16 lutego 2020

FM WORLD, KOLEKCJA PURE ROYAL /FM 800, FM 434/


Witam

Jak bumerang powracam ponownie do tematu zapachów. Będę wokół nich krążyć ponieważ ubóstwiam się nimi otaczać i zaznaczać w towarzystwie swoje miejsce.

Rodzina zapachów – kwiatowa to jedyna do jakiej jestem przywiązana na stałe. Jest ona zarazem zróżnicowana i bardzo kobieca. Z domieszkami różnych nut potrafi poruszyć zmysły i ciągnąć się za nami, a także będzie codzienna i stworzy przyjemną aurę.

Perfumy Federico Mahora czyli perfumy od FM GROUP WORLD fm.world_fragrances_ to wyjątkowa kolekcja 153 zapachów damskich i męskich. Oferta damskich perfum fm Federico Mahora to przede wszystkim zapachy kwiatowe, cytrusowe, orientalne, drzewne i szyprowe.

Ich bukiety inspirowane są zapachami znanych i markowych perfum.







💛FM 800 PARFUM FEMME - PURE ROYAL COLLECTION to odpowiednik Chanel Gabrielle






Charakter: kobiecy, radosny, słoneczny, pełen pozytywnej energii

Nuty zapachowe: 


  • Głowy: mandarynka, grejpfrut, czarna porzeczka
  • Serca: jaśmin, tuberoza, ylang-ylang
  • Bazy: róża, drzewo sandałowe, piżmo
💛FM 434 PARFUM FEMME - PURE ROYAL COLLECTION to odpowiednik Dior Poison Girl







Charakter: zuchwały, uzależniający

Nuty zapachowe:

  • Głowy: pomarańcza, grejpfrut, lukrecja
  • Serca: róża, kwiat pomarańczy, konwalia, irys
  • Bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo




FM 800 (Chanel Gabrielle), FM 434 (Dior Poison Girl) mieszczą po 50 ml słomkowych cieczy, uwalniającej z atomizera lekkie mgiełki. Posiadają zaperfumowanie: 20% olejków czyli dość sporo stąd ich rewelacyjne trwałości i mocne. U mnie jedno psiknięcie w zupełności starcza bo nie jestem zwolenniczką zapachu, który wychodzi przede mnie.


Zapachy pochodzą z linii PURE ROYAL z kategorii kwiatowej.
Obie propozycje są pełne fantazji, wymarzone dla kobiet nowoczesnych i lubiących zabłysnąć w gronie najbliższych.
Szlachetne akordy dodają pewności kobietom nieśmiałym, mobilizując ich do działania. 


Oryginałów tych odpowiedników nie znam, ale jestem nimi zachwycona. 434 to soczysta woń jaka przenika w duszę romantyczki. Nie jest to zapach zobowiązujący, będzie znakomity do pracy jak i wyjście z ukochanym. Owocowe tropikalne nuty głowy pomarańczy i grejpfruta dodają mu lekkości pomimo, że bukiet daje pewnego kopa. Jest to bardzo ciekawa kompozycja z wyszukanymi nutami.


FM 800 to moc. Daje się pokochać od pierwszego naciśnięcia rozpylacza. Jest to zapach namiętny, kuszący pozwalający na przemianę z nieśmiałej kobiety w kobietę o mocnym charakterze.
Kwiatowe połączenie z drzewem sandałowym i odrobiną piżma staje się wysublimowaną mieszanką odpowiadającą za odwagę w podejmowaniu decyzji, a także pasującą na wyjątkowe okazje.

Perfumy FM GROUP Federico Mahora to kompozycje zapachowe najwyższej jakości, które swoją trwałością zdobywają sobie coraz to większą rzeszę zadowolonych klientów. Dbałość o szczegóły wyglądu flakonów i wyjątkowego zapachu każdego perfum sprawia że wśród perfum Federico Mahora każdy znajdzie coś dla siebie. Perfumy FM to również atrakcyjna cena i wiele ciekawych promocji.



Znacie bukiety zapachowe z linii PURE ROYAL, FM WORLD?

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. kompletnie nie znam tych zapachów jednak w pierwszym podobają mi się nuty zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Wyglądają na ciekawe. Będę musiała się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię otaczać się ladnymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne flakoniki :) Też mam jeden z zapachów FM i bardzo mi się podoba. Uwielbiam kwiatów - owocowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachów z tej marki, myślę że może ten drugi mógłby mi się spodobać. Zauważyłam, że ostatnio ta firma staje się bardzo popularna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wieki nie miałam perfum FM ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. FM 434 (Dior Poison Girl) znam, miałam kiedyś w odpowiedniku ten zapaszek :) Piękne te flakoniki, proste, skromne ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam zapach i otaczam się nimi na codzień. Mamy trochę inne gusta, co nie znaczy, że nie będę wiedział komu ten zapach polecić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię perfumy, zawsze mam ich malutki zapas,
    bo nigdy nie wiem, co mi się spodoba następnym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten grejpfrut mi się trochę gryzie z resztą, ale musiałabym powąchać aby się przekonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same opakowanie wygląda bardzo elegancko i przyznam, że jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy w FM znalazłam świetny waniliowy zapach. Wiesz może jak się nazywał?

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy mają bardzo ładne flakoniki, ale muszę przyznać,
    że jestem bardzo ciekawa ich zapachu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieki nie widziałam tych perfum. Choć jak byłam w gimnazjum to był na nie boom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam bardzo dawno temu jeden zapach tej marki i bardzo miło go wspominam. Może by go tak odnaleźć...? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog z interesującym zapasem informacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio mieliśmy okazję wypróbować podobne, są super

    OdpowiedzUsuń