30 maja 2019

#YANKEE CANDLE /HONEY CLEMENTINE/

Witam


Honey Clementine


"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy."





To była przyjaźń od pierwszego powąchania. Zanim jednak opowiem o niej to wtrącę zdanie o etykiecie. Przedstawia ona mufinki? jak dobrze widzę pseudo ciasteczka. Z dużym plastrem pomarańczy. W rogu widnieje łyżeczka do nabierania miodu. Etykieta wygląda apetycznie.





Zapach interpretowałam kilka razy nie mam pojęcia, która wersja pasuje najbardziej do tego wosku.

W pierwszej kolejności wosk po roztopieniu otoczył mnie wytrawną nutą cytrusową taką prostą, zwyczajną z odrobiną słodkości, ale nie pochodzącej od miodu. 

Kolejnym razem moje skojarzenie było zupełnie odmienne, ale podobne: aromat przywołał smak cukierków Nim2 z przeważającą kwaśną nutką. 

W obu przypadkach nie byłam zła na wosk. Taki prostolinijny w sumie zapach, coś ma w sobie, że chętnie go odpalam w malutkich ilościach. 


pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Zapach interesujący, na pewno bym się z nim polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te zapachy :) Takich jeszcze nie znałam, jeśli chodzi o świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię cytrusowe zapachy. obecnie nie palę wosków, zostawiam to na jesiennie i zimowe chłodne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej wersji bardziej by mi się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego zapachu, ale wiem, że ma wielu miłośników 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi naprawdę pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanatyczką wosków, chciałabym spróbować każdego! Ale akurat pomarańcza mnie nie przekonuje. Te cytrusy nie robią szału.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już samo opakowanie, a raczej kształt produktu wyglądają zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie lubię te właśnie woski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt jest mi dobrze znany i jest bardzo lubiany przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję, że byłby to zapach dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pewności czy byłby to ten MÓJ zapach - ale przy okazji powącham i zobaczę czy to moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytrusowych za bardzo nie lubię ale w ogóle firma ma cudowne nuty, długotrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie zapachy i skoro przetestowany to będę mieć na uwadze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię woski, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapachowe świeczki, ich zapach bardzo mnie relaksuje i odpręża :)

    OdpowiedzUsuń