15 grudnia 2018

LIRENE, DERMOPROGRAM IDEALNE DŁONIE /RĘKAWICZKI ODMŁADZAJĄCE/

Witam


Zimowy czas zawitał już prawie na dobre. Za kilka dni nastanie astronomiczna zima, a nad Polską widać coraz więcej miejsc, gdzie spadł już śnieg i zrobiło się zupełnie biało. W końcu Święta powinny być białe:) 


Wraz z nadejściem mroźnych miesięcy nastaje gorsza pora dla dłoni i myślę, że nie tylko moich. Codzienne nakładanie kremu nie wystarcza, dlatego posiłkuję się zabiegami parafinowymi lub gotowymi rękawiczkami mającymi na celu zregenerować skórę. Z taką propozycją przychodzi Lirene. Marka poleca gotową parę rękawiczek nasączonych między innymi 15% kompleksem anti-aging, który wielowymiarowo nawilża, regeneruje i odmładza skórę dłoni oraz wzmacnia płytki paznokci.







Formę regeneracji dłoni w postaci rękawiczek stosowałam niejednokrotnie. Taki zabieg niesie za sobą same korzyści. 
Przede wszystkim można go wykonać w domu samemu, podczas wieczornego spa. Nie musimy wybierać się w tym celu do kosmetyczki, gdzie zostawimy wyższą kwotę niż kupimy taką parę rękawiczek w drogerii. W tym przypadku "Rękawiczki odmładzające" od Lirene będą nas kosztować około 16 zł.


W cienkim gabarytowo kartoniku rękawiczki zapakowano w szczelne sreberko, które przed użyciem należy rozerwać. Właściwe rękawiczki wykonane są z pseudo folii wewnątrz której znajduje się tkanina w stylu flizeliny dobrze nasączonej preparatem przypominającym balsam. 
Każdą z rękawiczek należy jeszcze osobno otworzyć w miejscu, gdzie wsuwa się dłoń. Muszę przyznać, że zabezpieczenia są rzetelnie zgrzane, przynajmniej wiem, że preparat się nie wyleje zanim go wykorzystam.

Zapach wydostający się z wewnątrz rękawic myślę, że jest do zaakceptowania, przypominał mi poniekąd kwiaty połączone z wonią jaką można wyczuć w profesjonalnym salonie kosmetycznym.








Maseczka w formie gotowych do użycia nasączonych rękawiczek zawiera:

  • wspomniany 15% kompleks anti-aging, który wielowymiarowo nawilża, regeneruje i odmładza skórę dłoni oraz wzmacnia płytki paznokci. 
  • niacynamid wspomaga walkę z przebarwieniami skóry, zapewniając rozjaśnienie skóry dłoni, jednocześnie pozostawiając ją elastyczną i miękką przez długi czas. 
  • ekstrakt z Żen-szenia działa antyoksydacyjnie chroniąc skórę przed wolnymi rodnikami oraz przyspieszając regenerację u osób narażonych na negatywne efekty czynników środowiskowych (UV, zanieczyszczenie środowiska, stres). 
  • kompleks 10 witamin aktywnie wspiera kompleksową odnowę skóry dłoni i paznokci, sprawiając, że stają się głęboko odżywione, nawilżone i widocznie odmłodzone.

Składnikami aktywnymi są: alantoina, witamina: E,C,A, H, PP, B1, B2, masło Shea, pantenol, folacyna, ryż, zielona herbata, olej macadamia,

Sposób użycia jak i inne informacje umieszczone zostały na tylnej ściance kartoniku.







Rękawiczki polecam użyć wieczorem np: podczas czytania książki lub oglądania tv. Ich rozmiar jest uniwersalny, nawet na większe dłonie damskie. Dlatego sądzę, że dla pana, który chciałby poprawić stan skóry na swoich dłoniach też będą pasować.

Przez co najmniej 30 minut powinniśmy je mieć założone. U mnie trochę czas się wydłużył, ale nie wpłynęło to jakoś negatywnie na skórę. Po zdjęciu resztki kosmetyku wmasowuje się w dłonie.

Jakie były moje odczucia po ściągnięciu jednorazowych rękawiczek?

Przede wszystkim nabrały fenomenalnej miękkości, wszelkie niedoskonałości jak suche skórki z pomiędzy palców zanikły, skóra nie tylko w krótkim czasie się zregenerowała, ale zdobyła pełne nawilżenie.

Płytka paznokci nie zyskała nic bo różnic nie widzę gołym okiem, jednak minimalne skórki tworzące się w ostatnim czasie zmiękły i dały się gładko usunąć po zabiegu.
Po kilku dniach poddałam dłonie ponownej ocenie, dziś mija 4 dzień, a ja nadal czuję się z "odnowionymi" dłońmi doskonale. Wychodząc w trakcie tych kilku dni z domu nawilżałam je jedynie kremem i ubierałam rękawiczki.







Rękawiczki

  • Eliminują szorstkość i napięcie skóry dłoni - 100%*
  • Pozostawiają delikatne, zregenerowane i miękkie w dotyku dłonie - 100%*
  • Wygładzają, nawilżają i zmiękczają dłonie - 97%*
IDEALNE DŁONIE - od Lirene, będą odpowiednim domowym zabiegiem dla każdego, kto chce w krótkim czasie poddać je odnowie. 

Jedynie nie są wskazane po opalaniu oraz na uszkodzoną lub podrażnioną skórę.

Jak w okresie zimowym dbacie o dłonie? Posiłkujecie się podobnym zabiegiem w postaci gotowca?

lirene.pl


pozdrawiam - Magda


32 komentarze:

  1. Bardzo interesujący produkt, pierwszy raz się z tym spotykam

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. tą maskę zrobię sobie bezpośrednio przed świętami, przyda mi się bo mam teraz zniszczone dłonie od ciągłego sprzątania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt - nie używałam jeszcze czegoś podobnego ... Zwykle smaruje kremem i wtedy książka musi czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie rękawiczki bardzo przydałyby się mojemu facetowi. Tylko jak go namówić do ich założenia. Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. O skarpetkach słyszałam, ale o rękawiczkach jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie niszczą dłoni przy dłuższym stosowaniu? Tak mi się zadziało z stopami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobre pytanie. Ale sądzę,że skoro skarpetki się super sprawdzają, to rękawiczki też :)

      Usuń
  8. Mam wypróbowane skarpetki - świetna sprawa. Czas na rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam z takiego zabiegu. Lubię nałożyć na noc grubą warstwę kremu, a na to rękawiczki bawełniane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima to nie najlepszy czas dla dłoni :/

    OdpowiedzUsuń
  11. to coś dla mnie:D chociaz nie wiem jak to sie ma do egzemy z któa sie borykam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować po świątecznych początkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym je kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wszelakiego rodzaju kremy, balsamy i mogę dac się cała zabalsamować ale ręce musze mieć suche. Nie cięprię kremu na dłoniach więc nie dla mnie takie męki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie korzystałam z produktów do rąk tego typu. Będę musiała kiedyś przetestować, bo dla stóp sprawdzają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te rekawiczki, jestem od nich uzalezniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę zaniedbuję pielęgnację dłoni, takie rękawiczki byłyby super prezentem pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do rąk nie miałam, ale do stóp jest super, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają fajnie, trzeba kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym uzyła, ten okres nie jest najlepszy dla moich dłoni :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz.mam wyjątkowo trudny czas dla.dloni, są suche i pękają:) warto się zastanowić nad tymi rękawiczkami

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie używałam takich rękawiczek - za to korzystałam kiedyś ze skarpetek tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosowałam te rękawiczki i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba dbać o skórę dłoni, bo widać po nich wiek.

    OdpowiedzUsuń
  25. To o ile lat one odmładzają? Bo jak tak bardzo się odmłodzę to jeszcze mnie do niektórych miejsc przestaną wpuszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze to nie dbam, mimo że wiem jak to się dla nich tragicznie kończy ;( czasami przypomni mi sie o kremie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś używałam podobnych zabiegów, ale już dawno nie sięgałam po takie zabiegi na dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł, ale skoro o wieku świadczą ręce , a nie twarz , to i ręce należy odmładzać :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię wszystkie zbiegi na ręce :)

    OdpowiedzUsuń