17 stycznia 2019

ZDROWE ZĘBY Z PASTAMI BLANX

Witam 


O stan zębów dbam z takim samym zapałem jak o skórę, włosy czy paznokcie. Ostatnio rzadko trafiam do przypadkowej drogerii po zwykłą pastę do zębów, wolę wybierać nowe marki z jakimi dotąd nie miałam styczności.

"BlanX to marka luksusowych preparatów do higieny jamy ustnej i wybielania zębów stworzona z myślą o najbardziej wymagających, dla których piękno uśmiechu stanowi pierwszoplanową wartość. BlanX kieruje swoje produkty do wszystkich, który pragną należycie dbać o estetykę swojego uśmiechu i cieszyć się białym i zdrowym uzębieniem. Marka BlanX przeznaczona jest dla ludzi o nienagannym poczuciu estetyki, szczególnie zainteresowanych utrzymaniem nieskazitelnie białego uśmiechu"





BlanX White Shock to pasta wybielająca przeciw przebarwieniom na szkliwie dający natychmiastowy efekt
Pasta do zębów BlanX White Shock jest przeznaczona do delikatnego wybielania zębów. Skutecznie usuwa niepożądane przebarwienia z zębów, a przy regularnym stosowaniu wynagradza bardziej promiennym uśmiechem.

Właściwości:

  • wybiela zęby 
  • gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów 
  • odświeża oddech 
  • usuwa kamień i osad nazębny 

Ta propozycja pasty ma błękitny kolor, który efektownie wygląda na białej szczoteczce.

Po pewnym czasie faktycznie można zauważyć delikatne wybielenie zębów oraz dokładne ich oczyszczenie. Podczas dotyku językiem szkliwa można poczuć gładką przyjemną powierzchnię. 
Przy kolejnych szczotkowaniach oddech staje się bardzo świeży na długie godziny. Brak w niej parabenów i nadtlenków. 






BlanX Intensive Stain Removal, wybielająca pasta do zębów 


Pasta do zębów dla palaczy BlanX Intensive Stain Removal ma intensywne działanie wybielające. Usuwa powierzchniowe przebarwienia zębów i ogranicza powstawanie osadu.

Właściwości:

  • wybiela zęby 
  • usuwa przebarwienia po paleniu papierosów 
  • odświeża oddech 
  • wzmacnia szkliwo zębów 
  • chroni przed powstaniem próchnicy zębów 

Tą wersję pasty Blanx sprawdzał mąż. Pasta dyskretnie, ale skutecznie pozbawia szkliwo osadu. Kiedy językiem dotkiemy zębów są one gładkie, a powstający w zakamarkach kamień jest usuwany. 

Pasta zawiera wyciąg z porostu islandzkiego oraz mikroproszek z bambusa. Używając tej pasty także można dopatrzyć jaśniejszych tonów. Efekt nie jest spektakularny, ale widoczny. Pasta ta również domyka kanaliki przez co dziąsła stają się mniej wrażliwe na zimne lub gorące napoje. Po jej stosowaniu uzyskujemy świeższy oddech, przez co automatycznie więcej się uśmiechamy. Pasta ma białą barwę.





Pasty Blanx przekonały nas do siebie. Są skuteczne, dbają o higieniczną stronę naszego uzębienia. Używane systematycznie znakomicie oczyszczają płytkę nazębną likwidując przy tym osadzający się kamień. Średnio się pienią oraz posiadają stonowane miętowe posmaki, które nie wyżerają podniebienia. 


Jakich past najczęściej używacie?


pozdrawiam - Magda

39 komentarzy:

  1. Aktualnie używam pasty Colgate, ale tej byłam od dawna ciekawa, bo producent obiecuje dużo, teraz wiem, że warto 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocny smak pasty bardzo lubimy więc myślę że ta przypadnie nam do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tych pastach smak jest stosowany, więc nie wiem czy Was zadowolą skoro lubicie mocne.

      Usuń
    2. Atrakcje dla dzieci ja też lubię mocny smak pasty, a tutaj autorka recenzji pisze, że posiadają one stonowane miętowe posmaki hmm...

      Usuń
  3. bardzo lubię pasty BLANX, szczególnie chętnie sięgam po wybielające

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tych pastach, ale jeszcze nie miałam żadnej.
    Pewnie sięgnę po wybielającą, żeby przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poznać którąś wersję np: jak wspominasz wybielającą:)

      Usuń
  5. miałam kiedyś miniaturkę, jednak dla moich wrażliwych zębów i dziąsel niestety sięnie nadaje ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pastami zbytnio nie eksperymentuję i na razie wole zostać przy swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wybielającą wersję tej pasty, znalazłam ją w ShinyBoxie, ale jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej kupuje Colgate, ale na tą pastę ostatnio właśnie patrzyłam. Po twojej recenzji zapewne skuszę się o jej kupno :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych pastach ale chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znajdziesz ich w każdym sklepie, polecam je:)

      Usuń
  10. Ja muszę bardzo uważać na pasty wybielające - mam wrażliwe zęby.
    Dobrze się u mnie spisują MEDI BLANC

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam miniaturkę jednej pasty Blanx, ale nie pamiętam dokładniej jej nazwy. Kuszą mnie te pasty na pełnowartościowy produkt, myślę że na początek wybiorę te co Ty polecasz :) ale najpierw pokończę te co mam w zapasie. Zbiór past u mnie ostatnio mnie przerósł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kuszą, to musisz się na któryś wariant zdecydować, spory wybór jest na iperfumy.pl

      Usuń
  12. Mam mocno krwawiące dziąsła. Czy na to też są dobre?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziły te pasty do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zwykle stosuje pasty do zębów nadwrazliwych bo mam problem ze szkliwem 😒

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy te wybielanie jest takie bezpieczne w tych wszystkich pastach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne sa te pasty musze kupić tą na osady mega.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś używałam tej pasty, ale przerzuciłam się na te bez fluoru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam je kiedyś dawno, już nawet nie pamiętam jak działały. Może trzeba odświeżyć sobie pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybielające pasty są coraz bardziej skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam same dobre rzeczy, ale jakoś nigdy jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam pasty tej marki i były ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam swoje ulubione, nie zmieniam na pewno jeszcze długd.

    OdpowiedzUsuń
  23. My stosujemy pasty wybielające po wybielaniu u dentysty

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda bardzo dobrze, chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje zęby i dziąsła tolerują wyłącznie Elmex.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń