3 grudnia 2019

CYTRUSOWO-DRZEWNA WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN NOU AVERY

Witam

Mężczyźni coraz częściej zwracają uwagę w doborze zapachu jakim chcą się otaczać. Zwłaszcza Ci, którzy chcą się wyróżnić tym sposobem w najbliższym otoczeniu. 

Mój mąż dojrzał na tyle, że sam prosi mnie o radę w wybraniu nowego zapachu. Ku zdziwieniu oczywiście służę mu radą i doceniam, że przy większych wyjściach oraz na co dzień chce dobrze wypaść czy to w pracy na spotkaniu czy nawet kiedy jemy razem posiłek. Ostatnim naszym odkryciem jest woda toaletowa Nou Avery.





👉Woda toaletowa NOU Avery dla nowoczesnych, aktywnych mężczyzn. Tętni energetycznymi nutami, odświeża i pobudza do działania. Idealna na pełen wyzwań dzień.
Woda toaletowa NOU Avery uderza wonią bergamotki, cytryny i kwiatów Neroli, by po chwili trafić w serce nutami lawendy, owoców jałowca i szałwii. Niebywałą świeżość łagodzą akordy mchu, drzewa sandałowego i bursztynu.






NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: bergamotka, cytryna, kwiaty Neroli

Nuta serca: lawenda, owoce jałowca, szałwia

Nuta bazy: mech, drzewo sandałowe, bursztyn

Cena ok. 69 zł/50 ml.
Dostępne w sieci Rossmann






CYTRUSOWO-DRZEWNA WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN NOU AVERY


Avery EDT umieszczono w prostokątnym flakoniku, przeźroczystym o zaokrąglonych ściankach. Ozdobę stanowi jedynie czarna, prosta etykieta oraz skuwka imitująca drewno.
Do użytku panowie mają 50 ml.
Całość otrzymujemy w oliwkowym kartoniku z czarnym elementem nawiązującym do wersji zapachu męskiego.


Co o zapachu sądzi mój mąż?

Dostając go w ciemno bez wcześniejszych próbek uznał, że zapachem będzie się otaczał na każdą szczególną okazję. 
Ucieszyło go podczas pierwszych godzin z Avery, że zapach nie dominuje. Jest ulotny, średnio trzyma się skóry, a po kilku godzinach  jego nuty znacznie stracą na mocy. Dla męża jest to akurat plus. Lubi pachnieć, ale bez przesady.

Zapach jest żywy, klasyczny, pobudzający zmysły, przeważają w nimi akordy cytrusowe i drzewne. W kolejnych chwilach wyczuwalne stają się nuty serca: jałowca i szałwii. Przydymione nuty bursztynu i drzewa sandałowca w dalszym rozwoju nadają zapachowi nowego wymiaru. 

Jest to typowy zapach męski, ale czy na porę jesienno-zimową? Według nas nie, ale mąż ma podobne podejście do mojego, że nie szufladkuje zapachów według pór roku.



pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten zapach, jakiś czas temu sprezentowałam go mojemu tacie i jest z niego zadowolony. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż uwielbia Lacoste, to zapach w sam raz dla niego, tego, który wybrał twój mąż nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach na pewno spodobałby się mojemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być cudowny zapach dla energicznego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu, ale dobrze się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapachy nie przenikają przez szybkie ekranu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat szukałam pomysłu na prezent dla taty... Może to być to!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio też zapoznałam się z zapachami męskimi marki NOU i muszę przyznać, że są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z.chęcią spróbujemy nowego zapachu 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio testowałam męski zapach NOU i był świetny! Gorzej z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy mojemu mężowi spodobałby się ten zapach. Nuty zapachowe ma ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń