19 listopada 2019

PODEJMIJ WYZWANIE REXONA I SPRAWDŹ JAKIE TO PROSTE! #WyzwanieRexona #5000kroków

Witam

💙Kto zdrowia nie szanuje, ten na starość żałuje
💙 – takie zdanie usłyszałam niedawno siedząc na poczekalni do lekarza. Rozmowa toczyła się między dwoma starszymi paniami. Opowiadały sobie jak aktywnie spędzają czas. Byłam zdumiona, że są tak zorganizowane i rzetelnie podchodzą do aktywności fizycznej. 

Od lat wpaja nam się, że ruch to zdrowie i od małego wiemy, że ta czynność fizyczna korzystanie wpływa na nasze samopoczucie i przede wszystkim samo zdrowie. Ten rozpowszechniony trend bycia fit i tak większość Polaków zaniedbuje. Nic w tym dziwnego, wracając z pracy do domu nie chce nam się nic. Marzymy o ciepłym posiłku i odpoczynku przed telewizorem. Na zakupy do pobliskiego sklepu podjeżdżamy dla wygody autem, zamiast zrobić sobie przechadzkę.





Badania wykazują, że aż 38 % Polaków nie ma żadnej aktywności ruchowej. Problem bezruchu jest tak nasilony, że zyskał nazwę medyczną – hipokinezji. Natomiast stan w jaki popadamy nie aktywując się fizycznie sprawi, że będziemy żyć o 5 lat krócej.

Jak sprawa wygląda w naszej rodzinie?


Latem wraz z mężem mamy dość intensywny czas. Sporo jeździmy rowerami, przemierzamy za miastem dotąd nie znane nam zakamarki robiąc sobie piesze wycieczki. Lubimy zwiedzanie, odnajdywanie nowych tras dla pieszych w samym Krakowie. Obecnie zimna pogoda zniechęca nas na pewno do jazdy rowerem. Oczywiście, można i zimą zaliczać km rowerem, ale my nie lubimy jazdy w zimniejsze pory. Staramy się te ubytki nadrabiać ćwiczeniami aerobowymi lub na siłowni. Fantastycznym rozwiązaniem jest aplikacja Rexona #5000 kroków. 







                  #5000 kroków

               #wyzwanierexona










Z jej pomocą podliczamy liczbę swoich kroków, zbieramy specjalne odznaki.

Dzięki przyłączeniu się do Kampanii Rexona 5000 kroków mamy szansę poprawić swoją kondycję i ogólną wydolność organizmu, nawet kłopoty ze stawami nie będą tak dokuczliwe. Ruszając się odmłodniejemy, bo aktywność przyspiesza krążenie krwi w tkankach, co sprzyja dotlenieniu skóry. Będziemy też lepiej spać i wstawać z większą ochotą do życia.

Do akcji zachęca nas m.in., Robert Kubica i inne gwiazdy polskiego sportu. Warto iść za ich przykładem.







"Rexona postanowiła skorzystać z możliwości jakie daje jej współpraca z zespołem F1 Wiliams Raing i do udziału w kampanii zaprosić członka teamu Roberta Kubicę. W ramach swoich działań producent kosmetyków uruchomił kampanię zachęcającą do ruchu. Marka odwołuje się do zmian jakie zachodzą w naszym życiu i stopniowym zmniejszaniu swojej aktywności – “Jeszcze nie tak dawno jako dzieci biegaliśmy za piłką i graliśmy w gumę, spędzaliśmy aktywnie wakacje, zamiast wylegiwać się na plaży. Dzisiaj będąc w pracy, cały dzień tęsknimy do kanapy, na którą zerkaliśmy z żalem wychodząc z mieszkania. Dzieci zamiast biegać po boisku, rozbieganym wzrokiem obserwują co dzieje się w grze na telewizorze.”





Ruch to zdrowie - nie ważne jakiej aktywności się podejmiemy, warto po niej czuć się świeżo i czysto dlatego polecam bestsellery Rexona – nową serię Rexona Stay Fresh. To linia żeli i antyperspirantów dla niej i dla niego. 

dla niej
Żel pod prysznic Rexona Lychee Fresh to propozycja dla kobiet, które szukają sposobu na przyjemne rozpoczęcie dnia. Damski żel pod prysznic Rexona Lychee Fresh jest bowiem wyjątkowym źródłem świeżości, dzięki zawartych w nim nutach tropikalnego liczi.


Rexona Lychee Fresh, żel pod prysznic:
  • wspaniale orzeźwia umysł i ciało
  • świeży, owocowy zapach
  • propozycja dla tych, którym ciężko rano wstać

Chcąc zachować to przyjemne uczucie świeżości po kąpieli polecam użyć antyperspirantu Rexona Stay Fresh White Flowers & Lichi.







dla niego 

Żel pod prysznic Rexona MEN Citrus 2w1 dla mężczyzn łączy działanie żelu pod prysznic i szamponu. Jego cytrusowy zapach sprawia, że czujesz się świeżo. 

Rexona Men Citrus:

  • 2w1 żel pod prysznic i szampon
  • poranny zastrzyk energii na cały dzień
  • wspaniale orzeźwia umysł i ciało
  • cytrusowy zapach zapewnia uczucie świeżości


Efekt ten można zachować łącząc żel z antyperspirantem Rexona Men Citrus.





Kto z Was przyłącza się do akcji Rexona #5000kroków #wyzwanierexona?


pozdrawiam - Magda 


20 komentarzy:

  1. zainstalowałam sobie aplikacje na telefonie. mobilizuje mnie do ruchu,bardzo lubię kosmetyki Rexona

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie te aplikacje. Motywuje. czasami az nie wierze ze tyle chodze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wgraną aplikację do liczenia kroków od nowości telefonu, średnio robię ich dziennie 10 tys. Ruch jest bardzo ważny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta akcja, a już wieki niczego nie miałam od Rexony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja! Też o niej pisałam, popieram. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tej akcji, bardzo dobra, staram się zwracać uwagę na więćej ruchu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka Rexona nigdy nie była moja ulubioną, ale akcja #5000kroków już mnie przekonuje. Od lat staram się więcej chodzic aniżeli jeździć gdziekolwiek. Dobre to dla zdrowia ale i dla środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  8. 5000 kroków chodziłam codziennie w pracy nawet z dwa razy tyle jak nie trzy fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką ich produktów nie jestem, ale akcja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię antyperspiranty od rexony chociaz trzeba uwazac bo potrafią podrażnić skórę

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam że j wziełam sie za bieganie co prawda co drugi dzien ale i tak jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że próbują zainteresować Polki ruchem - i to takim prostym, nie wymagającym żadnych nakładów finansowych w postaci np. karnetu na siłownię. Sama od dawna korzystam z aplikacji liczącej kroki i to bardzo motywująco na mnie działa by dobić do mojego ustawionego celu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam tą aplikację i korzystam z niej codziennie - to taki mój cichy motywator. Akcja super! A kosmetyki znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszędzie mówią o tym wyzwaniu, ale to dobrze, bo może jakoś zmobilizują ludzi do chociaż takiej aktywności fizycznej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię rexonę dla mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  16. Ruch to zdrowie, spacery i dobre dotlenienie bardzo dobrze wpływa na ciało i ducha.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainstalowałem w telefonie aplikacje krokomierz, zobaczymy ile kroków robię 😜

    OdpowiedzUsuń
  18. O ruchu staram sie nie zapominać, a nad aplikacją pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nam udaje się dziennie pokonywać więcej kroków niż 5000 👍

    OdpowiedzUsuń