3 kwietnia 2020

LUKSUSOWY ZESTAW OD AVON DLA KAŻDEJ KOBIETY ENCANTO CHARMING

Witam

Czas przez ostatnie lata biegnie tak szybko, że trudno o chwilę zatrzymania, przystopowania i odpoczynku. Nas kobiety ratują ośrodki typu spa, chociaż coraz częściej takie miejsca odwiedzają i panowie. Jednak czasami na przeszkodzie do odwiedzenia takiego miejsca stają finanse i nie każda z nas jest w stanie fundować sobie nawet krótki wypad na relaks.

Alternatywą są równie przyjemne domowe spa jakie możemy zorganizować sobie same. Praktycznie co weekend taki odpoczynek dla ciała i duszy udaje mi się zaplanować samej. Wystarczy, że zabiorę ze sobą do łazienki kilka ulubionych kosmetyków, zapachowe świece oraz muzykę.

Taki odpoczynek warto wpisać jest w swój nawet w najbardziej napięty grafik dla własnego zdrowia i kondycji skóry oraz włosów.

Skupiając się na kosmetykach to do wyboru mam zawsze dwie opcje. Mogę wcześniej przygotować np: peeling do ciała, albo mieszankę olejową do włosów lub zwyczajnie sięgnąć po gotowce.

Same korzyści ostatnio czerpię z zestawu od Avon, Encanto Charming z katalogu 5/2020






W zestawie znajdują się trzy pachnące ba cudownie pachnące w cukierkowej oprawie graficznej kosmetyki Encanto Charming Avon:


💜 Balsam do ciała Encanto Charming | 250 ml |

💜 Żel pod prysznic Encanto Charming | 200 ml |

💜 Woda toaletowa Encanto Charming | 50 ml |


Jest to najbardziej zmysłowa, pachnąca pielęgnacja jaka potrafi oczarować i wprowadzić w nastrój podczas każdego domowego spa jak i podczas codziennej toalety.

Zaczynając rytuał pielęgnacyjny zaczynam od ciepłej kąpieli przy udziale paru kropel olejku jakimi wzbogacam wodę. Pozwalają one się wyciszyć i zresetować umysł przez niejednokrotnie rozleniwienie mnie...mogłabym wtedy tak leżeć i leżeć przez wiele godzin. Dopiero stygnąca woda nieco mnie zaczyna podspieszać i zmuszać do dalszych czynności. Po umyciu włosów i nałożeniu maski zaczynam najprzyjemniejszą chwilę czyli oczyszczanie skóry aksamitnym żelem Encanto Charming. Ta propozycja daje mi namiastkę luksusu przez obłędny zapach słodkiego ananasa, soczystej jeżyny i drzewa sandałowego. Żel oczyszcza, jest delikatny dla skóry, pieści zmysły i nie doprowadza do najmniejszych przesuszeń. Najlepiej nalać jest go na wilgotną myjkę, która się obficie zapienia przynosząc puszystą pianę, a przy okazji sama myjka jest takim pachnidłem w łazience.

Żel należy do tych perfumowanych, ale spokojnie może wam się wydawać, że zaraz zostawi suchar na waszej skórze. Jednak ten żel polecam używać w te wyjątkowe chwile jak spa.





By przedłużyć bajeczny zapach słodkiego ananasa, soczystej jeżyny i drzewa sandałowego polecam użyć Balsamu do Ciała Avon z tej samej linii. Wygodna pompka, ergonomiczne opakowanie niesymetryczne to jedynie walory estetyczne tego mazidła. Luksusowa formuła z kompleksem olejków szybko się wchłania, odżywia i nawilża suchą skórę nawet przez 48 godzin. Czego chcieć więcej? Te podstawowe jego zalety w zupełności mnie przekonują i balsam zostanie zużyty do ostatniej pompki. Nie mam zamiaru z nikim się nim dzielić. Jest także perfumowany, dlatego nie jest ze mną codziennie bo przepachniona skóra czasami potrafi męczyć, ale na wyjątkowy wieczór czemu nie pozwolić sobie na odrobinę luksusu?

Zalety balsamu:
• Głęboko odżywia i intensywnie nawilża suchą skórę.
• Jest perfumowany.
• Niezwykle bogata, szybko wchłaniająca się, luksusowa formuła.





Zestaw Encanto Charming kończy Woda toaletowa. Nie włączam jej co prawda do wieczornego odpoczynku po kąpieli, ale stawiam ten krystaliczny różowy flakonik o poranku na toaletce i zanim wyjdę z domu muszę koniecznie naperfumować nią letni szalik lub wewnętrzne miejsca na nadgarstkach.

Woda nie jest ulotna, trzyma się blisko osoby i nie pozwala o sobie zapominać przez wiele godzin. Jest to romantyczny zapach na co dzień lub na wieczór. Niezobowiązujący, leki i soczysty. Wyróżniają go: słodki ananas, soczysta jeżyna i drewno sandałowe.

Zapach jest otulający, potrafi oczarować i nieść za sobą ogon jaki ulatnia się po paru metrach.





Encanto Charming to rozpieszczająca, jedwabista linia kosmetyków, która pielęgnuje skórę dzięki kompleksowi luksusowych olejków. Wzbogacono ją o wyjątkowy zapach, stworzony przez światowej sławy producenta perfum.


Zestaw Encanto Charming możecie zamówić z nowego katalogu Avon nr 5/2020





pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie ta linia, chociaż tak ogólnie to nie jestem wielką fanką kosmetyków z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię serię Irresistible :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda toaletowa zdecydowanie najbardziej mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne różowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham luksusowe kosmetyki :D Jestem naprawdę łakoma na takie nowości

    OdpowiedzUsuń
  6. Avon znana mark i lubiona przez moją małżonkę. podsyłam artykuł

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii, dawno nie zamawialam nic z avon. Jednak muszę przyznać, że już czytając opis Twojej wieczornej chwili relaksu czuje się odprężona :) woda toaletowa na pewno by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko korzystam z produktów marki Avon. Może będę musiała im się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa linia :) chyba w amaerykanskim avonie jej nie ma ... musze zobaczyc :)

    Buzkiaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polubiłam tą wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa propozycja - chętnie przyjrzę się jej bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po kosmetyki z Avon'u chyba nigdy nie sięgałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja się będę zachwycać opakowaniami, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa seria kosmetyków, chociaż ja nie lubię zapachu ananasa, więc pewnie bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten różowy kolor nie pasuje do mnie, ale kosmetyki... kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Pozwalają one się wyciszyć i zresetować umysł" - super, że na tym polu też działają

    OdpowiedzUsuń