26 listopada 2018

PIELĘGNACJA SKÓRY DOJRZAŁEJ Z DERMOKOSMETYKAMI TOPMEDICA

Witam


Sukcesem do zdrowej i promiennej cery oprócz diety, stylu życia jest dobór odpowiednich produktów pielęgnacyjnych do danego rodzaju skóry. W razie wątpliwości zawsze możecie zasięgnąć porady wykwalifikowanej kosmetyczki, która określi jaki posiadacie typ cery oraz poinformuje po jakie kosmetyki powinniście sięgać by starzejąca się skóra mogła robić to godnie.

Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale ja taki ruch poczyniłam wiele lat temu i zasięgnęłam opinii profesjonalisty. I ogólnie niewiele się pomyliłam. Uważałam zawsze, że mam cerę normalną w stronę suchej. Okazało się po wywiadzie, że cera u mnie jest również wrażliwa.

Jak dbam o cerę?


Codziennie sumiennie przykładam się do jej oczyszczenia. Stosuję dobrane do jej potrzeb kosmetyki, a że posiadam cerę dojrzałą to bardzo często sięgam po takie linie.

Nowością na rynku kosmetycznym jest pojawienie się nowej hiszpańskiej marki dermokosmetyków Topmedica, którą spotkać możecie w sklepie internetowym Topestetic.






Oczyszczanie

To pierwszy i w sumie według mnie najważniejszy i must have krok w pielęgnacji każdego rodzaju cery. Dokładne oczyszczenie cery to dla mnie przewaga w pielęgnacji. Codziennie rano i wieczorem wykonuję tą czynność i myślę, że z przyzwyczajenia już nie odpuszczam żadnej pory.

Woda micelarna (Aqua Micelar) Topmedica to krystaliczny płyn. Zamknięty został w tradycyjnej buteleczce, ale o niestandardowej pojemności, 390 ml. Jest bezzapachowy. Używa się go nasączając płatek kosmetyczny i przecierając skórę.

Woda jest wyjątkowo łagodna dla samej cery jak i okolic oczu, gdzie łatwo jest w tych miejscach podrażnić skórę. Wykonując z jej udziałem demakijaż pozbywam się z łatwością pokładów oraz cieni i tuszu z rzęs. Zawsze dopisuję przy zmywakach do demakijażu, że noszę skąpy makijaż dlatego w większości przypadków zawsze on z łatwością się zmywa jak i w tym przypadku.

Woda posiada w swym składzie ekstrakt z bawełny działający detoksykacyjnie oraz zmiękczająco. Dodatek ramonozy powoduje, iż doskonale łagodzi podrażnienia. Nie zawiera parabenów, środków zapachowych, barwników, alkoholu.

W razie minimalnych podrażnień woda uspokaja cerę oraz szybko ją potrafi zregenerować. Przeznaczona jest do każdego rodzaju cery szczególnie wrażliwej, reaktywnej.




W linii przeciwstarzeniowej, Topmedica poleca cerom dojrzałym krem: Crema Antiedad Multiactiva SPF20, czyli krem na dzień z ochroną przeciwsłoneczną oraz Contorno De Ojos Multiaccion wokół oczu.


Pielęgnacja dzienna

Crema Antiedad SPF20 Multiactiva
Krem przeciwzmarszczkowy multiaktywny SPF 20 50 ml

W pierwszym kontakcie z tym kremem ujął mnie jego słoiczek wykonany z bardzo mocnego plastiku z mleczną ścianką. Właściwy krem ma białą barwę. Jest mocno zwarty, a na opuszek palca trafia zawsze znikoma warstwa, która pod wpływem ocieplenia na cerze daje się bardzo łatwo rozsmarować. Mam wrażenie wtedy, że ta nieduża dawka zwiększa swoją objętość ponieważ spokojnie starcza na całą powierzchnię buzi oraz szyję, na dekolt już muszę kremu dobrać. 

Krem subtelnie pachnie, trochę słodko, ale nie narzuca się tą wonią. Wykazuje się sporą wydajnością. 

Czy kogoś zaskoczy, że jesienią/zimą wybieram często kremy z  filtrem? Pamiętajcie w te pory roku słońce także potrafi wpłynąć na skórę, mimo słabszych promieni.

Dlatego lubię dbać o cerę przed promieniami słonecznymi nie tylko latem kiedy żar leje się z nieba. Ten krem posiada 20 SPF co mnie bardzo cieszy bo mam w nim od razu ochronę UVA i UVB.

Krem w pierwszej kolejności dogłębnie nawilżył o czym mogłam się przekonać kiedy przebywałam w pomieszczeniach z centralnym ogrzewaniem. Cera przez wiele godzin była miękka, nie ściągała się czego mogłam uświadczyć jeszcze parę tygodni temu. 

Krem w szerszej perspektywie powinien wpłynąć na zmarszczki mimiczne oraz uelastycznić cerę, na razie tego nie uświadczyłam, ale czekam na pierwsze efekty. W przeciągu paru tygodni trudno o takie wyniki, dlatego uzbrajam się w cierpliwość. 

Formuła kremu uszlachetniona została w kompleks aktywujący syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego. 

Krem wchłania się po chwili do matu, z początku pojawia się film, który zanika. Z podkładami fajnie współgra, nie roluje i nie waży się. Śmiało mogę go używać w ujemne temperatury, gdzie chroni skórę przed warunkami atmosferycznymi między innymi przed wiatrem.



Pielęgnacja skóry wokół oczu

Każda z Was pewnie miała przejścia ze znalezieniem swojej perełki odnośni trudnej w pielęgnacji skóry w okolicach oczu. Przyznaję, że podczas prawie 6 letniego blogowania poznałam kilka kremów pod oczy, które oceniałam srogo ponieważ jestem dość wymagająca odnośnie tej części twarzy. Na razie idealnego nie znalazłam.

Często producenci obiecują "gruszki na wierzbie" w celu przekonania klienta do zakupu tego, a nie innego kremu pod oczy. Jak w takim razie obietnice hiszpańskiej marki Topmedica w Konturze Oczu Multiaktywnym sprawdziły się u mnie?

Skóra w miejscach w koło oczu jest cienka i w dodatku wrażliwa. Waham się zawsze podczas pierwszych aplikacji czy produkt nie podrażni jej. Krem tutaj sprawdza się. Nie krzywdzi skóry w żaden sposób. Przynosi od razu nawilżenie, czym mnie zaskoczył bardzo pozytywnie.

Jest dość puszysty i lekki. Daje się łatwo wkomponować w okolice oczu i nie boję się go nanieść blisko spojówek ponieważ nie podrażnia. Oczy nie łzawią, nie pieką. Krem zostawia wyczuwalny film, ale na szczęście się nie świeci. Na pewno bym go wtedy odstawiła o poranku, a tak mogę go użyć przed korektorem i wszystko gra. Krem jest bezzapachowy.

Po dłuższym czasie krem napina skórę, myślę że to dobry znak bo nie tak łatwo jest uzyskać wyczuwalne ujędrnienie.


Krem wykazuje działanie usprawniające mikrokrążenie, drenujące ( kofeina, wyciąg z ruszczyka) dzięki czemu redukuje zastoje pod oczami i rozjaśnia okolicę oka. Samych zmarszczek nie usunął, ale to bardzo trudne zadanie dla każdego kremu więc nie liczę specjalnie na wow! efekty. Daję mu jednak jeszcze czas, a może jest w stanie mnie zaskoczyć?





Pierwsze spotkanie z dermokosmetykami Topmedica zaliczam do udanych. Woda micelarna o działaniu detoksykująco - oczyszczającym prawidłowo dbała o cerę, usuwając z niej wszelki brud oraz makijaż (łagodny). Krem na dzień posiadał SPF i zabezpieczał cerę przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi, głównie dając dogłębne nawilżenie. Natomiast krem pod oczy znakomicie ochraniał cienką skórę, po czasie dając jej wyczuwalne napięcie. Wszystkie obietnice nie zostały spełnione, ale w dużej mierze TAK.


Znacie markę Topmedica? Zajrzyjcie na stronę Topestetic, obecnie produkty można nabyć w promocyjnych cenach.



pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Jeszcze nie mój rodzaj skóry, ale markę znam i używam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również płyn micelarny staram się dobrze oczyszczać skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znałam wcześniej tych produktów, fajnie, że trafiłam na ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, wcześniej nie znałam tej hiszpańskiej marki.

      Usuń
  5. Nie znam tej marki. Ale skoro jesteś wymagająca i Twoja opinia jest tak pozytywna, chętnie je przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  6. To dziwne, ale zauważyłam u siebie uczulenie na kolagem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam płynu micelarnego Topmedica i byłam bardzo zadowolona. Mam alergiczne problemy ze skórą a ta firma okazała się idealna, więc również bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy te produkty sa odpowiednie dla baardzo alergicznej skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca nie wiem czy się te produkty nadają do bardzo alergicznej skóry, czytając o nich takiej wzmianki nie było.

      Usuń
  9. Podobają mi się te produkty. Sprawdź sobie krem orphica dla mnie to ideał pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, jednak podobają mi sie te produkty.
    Marka wydaje się być porządną.

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale chyba będzie odpowiednia dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz już prezent gwiazdkowy dla mamy.

      Usuń
  12. Wyglądają bardzo porządnie, polecę kilku osobom. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty :) Jeszcze nie dla mnie, ale dla mamy owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn micelarny mnie zaciekawił tylko czy nadaje się dla alergika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca nie jestem przekonana czy nadaje się dla alergików, dla wrażliwców jest wskazany.

      Usuń
  15. Oooooooo super! Dzieki za ten post, akurat czegoś takiego szukalam:) wieczorem cos zamówie;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam dotąd tych produktów, ale chyba są w sam raz do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle roznych produktow juz widzialam, ktorych oczywiscie nie znam, ze nie wiem od ktorego zaczac testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne produkty, sama chciałabym je poznać, jeszcze nie miałam niczego Topmedica

    OdpowiedzUsuń
  20. Cera dojrzała to jeszcze nie Już - ale zapisuję sobie na przyszłość nazwy tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością idealny prezent na święta. Zastanowoe się nad zakupem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję produkty kosmetyczne dla kobiet i zaczynam się zastawiać, czy ktoś tutaj nie wpadł w pułapkę?

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kosmetyki nie są dla mojej skóry, ale dobrze dowiedzieć się jak się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam do czynienia z tą marką, ale woda brzmi ciekawe na tyle, że mogłabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń