16 listopada 2018

BLACK FRIDAY NA IPERFUMY.PL 19-25 LISTOPAD 2018

Witam

Dzień Singla popularny tak w Chinach o którym pisałam niedawno już za nami. W ten dzień mnóstwo sklepów obniża ceny, a klienci wykupują przeróżne rzeczy ciesząc się przecenionym towarem. Dla spóźnialskich mam dobrą wiadomość bo już 23 listopada odbędzie się Black Friday i w Polsce.

To święto zakupów, które powstało w USA i stąd jego popularność rozprzestrzeniła się na cały świat. Zniżki Black Friday zaczynają się w piątek po Święcie Dziękczynienia i wiążą się z ogromnymi zniżkami rzędu kilkudziesięciu procent. Co roku, więc Black Friday rozpoczyna gorączkę przedświątecznych zakupów. Ludzie wtedy dostają „amoku” wprost rzucają się na drzwi sklepów podczas ich otwarcia o świcie, koczując wcześniej w kolejkach nocnych przez wiele godzin. Z tego co opowiadał mi mój kuzyn mieszkający w USA te wyprzedaże naprawdę się opłacają, ceny w tym dniu lecą na łeb i jak tylko ktoś ma szczęści na konkretną rzecz i uda mu się ją kupić to jest mega zadowolony.





Ale, ale...Black Friday na notino.pl rozpoczyna się już 19 listopada i będzie trwał do 25 listopada! W tych dnia można dokonywać zakupów w atrakcyjnych cenach. 

Pamiętajcie, niedługo Mikołaj i Gwiazdka, czas tak leci szybko, że zanim się oglądniemy w kalendarzu wybiją te właśnie daty. 
W ten czas najbliższym chcemy zrobić miłą niespodziankę w postaci prezentu. Dlatego nadarza się znakomita okazja na przejrzenie oferty. 

W tym roku następujące marki biorą udział w Black Friday 






A oto moja wstępna lista na zakupy, myślę, że jeszcze zdecyduję się dodatkowo na jakiś zapach dla siebie bo przedstawione kosmetyki mam dla najbliższych czyli mamy, siostry i kuzynek. 




TONI&GUY Cleanse - zestaw kosmetyków 

Zestaw zawiera: Shampoo for Damaged Hair 50 ml + Conditioner for Damaged Hair 50 ml + Protective Spray for Hair Stressed By Heat 75 ml + Hair Spray Extra Strong Hold 100 ml + Dry Shampoo 100 ml 

Max Factor Miracle Contouring  paleta do konturowania twarzy 

Paletka do konturowania twarzy Max Factor Miracle Contouring podkreślająca rysy twarzy i zapewniająca urzekający i profesjonalnie wyglądający makijaż. 

BaByliss Fashion Curl Secret  - lokówka do włosów 

Lokówka do włosów BaByliss Fashion Curl Secret stworzy swobodne fale i nada włosom perfekcyjny kształt w ciągu kilku minut. 





Beyoncé Pulse woda perfumowana dla kobiet 

Damska woda toaletowa Beyonce Pulse pojawiła się na rynku we wrześniu 2011 roku i bardzo szybko stała się ulubionym zapachem wielu osób. Poza wyraźnym owocowo - kwiatowym aromatem, potrafi zauroczyć też osobliwym designem flakonu perfum Beyonce Pulse, który budzi wrażenie odwróconej perspektywy.


Kringle Candle Blueberry Muffin - świeczka zapachowa

Świeczka zapachowa Kringle Candle Blueberry Muffin napełni  dom wspaniałym zapachem, wytwarzając przytulną atmosferę, dzięki której zawsze będziesz się czuć znakomicie.

Neutrogena Norwegian Formula® Intense Repair balsam regenerujący do ust 


Zalety:


  • głęboko nawilża i intensywnie odżywia 
  • regeneruje popękane usta 
  • przynosi suchym ustom natychmiastową ulgę 



To na razie krótka lista kosmetyczna. Przede mną jeszcze przejrzenie szafy, ale to już będą wyłącznie ubrania dla mnie, na pewno skuszę się na szale w kolorach szarości oraz rękawiczki skórzane. Aż boję się pomyśleć o dodatkowych rzeczach jakie chciałabym w tym dniu zakupić… 


A jak u Was? Gotowe listy na Black Friday?


pozdrawiam - Magda 

32 komentarze:

  1. Ja w zasadzie uzupełniam wszystko w miarę potrzeb, nie kręcą mnie te wielkie wyprzedaże. Chyba jestem już za stara ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś na pewno wybiorę dla siebie i najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną zasadę kupuję tylko te produkty które mi sie sprawdzają, odkupuję je w kółko. Na black friday zaopatruję się jedynie w wypatrzone sprzęty i właśnie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątek co raz bliżej, muszę przygotować sobie liste ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj coś czuję, że "popłynę"! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno skorzystam z tej okazji i kupię świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś nie kręcą te wyprzedaże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze kupuję świeczki na takich promocjach i właśnie droższe kosmetyki bo się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ta lokówkę, szczerze powiem że u mnie świetnie się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam już listę prezentów dla rodziny i wykorzystam ja własnie na black friday :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba będzie rozejrzeć się za czymś fajnym i potrzebnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią skorzystam z black friday :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna że coś kupię:D
    Może akurat znajdę coś dla rodzinki na święta :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na black friday nie planuję większych zakupów. Mam wrażenie, że w Polsce wiele firm podnosi ceny przed piątkiem, aby dać większe promocje i zwrócić na siebie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie korzystalam z promocji w czarne piatki
    pracowalam w paru sklepach i iwem jak to wyglada
    najpierw podniesienie cen a pozniej wielka obnizka i czasami placi sie na "promocji" wiecej niz normalnie

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, zapowiadają się piękne zakupy :D Mam nadzieję, że nie przekroczę ustalonego budżetu, jak co roku...

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie dostaję wtedy warjacji, ale kto wie , kto wie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wpadłam w wariactwo czarnego piątku, jakos promocje mnie nie przekonują:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety ale czarny piątek są słabsze promocje niż w normalny dzień 😒

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja listy nie mam i szaleć nie będę, choć może lekkie uzupełnienie perfum by się przydało :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno się na coś skuszę :) Bardzo fajna zniżka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, ze w Polsce ten Black Friday nie wygląda tak, jak zagranicą - ale w sumie każda zniżka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym dniu warto zajrzeć na ta stronę

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja zawsze przegapię tę formę wyprzedaży, choć chętnie bym się na nią skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba też muszę w końcu skorzystać, bo zawsze mnie to omija. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Odnoszę wrażenie, że powoli robi się z tego piątek świra. Jakoś zupełnie mnie nie rusza to szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie kupuje podczas takich okazji kupuje jak musze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli znajdzie się coś co warto zakupić to na pewno skorzystam z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie planuję tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Poległam! Skorzystałam z tej promocji właśnie na iperfumy!!!!

    OdpowiedzUsuń