24 listopada 2019

BESTSELLEROWY JESIENNY MAKE-UP? POSTAW NA GLOW!

Witam 


Drogeria Natura to kopalnia kolorówki i kosmetyków pielęgnacyjnych takich marek jak: KOBO Professional, My Secret, Sensique, Seyo, Natura Care, Infinity, Intimelle, Artiste, Wet n Wild, Debby, MUA, Dermacol, Smart Girls Get More. Są to marki wyłącznie dostępne w tej sieciówce. 


W tym miejscu poznałam swoje pierwsze hiciory do wykonywania makijażu. Latem zakochałam się w paletce Midnight Wonders by Daniel Sobieśniewski, a nie dawno w Sensique, Sensitive Skin, Eyeshadow Palette Late Summer, palecie składającej się z 12 cieni. To tylko namiastka moich ulubieńców. 


A czym podmaluję oko w jesienną porę? O to kolejne nowości jakie możecie już spotkać w drogerii.

Dzięki nowościom od KOBO PROFESSIONAL oraz SENSIQUE stworzysz makijaż, który kochają kobiety na całym świecie. Dodaje twarzy świeżości, rozświetla i odmładza. Dzięki bogatej palecie kolorów sprawdzi się doskonale na co dzień, ale także w wieczornej, bardziej zdecydowanej odsłonie.




KOBO PROFESSIONAL Eyeliner do powiek z brokatem

Pojemność 4 ml, cena 15,99 zł 


Dostępny w 3 kolorach:
1 AURORA, 2 DIAMOND DUST, 3 SIREN




KOBO PROFESSIONAL PRO FORMULA FOIL EYESHADOW 

Waga 1,8 g, cena 18,99 zł 

Metaliczne cienie do powiek o wysokiej
pigmentacji. Do aplikacji na sucho i mokro.

Dostępne w 10 kolorach: 801 SUNLIGHT TOUCH,
802 CORAL SUNRISE SKY, 803 GOLDEN LEAF,
804 EXOTIC BEACH, 805 BLAZING SUN,
806 JUNGLE FLOWER, 807 LAVENDER SUNSET SKY,
808 OCEAN SPLASH, 809 TURQUOISE JEWEL,
810 RAINFOREST FRUIT






KOBO PROFESSIONAL MARVELOUS LASHES 

Pojemność 14 ml, cena 29,99 zł


Tusz z polimerami; wyraźnie zwiększa objętość i zagęszcza rzęsy.
Specjalnie dobrana szczoteczka pozwala na precyzyjne rozdzielenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs.


KOBO PROFESSIONAL
UNDER EYE BRIGHTENING POWDER
Waga 6 g, cena 19,99 zł

Rozjaśniający i utrwalający puder pod oczy.

Atłasowa formuła optycznie wygładza zmarszczki
i rozświetla cienie pod oczami. Może być
stosowany na korektor w celu jego utrwalenia lub
bezpośrednio na skórę, również całej twarzy.







SENSIQUE SENSITIVE SKIN PERFECT BLUSH
Waga 3 g, cena 12,99 zł

Róże i rozświetlacze idealne do modelowania kości policzkowych.
Pozwalają uzyskać zdrowy, promienny wygląd. Polecane dla osób
o cerze wrażliwej. Nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego.

Dostępne w 7 kolorach: 207 PRECIOUS, 208 SANDSTONE, 209 TIMELESS, 210 MOON GLOW, 211 SOLAR GLOW, 212 COMET GLOW, 213 GALACTIC GLOW









MY SECRET HELLO PRINCESS WYPIEKANY PUDER ROZŚWIETLAJĄCY MELANŻ 
                                 Waga 9 g, cena 29,99 zł


Wypiekany rozświetlacz (melanż 2 odcieni z palety Face Illuminator Powder Palette: Glamour Goddes i Golden Girl), który wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”.




KOBO PROFESSIONAL FANTASY PURE PIGMENT
Waga 1,1 g, cena 18,99 zł

KOLORY: 107 GOLDEN SAND, 108 SEA ABYSS, 109 FLIRTY GIRL, 110 LAVENDER DUST, 111 SWEETHEART, 112 GOLD GODDESS, 113 WIZARD, 114 AZURE, 115 VIVID RED, 116 MIRAGE, 117 SNOW QUEEN, 118 FROSTED ROSE, 119 GOLD ILLUSION, 120 SNOWFLAKE, 121 OLD GOLD


Intensywny i trwały pigment sypki.
Znakomicie przylega do skóry, bardzo wydajny w użyciu.
Używaj z bazą GLITTER FIXER LOOSE PIGMENT BASE








💚Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Natura od 20 lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wśród produktów dostępnych w sklepach można znaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki .💚



Wszystkie produkty marki Kobo Professional oraz MySecret są dostępne wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.


pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają, niestety, nie mogę ich używać, podrażniają moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eyelinery brokatowe wyglądają zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Many choices shades from kobo. so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedną paletkę, której nawet nie zużyłam ;) Maluję się zbyt rzadko, a jesień jakoś niespecjalnie mnie zachęca, żeby wstawać rano i się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się musiała chyba zaopatrzyć w któryś eyeliner. Właśnie ten produkt najbardziej mnie zaintrygował. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobały mi się kolory tych cieni i pigmentów. Miałabym w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj te linery i pigmenty świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no kurcze, a ja nie lubie blyszczec za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam asortyment Drogerii Natura! <3
    Rozświetlacze, brokaty i metaliczne cienie - moc szaleństwa i blasku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie KOBO ma już osobny kuferek wypełniony po brzegi, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stawiam na glow zawsze, niezależnie od pory roku ;) Jestem uzależniona od brokatu i rozświetlaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na glow stawiam najczęściej właśnie zimą i jesienią, latem zelży mi na delikatności

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej z tych nowości lubię rozświetlacz i cienie foliowe (które moim zdaniem dorównują Turbo Pigmentom!), ale eyelinery też są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ta kolekcja jest super, tusz bardzo polubiłam, sprawdza się nawet w mokre dni

    OdpowiedzUsuń
  15. co do makeupu to jestem tradycjonalistką i brokaty niestety się w to nie wspisują, ale rozświetlacz mnei zainteresował :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę, że jest sporo propozycji do świątecznego i sylwestrowego makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny na prezent Mikołajkowy dla dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie do powiek wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń