23 lipca 2019

NOWOŚCI JAKIE ZNAJDZIESZ W DROGERII NATURA /SENSIQUE SENSITIVE SKIN MAGIC SPARKS DUOCHROME LIP GLOSS z efektem 3 D/


Witam


Makijaż latem ma dla mnie parę zalet. Wykonuję go dużo sprawniej bo ilość nakładanej kolorówki znacznie maleje. W upał nawet źle mi jest nosić pełną tapetę, która lubi spływać z twarzy. Po co dodatkowy stres? Dlatego kolorówka składa się z minimum kolorowych kosmetyków po jakie sięgam. Obowiązkowo podkreślam usta, które praktycznie przyjmują każdy rodzaj kolorowego mazidełka na tej części twarzy.

Co mogę w takim razie polecić Wam na wakacyjne podróże? Otóż, w Drogerii Natura ukazała się edycja limitowana błyszczyka SENSIQUE SENSITIVE SKIN MAGIC SPARKS DUOCHROME LIP GLOSS z efektem 3 D. W składzie znajduje się olej makadamia posiadający właściwości uelastyczniające, regenerujące i łagodzące. Dlatego stosując błyszczyk solo lub na ulubioną pomadkę dbamy o usta, właściwie je pielęgnując.

Widoczne efekty najlepiej ocenić jest w blasku słońca, gdzie usta nabierają perłowego blasku.

Błyszczyk polecany jest dla osób o skórze wrażliwej.






Edycja limitowana obejmuje sześć kolorów:

201 CHAMPAGNE BUBBLES,

202 PINK SPARKS,

203 ROSY KISS,

204 SUMMER SKY,

205 COLOR FESTIVAL,

206 GOLDEN SPARKLES

Cena: 11,19 zł za sztukę, (w tej chwili jest na promocji).


Wszystkie produkty marki Sensique są dostępne wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl



pozdrawiam - Magda

27 komentarzy:

  1. Nie przepadam za błyszczykami, ale muszę przyznać że kolory tych bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będą wyglądać na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyki mają super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za błyszczykami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wolę błyszczyki od pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że mają produkty do skóry wrażliwej

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna gama barw, nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że poza kolorem ma jeszcze inne zalety. Muszę się wybrać do Natury i poszukać ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta drogeria ciągle zaskakuje nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie używałam błyszczyków ale tych jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada kusząco ciekawe jak prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogerie Natura zachwycają mnie swoimi nowościami coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa kolorki mi się podobają, spojrzę na nie w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyki... lubię je. Używam. Nienawidzę jak włosy przyklejają się do ust :-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy się nie przekonam do błyszczyków :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory! - na pewno wybrałabym wśród nich kilka faworytów :) Ta promocyjna cena również kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię błyszczyki💙💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe nowości trzeba się wybrać do drogeri

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę je oblukać na żywo w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wyglądają bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam błyszczyki kiedyś na pewno chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię wręcz delikatnie dotknąć błyszczykiem już pomalowane szminką usta. Wydają mi się wtedy jakby pełniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm, jestem ciekawa jak się prezentują na ustach. W opakowaniach do nie nie mówią, jakoś nie moje kolory, ale na żywo może mnie zaintrygują. :)

    OdpowiedzUsuń