19 lutego 2019

POWRÓT SZAMPONÓW FAMILIJNYCH W NOWYCH ODSŁONACH, HIPOALERGICZNYCH

Witam


Lata liceum kojarzą mi się z szamponami Familijnymi w niebieskich butelkach. Pamięta ktoś, te szampony? U nas na tyle długo przebywały w łazience, dlatego zapadły mi w pamięci po dzień dzisiejszy. Po latach Pollena Savona ponownie zapełnia drogeryjne półki nowościami w postaci Hipoalergicznych Szamponów Familijnych w trzech odsłonach: do włosów suchych, normalnych oraz tłustych.

W ostatnim czasie poznaliśmy dwie pierwsze propozycje.







Z włosami u mnie bywa różnie, raz z górki raz pod górkę. Kiedy udaje mi się je okiełznać, szczęście nie trwa długo. Pojawiają się, przesuszenie samych włosów, albo uczulenie skalpu, który od razu dostaje łupieżu oraz innych dolegliwości.

Jak każda głowa zimą źle znosi i moja ubieranie czapki. Przez co włosy stają szybko oklapnięte, przetłuszczone, naelektryzowane, dodatkowo wiatr, mróz negatywnie na nie działają. W pomieszczeniach natomiast centralne ogrzewanie wysusza nie tylko skórę, ale i włosy.

Podczas zimowego czasu kiedy nie potrzebuję specjalistycznej pielęgnacji chętniej sięgam wraz z mężem po szampony od których nie wymaga się wiele, a są skuteczne na co dzień.

Poznane debiutanckie hipoalergiczne szampony Familijne możemy śmiało polecić każdemu, kto myje włosy w każdy dzień i nie oczekuje od nich nie wiadomo czego.







Szampony prezentują się estetycznie. Pastelowe odcienie butelek na pewno łatwo jest namierzyć w sklepie kosmetycznym spośród innych oferowanych myjących środków. Każda wersja jest czytelnie oznakowana dlatego wybór odpowiedniego szamponu jest łatwy, a my nie tracimy czasu na zakupach. 
Zamykania butelki mają klasyczne, na klik.


Pojemności szamponów nikogo nie powinny zaskoczyć. W końcu są to rodzinne kosmetyki. Każda z proponowanych butelek to aż 400 ml średniej gęstości i prawie krystalicznej barwy żelowa ciecz.

Szampon Familijny do włosów suchych wzbogacony został bawełną oraz alantoiną, opcja normalna - d-panthenolem oraz aloesem.









Szampony dobrze nam służą. Podczas mycia nie pienią się obficie jak przystało na produkty drogeryjne. Wytwarzana piana owszem pozwala spokojnie objąć całość mytych włosów, ale nie jest jej ogrom. Obie wersje są łagodne zapachowo ponieważ zastosowano w nich kompozycję zapachową niezawierającą alergenów.


W działaniu Familijne są podobne do siebie. Wykazują łagodne poczynania na skórę głowy oraz włosy, które 
bezproblemowo są oczyszczane. Po wyschnięciu stają się miękkie i z kolejnym myciem jakby bardziej nawilżone. 

Przy stałym stosowaniu nikt kto ich stosował z rodziny nie nabawił się skutków ubocznych. Wręcz przeciwnie, szampony pozbawiły mnie przynajmniej lekkiego łupieżu i swędzenia.

Wieloletnie marki polskie jakie utrzymują się od wielu lat na rynku kosmetycznym są doceniane i nadal lubiane. Pollena Savona jest tego przykładem. Wypuszczając w ostatnim czasie nowe produkty, które są na każdą kieszeń pozwala starym i nowym klientom na  poznanie swoich kosmetyków w tym hipoalergicznych szamponów. 

Pollena Savona


pozdrawiam - Magda

42 komentarze:

  1. Nie widziałam nigdy tych szamponów🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowości, mogą jeszcze nie wszędzie być dostępne:)

      Usuń
  2. pamiętam te szampony, były w granatowych butlach z białą zakrętką, :) może sięgnę po nie z sentymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że nie pamiętam tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych szamponów :) Ale ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako facet uznaje jedynie szampony, które są uniwersalne. Takie, które mogę wykorzystać praktycznie do wszystkiego. Od umycia głowy po mycie samochodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam je od wczoraj. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, jak byłam młodsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób kiedy sięgnie wstecz to sobie je przypomina:)

      Usuń
  8. Znałam kiedyś ten szampon , a teraz widzę ,że się starają, chyba wypróbuję :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie je można kupić ??

      Usuń
    2. Myślę, że w wielu sklepach z kosmetykami będą dostępne.

      Usuń
  9. gzie wgl można je dostać? jakoś nie wpadły mi w oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie się dowiem :) Nie widziałam ich dotąd.

      Usuń
    2. To nowości, powinny być nie długo wszędzie dostępne.

      Usuń
    3. Może uda mi się na nie natknąć :)

      Usuń
  10. Powiem ci, ż ei mnie ciekawi.

    Wpadnij i do mnie

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że pamiętam ten szampon z dzieciństwa :) Widzę, że teraz na zdecydowanie ładniejsze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłe zaskoczenie, że marka pomimo tylu lat na rynku dalej się rozwija i wypuszcza kolejne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, marka nie poszła na tor boczny, nadal się rozwija i jak widać wypuszcza nowości.

      Usuń
  13. Mój mąż używa tego tradycyjnego szamponu Familijnego, dla niego lepszego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam ten niebieski szampon familijny z łazienki babci :D Sama nigdy ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mojej babci były te szampony potem kupowała je moja mama.

      Usuń
  15. Chyba pamiętam go z dzieciństwa... Uwielbiam takie kultowe produkty, ostatnio ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam te szampony z dzieciństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam! Może kiedyś z sentymentu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szampony wyglądają ciekawie. Może się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś tylko takich używałam i były super. czas wrócić do dobrych polskich marek

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jak dawno temu moja mama kupowała ten szampon, pamiętam miał zupełnie inną butelkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była niebieska butelka, doskonale ją i ja pamiętam.

      Usuń
  21. Ostatnio widziałam go w sklepie, ale zszedł tak szybko że nie zdążyłam kupić aby wypróować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, miały powodzenie, mam nadzieję, że półka sklepowa ponownie się zapełni i zdążysz je kupić.

      Usuń
  22. Kiedyś używałam. Muszę popatrzeć w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  23. W ogóle nie kojarzę tej marki... ale mam już swoje ulubione szampony, więc raczej tego nie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czemu, ale nie przekonują mnie zwłaszcza z moim skalpem problematycznym.

    OdpowiedzUsuń