30 czerwca 2019

WoodWick /LEMONGRASS/ TRAWA CYTRYNOWA

Witam 



"Trawa cytrynowa: świeży zapach słodkiej trawy z nutami skórki z cytryny."


Czym są woski sojowe?
"Sojowe woski zapachowe marki WoodWick to świetny pomysł na wypełnienie wnętrza cudownym aromatem. W pudełku znajduje się łatwo łamiący i nie kruszący się wosk sojowy w kształcie klepsydry. Z powodzeniem można go używać w standardowych kominkach zapachowych i podgrzewaczach. Wydajność wosku sojowego WoodWick wynosi aż do 10 godzin!"





Czy też nie możecie ulec przerwie letniej i odpalacie w najmniej oczekiwanej chwili kominek? U mnie się to dość często zdarza, skłania mnie do tego mniej atrakcyjna wakacyjna pogoda - kiedy za oknem np: deszcz...

I kiedy tylko uwalnia się pierwsza kompozycja z wosku nie żałuję decyzji. Ostatnio pozwoliłam mieszkaniu nasycić się cytrusowym bukietem trawy cytrynowej z nutami skórki cytrynowej. Jak się okazało ta skórka dodała woskowi pikanterii i podkreśliła jego niebywałą świeżość.

Po dobrym roztopieniu, Lemongrass pozwala przenieść się w ciepłe tereny Południowej Europy, gdzie świeża bryza uderza w nas niczym dobra wiadomość z samego rana.

Lemongrass, to kompozycja dla ludzi kochających podróże i śródziemnomorską kulturę. To propozycja dla umysłów otwartych, przesiąkniętych wrażliwością i pięknem.

Prosty zapach składający się raptem z dwóch komponentów, a każdy z osobna łatwy do rozpoznania.

Dla mnie Lemongrass to cytrusowy, lekki i pobudzający zapach przy którym chce mi się uśmiechać i życzyć wszystkim udanych i słonecznych trwających wakacji.


pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Przyznam, że jak jest cieplej, to nie uzywam wosków. Ten myśle, że ogólnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach idealny dla mnie, chętnie go wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytrusowe, lekkie zapachy świetnie sprawdzają się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię woski z tej marki, może na ten sie też skuszę, bo awno nie miałam nic z wood wicka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak tak czytam, mam wrażenie, że jest to zapach idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zapach mi się marzy teraz na te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wątpliwości czy ten zapach wpasowałby się w to co lubię..Ale woski WW bardzo lubię i uważam że są fantastyczne jeśli chodzi o trwałośc zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy cytrusowe idealnie nadaja sie na pore letnia

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłabym ten świeży, cytrusowy zapach szczególnie w takie upały kal obecnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zapachy. To coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cytrusowe zapachy są idealne na okres letni. Osobiście zrezygnowalam z wosków

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach trawy cytrynowej bardzo lubię, ale wosków nie używałam. Muszę w końcu spróbować, na pewno zapach jest przecudny.🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze tego zapachu nie miałam, ale moja siostra wiem, że go ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam że istnieją takie woski. Bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. W temacie wosków w ogóle się nie orientuję. 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ale bardzo chętnie wypróbujemy 😁

    OdpowiedzUsuń