27 lipca 2019

GENTLE DAY Z NAMI KOBIETAMI W TRUDNE DNI

Witam

Od kilku dni jestem jednym słowem radosna! Pytacie co jest powodem? ...ponownie wróciło do nas lato, ciepłe, pachnące zbożem i polnymi kwiatami. Ptaki od świtu budzą mnie do pracy  świergotaniem, a dzień za dniem umyka w towarzystwie życzliwych mi osób.


Podobnie czuję się ostatnio podczas trudnych dni, które są nieuniknione w każdym miesiącu bo korzystam  z produktów higienicznymi Gentle Day. 

Kobieta podczas tych dni powinna czuć się komfortowo i w miarę luźno, chociaż czasem z tym różnie bywa. Nachodzące boleści mogą zepsuć humor, ale fizycznie zasługujemy na wygodę. Mam nadzieję, że zgadzacie się ze mną.

Do tej pory miałam swojego faworyta i stale kupowałam podpaski lub wkładki jednego producenta. Gentle Day, pokrzyżowało mi plany, przekonując mnie do produktów higienicznych jakie mają w ofercie. Przybliżę dziś kilka z nich. Zapraszam.




Podpaski ekologiczne Gentle Day® na dzień z paskiem anionowym FAR-IR ANION 

  • Do stosowania w czasie regularnego okresu.
  • Brak poczucia wilgoci - miękka powierzchnia z bawełną pozostaje sucha.
  • Brak nieprzyjemnego zapachu dzięki Far-IR Anion paskowi hamującemu nieprzyjemny zapach i rozmnażanie bakterii wewnątrz podpaski.
  • Podpaski zapewniają uczucie świeżości, skóra nie będzie grzać się - wszystkie warstwy podpaski przepuszczają powietrze.
  • Szczególnie polecane dla kobiet i dziewcząt z wrażliwą skórą i podatnym na alergie. Ekologiczne.
Podpaski ekologiczne Gentle Day® na noc z paskiem anionowym FAR-IR ANION 
  • Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Boczne ścianki chronią przed przeciekaniem.
  • Są chłonne. Pochłaniają pięć razy więcej krwi, niż zwykłe podpaski dzięki czemu sprawdzają się szczególnie w nocy, podczas długiej podróży, po porodzie, czy też przy bardzo obfitych miesiączkach.
  • Są wygodne. Nosi się je wręcz z przyjemnością. Nie powodują uczucia dyskomfortu i nie podrażniają skóry. Są bardzo chłonne dzięki czemu każda kobieta odczuwa pełnię świeżości każdej nocy.
  • Są idealną ochroną. Dzięki bocznym ściankom chronią one przed przeciekaniem krwi, a poprzez cztery skrzydełka nie pozwalają podpasce przesunąć się, co jeszcze bardziej zabezpiecza przed niechcianymi plamami w nocy.

Wkładki ekologiczne Gentle Day® do codziennego stosowania z paskiem anionowym ECO FAR-IR ANION 

  • Ekologiczne. Posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Wkładki do codziennego stosowania podczas pojawienia się skąpej wydzieliny.
  • Bawełniana warstwa nie podrażnia skóry w trakcie codziennego stosowania.
  • Przepuszczająca powietrze podstawa zapewnia uczucie świeżości.
  • Są one uniwersalne. Mogą być używane przez kobiety w każdym wieku. Doskonale sprawdzą się przy obfitej wydzielinie, przy upławach, jak również i przy skąpych miesiączkach, szczególnie pod koniec menstruacji.
  • Są one oddychające. Posiadają bawełnianą warstwę, dzięki której powietrze jest przepuszczane, skóra oddycha, a kobieta odczuwa świeżość, suchość i komfort każdego dnia.




Ekologiczne chusteczki nawilżane do higieny intymnej Gentle Day® 

  • Chusteczki ekologiczne, posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Małe opakowanie (10 szt./op.), wygodne do noszenia w torebce.
  • Wykonane z delikatnego, ekologicznego włókna bambusowego.
  • Bezzapachowe, niewybielane chlorem, wolne od parabenów, alkoholu, laurylosiarczanu sodu.
  • Z ekstraktem z aloesu i witaminą E. 


Tampony ekologiczne Gentle Day® REGULAR 

  • Są ekologiczne, pozbawione szkodliwych materiałów, które mogłyby źle wpłynąć na kontakt ze skórą. Do tego ulegają biodegradacji, a więc nie mają szkodliwego wpływu na środowisko.
  • Są hipoalergiczne, a więc nie doprowadzają do jakichkolwiek alergii, co zostało potwierdzone klinicznie. Każda kobieta, która boryka się z problemami skórnymi na pewno poprzez takie właśnie tampony regular zacznie cieszyć się pełnią życia bez jakichkolwiek dolegliwości.
  • Są naturalne, bowiem wykonane z najwyższej jakości bawełny, bez syntetyków i dioksyny oraz substancji zapachowych. Wszystkie materiały są tak wybrane, by dawały przyjemność użytkowania i skuteczność działania.




W każdym produkcie została zachowana najwyższa higiena i bezpieczeństwo przed zarazkami. Sięgając po kolejne sterylne opakowanie wyciągałam daną podpaskę lub wkładkę szczelnie zamkniętą w saszetkę, która chroniła produkt przed wilgocią i mikroorganizmami. 

Podpaski posiadają pasek anionowy. Jego zadaniem jest pochłanianie przykrego zapachu oraz zatrzymanie pojawiających się ewentualnych bakterii. Przy ich produkcji wykorzystuje się odpowiednie materiały, które nie powodują podrażnień. Ph jest zupełnie przyjazne dla skóry.

Podpaski wraz z wkładkami są ekologiczne. Górna warstwa podpaski – z włókna nietkanego, posiada dziurki w formie lejka, przez które ciecz szybko przedostaje się do wnętrza wkładki, nie wycieka i pozostawia suchą powierzchnię. Absorbujący polimer wchłania około 150 ml cieczy (ok. 5 razy więcej niż zwykłe podpaski), przepuszcza powietrze, zapewnia skórze oddychanie.

Podpaski można dobrać do pory dnia. Np: podpaski na noc są mega wygodne, szerokie, sprzyjają obfitszym okresom. Posiadają dodatkową parę skrzydełek, które utrzymują się w stałym miejscu w bieliźnie.

Podpaski są wygodne, mało wyczuwalne, idealnie pochłaniają nieprzyjemny zapach. Są cienkie i dyskretne.

Wkładki są małych rozmiarów, ale nie przeszkadza im wchłanianie skąpej wydzieliny, zapewniają świeżość podczas dnia, nie podrażniają skóry. 





Tamponów używam rzadziej. Jedynie wtedy kiedy wiem, że przez kilka godzin nie będę mieć dostępu do toalety. Te oferowane przez Gentle Day sprawdziły się w swoim działaniu idealnie. Są mniejszych rozmiarów, ale chłonne. Nie wywołują alergii bo zostały wykonane z bawełny. Dają gwarancję bezpieczeństwa i pozwalają przetrwać w te trudne dni kiedy mam ważne spotkanie lub wyjazd. 

Artykuły higieniczne Gentle Day pozytywnie mnie zaskoczyły. Pakowane są w mniejsze i większe ilości. Są nieco droższe od innych marek, jednak kieszeni nie zrujnują. Skóra podczas okresu oddycha, nie poci się, nieprzyjemny zapach jest likwidowany. 


Używając różnych podpasek tej marki, żadne nie wywołały podrażnień i innych nieprzyjemnych dolegliwości. Muszę przyznać, że marka mnie do siebie przekonała i będę się w nią zaopatrywać.

pozdrawiam - Magda

23 komentarze:

  1. Ostatnio o tej marce jest bardzo głośno, jeszcze nic nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka jest ostatnio popularna na blogach :)
    U mnie też coraz cieplej, ale ja akurat źle reaguję na wyższe temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  3. tą markę poznałam dzięki shinybox i od tamtej pory używam ich produktów, czuję się dzięki nim komfortowo

    OdpowiedzUsuń
  4. The photos are so clear and beautiful so I can see the packages also nice looking. I believe they are great intimate products.

    Happy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam, więc trudno mi się wypowiedzieć o jakości. Każda kobieta ma swoje ulubione produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wierna innej marce od kilku lat, może zzrobie wyjątek i wypróbuję coś innego

    OdpowiedzUsuń
  7. To już poza mną, więc nie zastosuję, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wkładki z ShinyBoxa, oddałam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam te produkty z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio dużo o tej marce czytamy, ale jeszcze nie sprawdzona przez nas

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, wygląda na to, że znalazłaś coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet w tym temacie wreszcie ekologicznie się zrobiło ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż, ja jestem przyzwyczajona do jednej marki, głównie dlatego że ona daje mi w pełni komfort przy moich przypadłościach, co zaś do eko produktów z chęcią się przyjrzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty kojarzę z blogów. Dobrze że wchłaniają nieprzyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam aktualnie swoich sprawdzonych faworytów w tym temacie i szczerze mówiąc, zwykle boję się próbować nowości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie korzystam z podpasek, dla mnie są po prostu fuj, ale tampony ekologiczne to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z podpasek nie korzystam, jednak tampony chętnie bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że jest taka eko alternatywa na kobiece dni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że jeszcze nigdzie nie widziałam produktów Gentle Day, muszę rozejrzeć się za nimi w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa i bardzo delikatna alternatywa. Tej marki kompletnie nigdzie nie widziałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama ostatnio zastanawiam się nad zmiana, muszę przyjzec się lepiej tym produktom

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze tej marki nie używałam, ale ostatnio głośno o niej w Blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń