29 maja 2019

MAGNIF'EYES CRIMSON EDITION /RIMMEL LONDON/

Witam

Za niespełna miesiąc przywitamy kalendarzowe lato. To czas kiedy można bawić się kolorami dowolnie przy tym wykonując bajeczne makijaże. 

Tradycjonalistką jestem chyba od zawsze i dobrze czuję się w beżach, różach, brązach oraz odcieniach śliwki. Dlatego nie mogłam nie zauważyć nowej palety do konturowania oczu 
Rimmel Magnif’ Eyes zawierającej 12 różnych cieni.






Cienie wykorzystuję głównie do malowania powiek, ale mogą ponoć służyć jako eyeliner oraz rozświetlacz. Pośród 12 kolorów w palecie znajdują się zarówno prasowane, matowe i połyskujące cienie.

Kasetka jest mocna, po jednokrotnym upadku nie otworzyła się i nie pękła. Wierzchnią część ma przeźroczystą, dlatego wszystkie kolorki są widoczne i nie grozi to bezsensownym otwieraniem przez osoby trzecie. W komplecie mamy do dyspozycji długi pędzelek z końcówkami: gąbczastą i z miękkiego włosia. Brak w niej lusterka, ale mi to nie wadzi.

Lubię cienie do nakładania dla laików lub jak kto woli dla amatorów. I ta paleta Rimmel Crimson takie gwarantuje. Są one łatwe do nałożenia. Mi nie sprawiają większej trudności, a nałożone przeze mnie czasami na mokro nadają makijażowi oka - efekt folii.

Ciemniejszych cieni można użyć także na mokro jeżeli chcemy narysować kreskę jak eyelinerem. Niestety nie jestem na tym poziomie i ogólnie nie używam eyelinerów.

Kolorki w palecie są intensywne, oczywiście nadają się do blendowania. Od nas zależy czy makijaż będzie subtelny czy mocy. 

Z 12 kolorami można puścić wodze wyobraźni i wykonać za każdym razem inny makijaż. Z racji tego, że paleta posiada "moje" odcienie, dlatego jakiekolwiek połączenie różnych barw sprawia, że końcowy efekt zawsze mnie zadowala.






Trwałość cieni jest bardzo dobra. Jeżeli ktoś czuje się niekomfortowo może użyć pod nie bazy. Jednak cienie całkiem fajnie trzymają się przez wiele godzin, nie osypują się i nie ścierają. Podczas nakładania jedynie lekki pyłek spada na policzki.

Każdy z proponowanych cieni jest dobrze napigmentowany. Propozycje połyskujące nie są nachalne, drobinki w nich nie tworzą makijażu jak np: w karnawale. Chociaż latem przyznam się, że świecący makijaż mi nawet odpowiada.







Do wyboru są jeszcze paletki: Nude, Colour, Blush, Smoked, Electric Violet, Spice, Jewel.

Palety do kupienia na Notino.pl


Na którą wersję się zdecydujecie?

pozdrawiam - Magda

24 komentarze:

  1. Bardzo i się podoba kolorystyka tej palety. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kolorystyka palety, cienie w moich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ognista paleta, szczególnie pasuje dla brunetek, ewentualnie szatynek, mi wystarczy, ze trwałość to główna zaleta tego produktu, fajnie byłoby ja mieć w swojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo wyraziste. Podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ta twoja paletka się prezentuje, zachęca do kupienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej paletki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolorystycznie, uniwersalna i bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie byłoby tu ciut za dużo czerwieni (przynajmniej tak wyglądają na zdjęciach), ale z brązów bym korzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odcienie. Chociaz pewnie zdecydowałabym się na nude

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem przyjemne kolory, chociaz nie wiem czy dla mnie nie są zbyt ciepłe. Może jakaś chłodniejsza wersja tej palety byłaby dla mnie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie nakładam cieni na mokro hmm, szkoda że nie zaprezentowałaś jakiegoś makijażu na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obstawialam, że to paleta pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co to jest, ale to chyba pod oczy ? :) (Łukasz)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki :) Fajnie, ze sie tak bardzo nie osypuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię paletki dla laików, za dużo pigmentu mogłoby mnie skrzywdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna paletka, wydaje mi się że mam z tej serii paletkę Nude. Ale może przy okazji wakacji warto sięgnąć po coś bardziej wyrazistego?

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że tymi cieniami mogę się zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj to chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kolorystyka, przyjemna i ciepła. Choć nude jak dla mnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń