9 sierpnia 2020

MESOESTETIC, MESOPRTOTECH ANTIAGING BODY SUN MIST CZYLI O MGIEŁCE DO CIAŁA SPF 30 /TOPESTETIC.PL/

Witam


Z nadejściem lata zawsze kompletuję odpowiednie kosmetyki z ochroną. Korzystna zarówno dla mnie jak i męża jest SPF 30 i najczęściej się w taką zaopatruję.

Mając na uwadze zdrową skórę nie ma opcji bym nie pilnowała siebie jak i najbliższych do stosowania w upalny dzień filtrów. Opalać leżąc plackiem nie znoszę, wydaje mi się wtedy, że usmażę się na skwarek:) Natomiast prowadząc aktywny tryb życia latem sporo czasu spędzam poza domem delektując się tą przepiękną porą roku jaką jest lato.

Nie marudzę, że jest za gorąco, że znów się spociłam, że nie mogę wziąć szybkiego prysznica bo nie mam ku temu warunków będąc na mieście. Taka już jestem, a dodatkowo praca geologa zmusza mnie przez lata odbywać w różnych warunkach atmosferycznych wizje lokalne lub prace wymagające stania w żarze słońca lub ulewie. Dlatego kiedy nadchodzi lato nigdy nie zapominam o właściwej ochronie jaka dba o nasze ciało i nie dopuszcza do oparzeń słonecznych.

Na rynku kosmetycznym jest mnóstwo ochrony przeciwsłonecznej. Można dobrać do siebie tą właściwą i to w różnej formie. Najczęściej spotkać można kremy czy balsamy. W tym roku natrafiłam i chyba po raz pierwszy na mgiełkę marki Mesoestetic Mesoprotech Antiaging Body Sun Mist.




Produkt rekomendowany do fotoochrony każdego typu skóry, nawet najbardziej wrażliwej. Występuje w postaci lekkiej, odświeżającej mgiełki, dzięki czemu może być aplikowana w dowolnym momencie dnia - zarówno podczas spaceru jak i aktywności fizycznej. Jest to produkt idealny dla sportowców, ponieważ może być aplikowany również na mokrą skórę, nie wymaga osuszania. Zapewnia wysoki stopień ochrony SPF 30 przed wszystkimi rodzajami promieniowania UVA, UVB, HEV i IR. Dzięki obecności antyoksydantów zapewnia także skórze działanie antyoksydacyjne i przeciwstarzeniowe. Sprawia, iż skóra jest doskonale zabezpieczona oraz nawilżona.


Wskazania

- fotoprotekcja przed pełnym spektrum promieniowania
- każdy rodzaj skóry
- sportowcy, osoby pracujące na dworze




Mgiełka mieści się w opakowaniu w jakim spotykamy dezodoranty w sprayu. Jest to pojemnik aluminiowy w białej estetycznej oprawie. Na wakacjach na plaży będzie się znakomicie prezentował. Dozownik w moim egzemplarzu działa idealnie. Rozpyla on równomiernie mgiełkę na wybraną część ciała. W zapachu jest ona spokojna, nie krzyczy z niej jakiś wściekły bukiet, dlatego podczas aplikacji zawsze jest to miłe doznanie.

Najczęściej używamy jej podczas jazdy rowerem w godzinach popołudniowych w jakich słońce również jest mocne i może zaszkodzić skórze. Jednak nie brakuje jej nigdy w plażowym koszyku lub kiedy idę do ogrodu na hamak poczytać książkę. Słońce latem jest tak nieprzewidywalne, że może nas złapać i musnąć swoimi promieniami w najmniej oczekiwanym miejscu. 

Ta mgiełka zostawia po sobie film nawilżający (nie tłusty), ale jest to normalne przy tym typie kosmetyku. Mi nigdy to nie przeszkadza, bo jestem świadoma ochrony skóry i jest to naturalne, że „coś” musi ją zabezpieczać. Mgiełka zawiera między innymi Collagen pro-47, witaminę E, filtry fizyczne.

Jej zaletą jest to, że można ją ponownie zaaplikować na mokrą skórę, dlatego wrzucam ją do koszyka jaki mam zainstalowany na rowerze i przy dłuższej przejażdżce zawsze mogę po nią sięgnąć.




Mgiełka solidnie chroni skórę. W ostatnich dniach mogłam ją dobrze poznać bo często jej używałam, niemal codziennie i skóra wieczorem nigdy nie była spalona, jedynie lekko zaczerwieniona, ale nie na tyle, że teraz schodzą z niej płaty.

Z jej działania jestem zadowolona. Pojemnik 200 ml według mnie jest wydajny, czasami z niej korzysta mój mąż. Myślę jednak, że większa liczba osób może ją wyczerpać znacznie szybciej.

Mgiełka do ciała SPF 30 jest do dostania na Topestetic.pl

Topestetic to profesjonalne porady jakie można uzyskać od specjalistów oraz asortyment godny uwagi ze względu na marki o jakich wcześniej nie słyszałam.

Robiąc zakupy na tej stronie, możecie liczyć na sporo różnych próbek oraz gadżetów firmowych jakie są szczelnie pakowane zanim dotrą do klientów. Wypełniacze w środku wykonane są z materiałów pochodzenia roślinnego, w związku z tym są w pełni biodegradowalne.


pozdrawiam - Magda

25 komentarzy:

  1. Produkty z filtrami to teraz konieczność. Dobrze, że ta mgiełka wywiązuje się ze swojego zadania ochronnego :) Nie ma niczego gorszego od spalonej i piekącej skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, spalona skóra to nic dobrego, a nie stosowanie takich produktów może przynieść przykre konsekwencje.

      Usuń
  2. Ciekawe połączenie mgiełki z filtrem, osobiście nie używam ani mgiełek, a filtry sporadycznie, ale dobrze wiedzieć, że takie coś istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie połączenie brzmi całkiem fajnie. Teraz ochrona przeciwsłoneczna to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy jednak podchodzą do tego odpowiedzialnie.

      Usuń
  4. Czasem używam mgiełki. Ostatnio miałam kwiatową z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka mgiełce nie równa... ta jest na opalanie:)

      Usuń
  5. Mgiełki z filtrem jeszcze nie miałam ale ciekawa sprawa :) filtry teraz obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta mgiełka jest coraz bardziej popularna. Fajnie, że jesteś zadowolona z jej użycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą mgiełkę, przydaje się ostatnio, podczas tych upałów upałów łatwo o poparzenie skóry

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyk, który z pewnością zwróci uwagę mojej córki, chętnie podrzucę jej informacje o nim, niech sprawdzi działanie mgiełki, bo wydaje mi się, że to coś dla niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 50 do twarzy z tej serii i ją wręcz uwielbiam! świetny atomizer i działanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny! Choć zwiększyłabym filtr, na blizny 😅

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zaciekawił ten kosmetyk. Dla mnie mgiełka sprawdziłaby się idealnie podczas przejażdżki rowerowej, a zawsze wybieram długie dystanse. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że go nie miałam, gdy ostatnio wybrałam się na grilla

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę coś zamówić w końcu z tego sklepu :D Bardzo ciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czego to nie wymyślą z tych kosmetyków. Dobrze, że faceci używają 1/10 z tych wszsytkich specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają co wymyślać, to kosmetyk do opalania, więc znany od dawna... proszę czytać uważnie na kolejny raz...

      Usuń
  15. Bardzo mnie zaciekawił ten kosmetyk, więc będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy, ale ciekawe produkty, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń