9 lipca 2019

WOOD WICK /PURE COMFORT/

Witam


Pure Comfort


Owiń się relaksującym zapachem świeżo wysuszonego prania z odrobina czystych owoców i satynowego piżma.


Czym są woski sojowe?

"Sojowe woski zapachowe marki WoodWick to świetny pomysł na wypełnienie wnętrza cudownym aromatem. W pudełku znajduje się łatwo łamiący i nie kruszący się wosk sojowy w kształcie klepsydry. Z powodzeniem można go używać w standardowych kominkach zapachowych i podgrzewaczach. Wydajność wosku sojowego WoodWick wynosi aż do 10 godzin!"







Dla niewtajemniczonych przypomnę czym są woski sojowe.

Woski WoodWick są przede wszystkim zdrowsze. Jest to utwardzony olej wyciskany z nasion soi. Brak w nich toksyn. Nie wydzielają one kancerogennych substancji, jak toluen i benzen.

W procesie produkcji, ani podczas palenia nie zanieczyszczają środowiska naturalnego, a przede wszystkim nie szkodzą człowiekowi i jego zdrowiu.







Pure Comfort to czystość w każdym calu. Wosk odzwierciedla zapach świeżego, pachnącego prania zrobionego z dodatkiem  ekskluzywnego proszka. Słowo wysoko postawione, ale nie umiałam inaczej go określić. Nie ma w nim rąbka chemicznych oznak jakie często na wstępnie są wyczuwalne ze zwykłego środka piorącego zakupionego w osiedlowym sklepiku. 

Ja w nim dojrzałam piękno, bo spotkałam w nim cząstkę wspaniałego dzieciństwa. 
Kwitnący letni ogród i sznury, które obwieszone były praniem. Promienie słoneczne szybko uwijały się z nim, a ja wraz z babcią zbierałyśmy już suchutkie do kosza wiklinowego. Cóż to za czasy! Wspaniałe, nigdy ich nie zapomnę. Zostaną ze mną na zawsze:)

Rozpalając Pure Comfort zobaczyłam przemijające lata, jakie dawno już za mną, ale pomyślałam, że tak łatwo można je przywołać do siebie i docenić na nowo...

Wosk powinien po rozpaleniu uwolnić nuty czystych owoców i satynowego piżma. Szukałam ich pedantycznie, ale bez większych sukcesów.

Wosk paląc się w kominku jest przez cały czas umiarkowany, nie potrafi być mocny czy słaby. Lubię takie zapachy bo wiem, że nagle mnie nie zaskoczą swoją np: intensywnością.

Jeżeli lubicie, świeże pachnące pranie to ten wosk wpisujcie na listę zapachową i czym prędzej go rozpalcie w swoich kominkach.


pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. na pewno zapoznam się z produktami WOOD WICK już jesienią, latem praktycznie w ogóle nie przebywam w domu i rzadko coś palę

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco, lubię takie "czyste" zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem:) Lubię takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za zapachami prania czy proszku. Raczej nie byłaby to wersja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach dla mnie :). Swego czasu bardzo lubiłam tego typu zapach z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie moje nuty zapachowe :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli nie zawierają trujących dodatków to na pewno będą miłym dodatkiem w domowym zaciszu tam gdzie są maluchy

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię woski WW - uważam, że mają piękne zapachy i czuć je zdecydowanie dłużej niż YC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki wosk możesz z łatwością zrobić samodzielnie i wtedy dodasz więcej olejku dającego aromat, aby zapach był lepiej wyczuwalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo lubię ten zapach! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi zachęcająco :) Nie znałam tej firmy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi zapachami za to moja żona wręcz przeciwnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o czymś takim, jak dotąd, nie słyszałam, ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam jak świetnie opisujesz zapachy :)

    OdpowiedzUsuń