29 marca 2019

UZALEŻNIŁAM SIĘ OD ŁAGODNYCH DERMOKOSMETYKÓW ROGE CAVAILLES



Witam


Nie sądziłam, że można stać się zależnym od marki jakiej 
nie znało się przez "mnóstwo lat", a która stała się w przeciągu paru miesięcy jedną z przodujących jaka pojawia się w wieczornej toalecie.

Lubując się w przeróżnych kosmetykach dbających o skórę wrażliwą oraz będącą przez większą część roku suchą to Roge Cavailles wybiegło w przed szereg i zajęło jedno z pierwszych miejsc jako marka zasługująca na polecenie.

Roge Cavailles to francuska marka zajmująca się produkcją dermokosmetyków mających na celu ochronić każdą skórę (wrażliwą, suchą, reaktywną, a topową) przed przesuszeniem. W ofercie znajdują się propozycje produktów do mycia skóry, dezodoranty oraz płyny do higieny intymnej.

W przeciągu kilku tygodni poznawałam ostatnio: Aksamitny olejek do kąpieli i pod prysznic oraz Dezodorant Absorb+ 48h.









Aksamitny olejek do kąpieli i pod prysznic


Odpowiadają mi płaskie opakowania w kosmetykach myjących. Wszystko zależy czy mamy miejsce pod prysznicem lub rantach wanny. Płaskie wersje uwierzcie nigdy nie sprawiają kłopotów u mnie na wąskich miejscach. Jest to może szczegół, ale dla mnie istotny. Aksamitny olejek charakteryzuje się właśnie takim opakowaniem, dla mnie idealnym.


250 ml może być mało wydajne. 
Zależy czy wlejemy olejek do wody. Mi było go szkoda dlatego porcję umieszczałam na wilgotnej myjce, która napełniała się dość skąpą, ale wystarczającą pianą myjącą.

Zapach określiłam jako jesienny, który nie zawierał 
 składników alergennych. 

Spodziewałam się poniekąd olejkowej i tłustej konsystencji. W rzeczywistości spotkała mnie żelowa (luźna) gęstość i nietłusta.

Formuła w olejku została wz
bogacona o olejek ze słodkich migdałów i olej aganowegy, ale myjąc się nie odczuwałam natłuszczenia. Jest to olejek suchy.

Olejek wspaniale oczyszczał, skóra stawała się po jego spłukaniu miękka i nawilżona w wielu miejscach bez potrzeby nadplanowego balsamowania.

W olejku brak parabenów, mydła oraz fenoksyetanolu.






Dezodorant Absorb+ 48h


Lubię każdą formę kosmetyku mającego chronić moje pachy przed potem i brzydkim zapachem. Forma kulki jak w tym dezodorancie jak najbardziej mi odpowiada, kulka równo się obraca, nie zacina się, pozostawia stałą warstwę bezbarwnej cieczy. Pachnie kwiatowo.

Kulka jest hipoalergiczna, bez dodatku alkoholu i parabenów.

Dla wrażliwej skóry lub zaraz po depilacji kulka jest łagodna, koi podrażnioną skórę, uspakaja ją. Na ubraniach nie odnotowałam plam, które lubią wystąpić bez wątpienia podczas wzmożonego pocenia.

Stosując kulkę codziennie od kilku tygodni jej ubytek jest znikomy, dlatego mniemam, że jest wydajna i starczy mi jeszcze na wiele aplikacji.






Na produkty Roge Cavailles warto zwrócić uwagę kiedy zmagamy się z problematyczną skórą. Są one testowane przez dermatologów na wrażliwej skórze, hipoalergiczne, nie posiadają alkoholu, parabenów i mydła.
Do dostania w wybranych aptekach.


pozdrawiam - Magda



33 komentarze:

  1. Zgadzam się ich kosmetyki są świetne ! Bardzo delikatne, moja skóra bardzo je lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że są dobrej jakości :)

      Usuń
  2. Tej marki nie znam, ale chętnie jej się bliżej przyjrzę 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. ten olejek myjący jest genialny, też bardzo lubię produkty ROGE CAVAILLES

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję testować to cudo pod prysznic. Jest super!
    😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie znamy ale na pewno spróbujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ogromną fanką olejku arganowego, chętnie go "przytulę" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, to musi być na prawdę rewelacja. Warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jaki to zapach określany jako jesienny 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słysze o tej firmie, ale brzmi przekonywująco :) Ja ostatnio mam fazę na kosmetyki z AA.

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego czytałam o produktach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie kupić te kosmetyki, są też w sklepach czy aptekach? Bo ja lubię dermokosmetyki z racji alergicznej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Ten olejek mógłby się u mnie sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. marka ma świetne kosmetyki! ja za nimi przepadam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki tej marki, choć rzadko ostatnio po nie sięgam. Ich konsystencja jest dla mnie idealna, no i najważniejsze - nie podrażniają mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że te produkty sprawdzają się na wrażliwej skórze i nie zawierają alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie przekonują mnie te kosmetyki,jak dla mnie brakuje opisu składu a to tym zawsze kieruje się przy kupnie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam jeszcze tej marki ale czytałam o tych kosmetykach same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam marki, ale może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ciekawe. Chociaż właśnie w podobne rodzajowo kosmetyki już się zaopatrzyłam, tak przy następnych zakupach rozważę zapoznanie się z tymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. znam markę i lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam olejków pod prysznic, chociaż może kiedyś się skuszę ;)
    Pozdrawiam,

    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie też bym się uzależniła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten olejek i u mnie by się sprawdził,lubię takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To zdecydowanie cos dla mnie. Muszę zapoznac się z tą marką .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten olejek wygląda ciekawie. Może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi problemy z przesuszeniem nie doskwierają, raczej mam problem w drugą stroną, ale marka wydaje się mieć bardzo ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tych produktów, ale brzmią ciekawie i obiecująco.

    OdpowiedzUsuń