że to będzie jej pierwszy tak śmiały krok do nowych doznań. 


Czy wybieracie zapachy w ciemno? Czy bacznie poznajecie wcześniej testery? 




pozdrawiam - Magda

31 komentarzy:

  1. Serio podziwiam za odwagę :) ja w ciemno bym się chyba bała, nawet po najpiękniejszych opisach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja. Swego czasu oszalałam na punkcie owocowych perfum, teraz wolę ciężkie, leśne zapachy, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. regularnie zamawiam w ciemno zapachy, nie muszę wąchać testerów, same nuty często mi wystarczają, ten zapach mógłby mi się spodobać a flakon jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie jest to mój zapach, powiem że pięknie go opisałaś, jestem pod wrażeniem, że w takiej delikatności jakiej użyłaś można znaleźć tyle konkretów, rzadko spotykana zdolność w dzisiejszych czasach. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam zakochana w Christine ale na gdzie nie mogłam jej znaleźć i skończyło się tak że kupiłam DKNY😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go! Pamiętam pierwszy raz jak go powąchałam - wiedziałam że muszę go mieć. Świetny zapach, jeden z ulubionych, może kiedyś kupię ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuta mandarynki kusi, ale wanilii już niekoniecznie, chętnie sprawdzę ten zapach, może spodoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnie cudownie ,miałam go już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam piżmowe z jaśminem i różą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa takiej kompozycji zapachowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miał;am,a le to moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zawsze ciężko trafić z perfumami, bo szybko mi się nudzą, ale Christinę z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Testuje w drogeri ale kupuje w necie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji zapoznać się z tym zapachem :) Jestem bardzo ciekawa, czy by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlatego ja nigdy nie decyduje się w ciemno tylko łażę i niucham

    OdpowiedzUsuń
  16. Obawiam się trochę orientalnych nut tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie sprawdzę tester :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazwyczaj sprawdzam testery ;) Flakonik jest naprawdę piękny ;)

    Obserwuję;*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Też czasami kupuję zapachy w ciemno i różnie na tym wychodzę haha ale mama moja często lubi to, czego nie lubię ja więc się marnują... Sprawdzę zapach, brzmi dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku wąchałam perfumy w sklepie oraz zamawiałam próbki., Teraz potrafię mniej więcej określić zapach po nutach zapachowych :) Pamiętam, że jak byłam nastolatką to zawsze chciałam mieć ten zapach i chyba muszę go sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa czy ten zapach przypadłby mi do gustu. Trochę obawiam się słodkiej wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię tego zapachu, drażni mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wyobrażam sobie zakupy perfum w ciemno. Sprawdzę je przy najbliższej okazji organoleptycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna kompozycja zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi akurat nie podoba się flakon i to mi zaburza odbiór całości perfum.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam ten zapach, ale to nie mój gust zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń