29 maja 2020

DESKOROLKOWY LOOK

Witam

Skateboarding to sport polegający na wykonywaniu różnych trików jadąc na deskorolce. Jest to rozrywka fizyczna głównie uprawiana przez młodzież jak i starszych. Płeć czy wiek nie ma większego znaczenia, jeżeli tylko lubimy aktywnie spędzać czas mamy odpowiedni sprzęt oraz pasujący ubiór to nic nie stoi na przeszkodzie by korzystać z ramp jakie są do dyspozycji w każdym większym mieście.



Skateboarding to nie tylko triki jakie sami wymyślamy lub wychodzą spontanicznie. Deskorolka to także znakomity środek transportu kiedy nie musimy w eleganckim stroju stosownym do wykonywanej pracy przedostać się do miejsca pracy. Nie tylko zyskujemy czas bo nie stoimy w korkach, ale taką jazdą wpływamy na zdrowie, układ kostny.



Deskorolkowcy nie ważne czy uprawiają ten sport na poważnie czy jest to ich hobby. Jeżdżąc po ulicach, placach, boiskach przy osiedlowych chcą wyróżniać się należytym strojem. Jest to przecież sport i jak każdy inny i wymaga odpowiedniego looku.





Ten sport do łatwych również nie należy. Należy liczyć się z upadkami, kontuzjami, naruszoną odzieżą. Trzeba być jednym słowem przygotowanym nie tylko na różnego rodzaju otarcia, ale i straty w ubraniach. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w profesjonalny ubiór jakim jest odzież skateboardingowa. Nie tylko uchroni nas przed nieoczekiwanymi wieloma kontuzjami, ale i pozwoli siebie zauważyć oraz poczuć się odpowiednio jak przystało na osobę uprawiającą ten wyjątkowy sport.



W co się ubrać idąc na deskorolkę?

Czy to dla chłopaka czy dla dziewczyny zawsze trzeba pamiętać o bluzie z kapturem i spodniach oraz czapeczce z daszkiem bo to znak rozpoznawalny każdego ceniącego się skatera. Ubiór powinien być przede wszystkim wygodna i nie powinien uniemożliwiać wykonywania wszelkich ruchów w trakcie jazdy na deskorolce. Nie spełnienie tych jakby się mogło wydawać prostych wymogów może doprowadzić do nie przyjemnego zdarzenia. Z tego powodu luźne t-shirty oraz bluzy z kapturem są ubraniami wygodnymi w które warto zainwestować. Do tego niedługie i wygodne spodnie będą dopełnieniem całości ubioru.




Dla własnego dobra warto jest także pamiętać o ochraniaczach na nadgarstki, łokcie i kolana. Zwłaszcza kiedy rozpoczynamy przygodę z deskorolką.





A co z butami?

Buty powinny być wytrzymałe ze względu na ćwiczenia jakie się wykonuje w postaci różnych skoków, jazdy na rampie lub przy manewrowaniu deskorolką. Butom nie powinno zabraknąć podeszwy antypoślizgowej grubszej amortyzującej, starannego wykonania, wyróżniającego się wyglądu, a przede wszystkim wygody.


Jeździcie na deskorolce? A może wasze dzieci?
Zwracacie uwagę na strój w uprawianym sporcie?




pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Swego czasu jeździłem na deskorolce, ale już długo mam przerwę przez brak czasu.
    https://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam ze ten sport jest mi obcy. Jednak dobrze że zwracasz uwagę i przypominasz o aktywności fizycznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z e stylów, który do mnie nie pasuje, ale który z przyjemnością widzę u młodych ludzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sport jest mi kompletnie obcy ale czapki z daszkiem są fajne, mam sporo sportowych ubrań the north face

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu chciałam się przekonać do deski, ale jeszcze mi nie wyszło :D Takie ubrania sportowe to mush have :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dawniej (jeszcze w czasach gimnazjum!) miałam wielką fazę na deskorolkę i taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś chciałam się nauczyć, ale szybko skończyłam i przerzuciłam się na hulajnogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie moje klimaty, nie znam się zupełnie na deskach i nie potrafię na nich jezdzić - ale młodym pasjonatom na pewno się taki look spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie próbowaliśmy jeździć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz bym pojeździła ale to nie jest taki łatwy do opanowania sport :) tani też nie, bo oprawa kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam nauczyć się jeździć na desce ale jakoś mi to nie idzie. Bluzy od prosto uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze podobał mi się taki styl. Luźne spodnie, bluza z fajnym napisem, czapka i włosy w rozwianym kucyku. Do tego deskorolka pod pachę i można podbijać rampy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój syn posiada deskorolkę, ale raczej przemieszcza się na niej jedynie po domu haha

    OdpowiedzUsuń