6 sierpnia 2020

FEMME LUXE, MÓJ WAKACYJNY ODZIEŻOWY SKLEP TEGO LATA:)

Witam 

Dla poprawienia sobie złego humoru my kobiety fundujemy sobie zakupy. To od razu stawia nas na nogi i poprawia nastrój. Sama niejednokrotnie się o tym przekonałam, dlatego ta metoda jest zawsze skuteczna i pewnie jeszcze nie raz będzie przeze mnie wykorzystana.

W zestawy dresowe mogę zaopatrywać się praktycznie cały czas. Jeżeli przez tyle lat się mi nie znudziły to myślę, że tak już zostanie. Kostiumy prezentujące się w sportowym stylu oraz takie bardziej eleganckie moja szafa zawsze przyjmie w najgorszym wypadku zorganizuję sobie dodatkową.

W takich strojach lepiej prowadzi mi się auto i lepiej porusza w mieście, na rodzinnych obiadach ogólnie umiem się w nich odnaleźć. Nie myście sobie, że stronię od sukienek lub innego rodzaju garderoby! Nie! Każdy z tych strojów posiadam i do tego odpowiednie obuwie i torebkę.




Na femmeluxefinery.co.uk gdzie ostatnio robię notorycznie zakupy można ubrać się w dowolnym fasonie, dobrać ubrania do swoich potrzeb, na każdą okazję. Precyzyjne tabele rozmiarowe pozwalają na wybór trafnego rozmiaru. Kłopot czasami pojawia się na samej długości i szerokości legginsów w łydce. Tych wymiarów co prawda brakuje podczas mierzenia, ale widocznie dla sklepu są mało istotne. Piszę o ty, bo do tej pory trafiłam na jeden taki zestaw, gdzie leginsy nie puszczały mnie w dolnej części nóg. Pozostałe ubrania włącznie z dzisiejszymi dobrze się rozciągają tym samym dopasowując do poszczególnych części ciała.


🎀👒👗👚👜SHOPPING 


Zacznę od rodzynka czyli sukienki jaka za kilka miesięcy będzie jak znalazł na jesienną porę.

Cream High Neck Knitted Side Split Jumper Dress - Penelope. To swetrowa sukienka z dzianiny w kolorze ekri. Polubiłam ją za to, że dyskretnie podkreśla kobiece atuty i jednocześnie nie jest wyzywająca. W dotyku jest mięciutka i przyjemna. W górnej części posiada półgolf wywijający się w jednej warstwie. Na dole z kolei posiada dwa nie duże rozcięcia po bokach.



Kolejne moje stroje jakie znalazły się w koszyku to same zestawy sportowe. Dwa szare komplety oraz jeden błękitny. 

Zieloną wersję Loungewear Tracksuit Set - Maria mam już w szafie. Chodzi się w niej luzacko, nie krępuje ona ruchów dlatego dobrałam teraz ją w kolorze szarym - Grey. Najczęściej ubieram ją po domu, kiedy jest deszczowy dzionek. Przy wyjściu z domu z dodatkiem trampek i sportowego plecaka sprawdza się dobrze, zwłaszcza podczas zakupów lub spaceru.

Góra występuje z długim rękawem ze ściągaczami, luźno się układa, a przy szyi nie ściska. Dół posiada głębokie kieszenie – to plus, oraz ozdobny sznureczek w pasie. Sam pas tworzy dopasowująca się guma. Na dole nogawek także występują ściągacze dlatego dobrze się w tym dresie jedzie na rowerze.

Materiał z jakiego został wykonany zestaw Maria jest milusi, nie mechaci się podczas prania w pralce. Dostępny jest w rozmiarach S/M/L/XL.


Drugie szaro cacko to Oversized Leggings Loungewear Set - Justine.
Jest to zestaw bardzo prosty. Składa się na niego luźna bluzka z krótkim rękawkiem bez dodatków z okrągłym wykończeniem na górze. Dół to leginsy jakie można wykorzystać do innej stylizacji w postaci górnej części. Ten zestaw zauroczył moją siostrę, dlatego postanowiła go sobie zamówić:)


Blue Off Shoulder Loungewear Set - Blake to komplet o przepięknym odcieniu błękitnego nieba. W szafie sporadycznie przewija się u mnie ta barwa w ubraniach dlatego chciałam wprowadzić coś nowego i wakacyjnego. Klasycznie składa się on z krótkiej góry z długimi rękawami zakończonymi ściągaczami. Atutem jej jest to, że można odkryć jedno z ramion. U mnie to jednak się nie sprawdza i noszę tą bluzkę zw
yczajnie.


Spodnie mają kieszenie oraz sznureczek w pasie oraz ściągacze. Nie są więc bez dodatków, a te co są przyjemnie "dekorują" dolną część. Nie jest ona wtedy bez wyrazu. Komplet ten przeznaczyłam wyłącznie na wyjścia z domu. Nadaje się do zabrania na wakacje, wyjścia z koleżankami na miasto, ale nie w upalny dzień. Wtedy nie muszę zabierać dodatkowego okrycia. Z butami sportowymi wygląda chyba najlepiej, ale szczerze to nie ubierałam do niego jeszcze żadnej pary butów na obcasie lub nawet balerin - wyjątek stanowi chwila przy zdjęciach, gdzie założyłam buty na koturnie. Myślę jednak nad zakupem balerin sportowych tylko nie mogę natrafić na odpowiedni odcień.


Zamówienie zaliczam do udanego. Przesyłka nie tylko została dobrze zabezpieczona. Dla pewności, że podczas transportu żadne z ubrań nie zostanie pobrudzone lub zniszczone sklep każde z ubrań pakuje w oddzielny woreczek.

Po rozpakowaniu widać, że ubrania są nowe, ometkowane i na pewno nie noszone przez osoby trzecie lub nie po oddaniu przez np. niezadowolonego klienta.


Zapraszam Was także do takich działów jak:




pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Blogosfera oszalała na punkcie tego sklepu, widać mocną promocję ich produktów, ale skoro się sprawdzają, to czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tych zestawach, śliczna sukienka. Dziś też pokazywałam swoje rzeczy z Femmeluxe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię ten sklep. crop top nie jest dla mnie ale ten niebieski dresik mam na swojej liści, będę go nosić z inną bluzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta swetrowa sukienka bardzo ładna, widziałabym ją w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo fajna, w sam raz na chłodniejsze wieczory, na dodatek świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ostatni komplet wpadł mi w oko! a tą białą sukienkę miałam już kilka razy zamówić

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają te ich komplety - można znaleźć sporo super ciuchów. Mam ten trzeci komplet i lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni komplecik bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i bomba! ja właśnie zrobiłam zamówienie na jesienne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem pod wrażeniem ich ubrań, zarówno w kwestii jakości jak i szybkości realizacji zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, sporo o tym sklepie ostatnio na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have never tried to order from them yet, but I'm tempted because I've heard really great things. I love the items you chose, the blue set is so cute on you xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dresy by mi się bardzo przydały, nie mam żadnych. Bardzo łądne, szczególnie te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sfetrowa sukienka nie dla mnie. Ogólnie nie lubię sukienek, ale podoba mi się ostatni zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy :) Ja jeszcze z tego sklepu nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę kojarzę dzięki innym blogom, ale nie miałam żadnych ubrań od nich.

    OdpowiedzUsuń