17 listopada 2018

DERMOKOSMETYKI DO WRAŻLIWEJ SKÓRY OD ROGE CAVAILLES

Witam

Większe zainteresowanie mają w ostatnich latach dermokosmetyki jakie możemy nabyć w aptekach stacjonarnych lub internetowych.

Sama łapię się na tym, że ilekroć jestem w aptece to przeglądam i czasami kupuję najczęściej dermokosmetyk do mycia ciała.

Skóra płata mi w ostatnich latach figle w najmniej oczekiwanej chwili wysuszając się, dlatego wolę być przygotowana i mieć pod ręką produkt, który ją ukoi i pozbędzie się podrażnień.

Roge Cavailles to francuska marka zajmująca się produkcją dermokosmetyków mających na celu ochronić każdą skórę (wrażliwą, suchą, reaktywną) przed przesuszeniem. 

W dzisiejszym wpisie przedstawię kilka jej propozycji.






Ultrabogaty żel myjący 

500 ml/ 39 zł


Produkty pod prysznic to jedyne w których większe pojemności mi nigdy nie przeszkadzały. A ten z Roge Cavailles będący w dodatku dermokosmetykiem stanowi dla mnie obecnie odpoczynek od zwykłych żeli jakim zwykle myję skórę kiedy biorę prysznic.

Pojemność 500 ml dozowana za pomocą praktycznej pompki jest niezawodna. Żel średnio się pieni jest przeźroczysty i pachnie delikatnie nie powodując nawet dla wrażliwego węchu przeszkody.

Żel ma dwojakie zastosowanie oprócz mycia skóry ciała można nim oczyszczać twarz, gdzie sprawdza się rewelacyjnie. Nie szczypie w oczy delikatna formuła zapewnia nawilżenie bez ściągniętej skóry.

Żel nie posiada parabenów i mydła. Natomiast zawiera składniki odżywcze, które ochraniają barierę hydrolipidową.





Krem pod prysznic z masłem shea i kwiatem magnolii 
250 ml/25,00 zł


Kremowe konsystencje w kosmetykach do mycia ciała są na tyle ciekawe, że z przyjemnością ich używam, nawet wtedy kiedy mam otworzonych kilka innych żeli. 


Kremowe gęstości wydają się być bardziej skoncentrowane i bogatsze w substancje odżywcze jak w tym kremie. Masło shea oraz naturalny ekstrakt z magnolii sprawiają, że wieczorny rytuał mycia zaliczam zawsze do udanych. Skóra jest dobrze ochraniana przed wysuszaniem, staje się miękka i nie zawsze potrzebuje dodatkowego balsamowania. 






Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej 
200 ml/ 22,90 zł


Moje oko stale sięga na opakowania zaopatrzone w pompkę. Jeżeli tylko gęstość pozwala to zawsze dopisuję plusik produktowi, który bezinwazyjnie podaje wskazaną porcję żelu do mycia. 


Płyn do higieny intymnej Roge Cavailles jest wyjątkowo delikatny. Myje solidnie wytwarzając z wodą nie dużą pianę. Miejsca podrażnione są przez niego starannie myte, a wszelkie niedogodności znikają po paru umyciach. 


Komfort świeżości utrzymuje się do 12 godzin. Płyn jest żelowy dość rzadki, przeźroczysty i wydajny. Opływowa buteleczka kształtem przypomina budowę kobiety. Płyn nie podrażnia, a stosuję go ciągiem od paru tygodni. Ekstrakt z nagietka obecny w płynie zapewnia dobrą pielęgnację wartą polecenia.







Dermokosmetyki Roge Cavailles są hipoalergiczne. Przebadane klinicznie/ lub polecane przez ginekologów. Nie posiadają mydła oraz parabenów.
Zostały stworzone do skóry suchej i wrażliwej.







pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Kusi mnie ten krem pod prysznic już od jakiegoś czasu i w końcu go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest takim "innym"kosmetykiem oczyszczającym:) Skutecznym i bardzo delikatnym dla skóry.

      Usuń
  2. Mnie natomiast najbardziej skusił żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel pod prysznic miałam i będę wracać do niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Caroline Rosso17 listopada, 2018

    Najbardziej zainteresował mnie ten żel pod prysznic z masłem shea :)
    Może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem pod prysznic chętnie bym widziała w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ultrabogaty zel do mycia byl by idealny dla mojej cery! Zapisuję sobie do listy zakupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się sprawdził:) U mnie nie przyniósł nic negatywnego.

      Usuń
  7. Nie znam i nie korzystałem. Ciekawa jestem żelu i czy sprawdziłby się też gdybym chciała nim przemyć twarz.Nie miałam też okazji stosować kremy pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kosmetyki, muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, widać, że faktycznie sporo zakupów robisz ostatnio w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te przedstawione kosmetyki to nie zakup apteczny:)

      Usuń
  10. kurcze, ciekawe te kosmetyki :) ja jednak jestem wierna mojemu mydełku aleppo o zapachu róży <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego już o nich czytałam. Z chęcią w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ze są do tego rodzaju skóry. To coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, jak by mieli coś z kokosem lub rumiankiem to chętnie ich wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości asortyment powiększy się o te składniki.

      Usuń
  14. Markę znam z blogów a więc i osobiście trzeba

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmetyki ROGE CAVAILLES są fantastyczne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że musisz ich znać dość sporo, skoro masz tak o nich dobre zdanie.

      Usuń
  16. Chętnie bym je spróbowała, brzmią fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio moja skóra jest bardzo wrażliwa ciągłe uczulenia ciekawe czy te produkty dadzą radę :D trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam gdzieś o tych kosmetykach,wiele osób poleca ;)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Wizualnie prezentują się bardzo zachęcająco - aż chce sie po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio muszę bardzo sprawdzać skład, bo mam nakaz stosować kosmetyki zawierające selen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są takie kosmetyki? Nie wiedziałam, że selen wchłania się też przez skórę.

      Usuń
  22. Z opisu wynika, że są to bardzo fajne kosmetyki, warte wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra marka i cenię sobie ją <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Chwalę sobie ich produkty do mycia ciała... Pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń