10 grudnia 2019

EDT WODA TOALETOWA CK IN2U

 Witam

Nie jedna kobieta zatrzyma się na parę sekund słysząc - Calvin Klein. Tak! Produkty tego projektanta wzbudzają nadal duże zainteresowanie jak luksusowa bielizna, ubrania, kosmetyki czy perfumy którym nie sposób jest się oprzeć.

Na wakacjach jeden z zapachów zadebiutował i u mnie. Była to woda toaletowa Calvin Klein Woman. Myślałam wtedy, że piękniejszej mieszanki nut nie spotkam już nigdy do momentu, kiedy w moje dłonie trafiła kolejna woda toaletowa - Calvin Klein CK In2U






Zapach według informacji jakie znalazłam w sieci został stworzony z myślą o młodym pokoleniu kobiet. Zupełnie się z tym nie zgadzam, bo licząc o wiele więcej wiosen w obecności tego zapachu czuję się dowartościowana i pełna optymizmu. 
Dlatego nie sugerujcie się nigdy opisami. Warto zawsze bliżej zapoznać się z daną mieszanką zapachową i ocenić czy faktycznie tak jest. 

Flakon 
In2U wzbudza pewną kontrowersję. W pierwszym kontakcie nie nawiązuje do damskich perfum. Jest plastikowo-szklany. Doskwiera w nim minimalizm i przeważa biel, która zawsze dobrze wypada. Pomysł na taki, a nie inny flakon inspirowany był iPodem, a nazwa – nowoczesną komunikacją internetową.

In2U dostać można w trzech pojemnościach: 50 ml, 100 ml oraz 150 ml. Moja to 100 ml – jest masywna przez grube dno, dość ciężka dlatego do torebki nigdy jej nie zabieram bo jednak sporo ją obciąża. 


W zbiorze przeróżnych flakoników wyróżnia się na tle innych zapachów. Od razu można go wyłapać wzrokiem, specjalnie nie szukając. Po czasie przyzwyczaiłam się do niego, ale z początku był jednak „inny”. 



"W głowie wody toaletowej CK IN2U przeplatają się soczyste nuty różowego grejpfruta, orzeźwiającej sycylijskiej bergamotki i liści czarnej porzeczki. Po chwili rozwija się serce, które łączy zmysłową orchideę z kaktusem, dzięki czemu zapach jest bardzo kobiecy, elegancji i uwodzicielski. Całość kompozycji zapachowej podkreśla baza z rozgrzewającego czerwonego cedru i słodkiej wanilii, uzupełnionej akordem ambry."

Głowa: bergamotka sycylijska, liście czarnej porzeczki, różowy grapefruit 

Serce: orchidea, kaktus 

Podstawa: wanilia, bursztyn, cedr 

Zapach jest ciepły, otulający i zarazem energiczny. Bez dwóch zdań należy do przeważającej grupy zapachowej jaką stanowi moja część kolekcji, kwiatowo- owocowej.

Różowy grapefruit w pierwszych chwilach orzeźwia bukiet, a dodatek kaktusa nadaje mu pewnego charakteru trzymając się skóry w pierwszych godzinach.

Występująca wanilia dodaje delikatnej słodyczy sprawiając, że zapach wpływa na nasze emocje.

Zapach nie zostawia za sobą zbyt obszernego ogona. Lubi chować się w pobliżu, ale pięknie pokazuje osobę w towarzystwie.  


Imponuje innym, wiele osób czuje się w jego otoczeniu przyjaźnie. Mieszanka jaką przedstawia In2U dodaje na co dzień odwagi w podejmowaniu decyzji. Jest to zapach dla pań z klasą, a także romantyczek o delikatnej duszy.

Z logicznego punktu widzenia, zapach ten nadaje się na ciepłe pory roku. Jednak ja zawsze uciekam od stereotypów i nie segreguję w ten sposób nowo poznanych flakonów. Dlatego w świąteczny czas oczaruję nim rodzinę i mam nadzieję, że kuzynki w najbliższym czasie poproszą swoich mężów o wiadomo jakie prezenty. 






Woda toaletowa Calvin Klein CK IN2U symbolizuje kobiety, które żyją chwilą, niczego nie planują i pozwalają się nieść fali życia. Lubią spontaniczne decyzje, kochają niecodzienne przeżycia i każdego dnia mają możliwość odkrywania świata.

Perfumy damskie do dostania na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

23 komentarze:

  1. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać. Muszę go sprawdzić jak będę na zakupach w drogerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie mocne zapachy, wydaje mi się, że w tym przypadku odrzucilabym zapach że względu na wanilie, która jest mdla i totalnie do mnie nie trafia, ani w zapachu ani w smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale to chyba nie moje nuty. Nie po drodze mi z zapachami CK, ale ważne żeby Tobie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję wąchać ten zapach i niestety nuty całkowicie nie w moim guście. Moim ulubieńcem jest Si od Giorgio Armani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie pachnie ten perfum koleżanka go ma jest boski. Ja obecnie perfum nie używam w ciąży ciężko mi coś dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten zapach i planuję kupić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że go wąchałam, ale nie jestem sobie w stanie przypomnieć czy mi się podobał, czy nie. Podoba mi się flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten zapach jest naprawdę cudowny :) Chętnie do niego wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy do końca są to koje nuty zapachowe-muszę zapoznać się z tym zapachem i sparwdzić

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te perfumy, ale nie wywołują u mnie większych emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu ale chętnie się z nim zapoznam :) Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już drugą buteleczkę. Uwielbiam ten zapach, jak również świetny jest z CK Eternity Now ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam Calvin Klein obsession night, zjawiskowy zapach, polecam! Z tym nie miałam jeszcze styczności, muszę go kiedyś sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną buteleczkę ma ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zapachy z nutami wanilii... Może zrobię sobie prezent na święta 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu czaję się na ten zapach, ale jak na razie mam plan, żeby zejść z ilości zapachów, które mam u siebie. Dopiero jak ich trochę zużyję to sięgnę po coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji poznać tego zapachu i nie jestem pewna, czy by mi się spodobał, przez to nie kupiłabym go w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie ten flakon wygląda, aż szkoda, że nie można poczuć zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  19. I już mamy pomysł na prezent jak znalazł 👍😀

    OdpowiedzUsuń
  20. mam, uzywam i lubię się z tym zapachem :D I jaki wydajny ten perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny flakon, ciekawe czy z tymi perfumami CK bym się polubiła? Zwykle nam nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda super! Biorę na prezent dla Żony :)

    OdpowiedzUsuń