25 września 2020

DERMOKOSMETYKI DERMOMEDICA WE WRZEŚNIOWEJ PIELĘGNACJI CERY - SKLEP INTERNETOWY 4SKIN

Witam

Nadeszła kolorowa jesień jaka ściele pod naszymi stopami barwne dywany utkane z opadających liści. Tak jak zmienia się pora roku, zmienia się i moja cera. Będzie ona teraz podatna na zimne warunki atmosferyczne dlatego już teraz zaczynam ją wspomagać dawką witaminową jaką zawierają kosmetyki z wyższej półki. A takie produkty znaleźć możecie na 4skin.pl. Znam to miejsce nie od dziś i muszę wam napisać, że jest godne uwagi.

Tak piszą o sobie:

"W 4skin.pl podążamy śladem pionierów w dziedzinie medycyny estetycznej. Korzystamy z dostępnej wiedzy, by w możliwie najlepszy sposób zatroszczyć się o Ciebie. Naszym celem jest zdrowa, piękna i pełna blasku skóra. Dążymy do perfekcji, której właśnie stajesz się częścią.

Pozwól nam o siebie zadbać. Dzięki zdobytemu doświadczeniu i wciąż poszerzanej wiedzy, proponujemy Ci najlepsze i ukierunkowane rytuały pielęgnacyjne dla Twojej twarzy i ciała – bo pielęgnacja to coś więcej niż dbałość o wygląd. Zasługujesz na to."

Jakie w takim razie kosmetyki wyszukałam na tej stronie? Na początku nie wiedziałam do końca co wybrać. Kilka opcji miałam wybranych, ale skorzystałam z rady p. Magdaleny Piotrowicz, która jest z zawodu kosmetologiem i właściwie potrafiła dobrać do mojego rodzaju cery odpowiednie produkty.




DERMOMEDICA Healing Mask terapeutyczna maska przeciwstarzeniowa w płacie 


Przyznaję się bez bicia, że maski w płacie nie są moimi ulubionymi. Stawiam z reguły na te w tubach lub słoiczkach. Na tą wersję zdecydowałam się jednak po poleceniu przez kosmetologa. Decyzji nie żałuję i za parę tygodni na pewno zaopatrzę się w kolejną.

Maska jest jednorazowa. Dobrze nasączona i perfekcyjnie dopasowuje się do twarzy. Podczas zabiegu z nią miałam chwilę dla siebie - stanowi ona wspaniały dodatek w weekendowe domowe spa. 

Maska składa się z trzech warstw. Środkowa warstwa to warstwa, którą powinna pozostać bezpośrednio na skórze. W tym celu należy usunąć białą warstwę, następnie nałożyć maskę na skórę. Przewidywany czas jej trzymania to 15-30 minut.

Płat nasycony jest składnikami nawilżającymi, kojącymi, niezbędnymi do przebudowy naskórka i skóry właściwej doskonale sprawdzi się przy skórze podrażnionej, uszkodzonej i odwodnionej. 

Jakie efekty można uzyskać? Przede wszystkim wspomaga ona nawilżenie, cera staje się jędrna, a płytsze zmarszczki mocno spłycone. Te głębsze niestety nie są wizualnie naruszone, ale to stwierdzam po jednym użyciu. 

Kosmeceutyk rekomendowany po inwazyjnych zabiegach z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej. Jest to maska wegańska bezpieczna dla kobiet w ciąży i matek karmiących.




DERMOMEDICA Neuropeptide Cream odżywczy krem przeciwzmarszczkowy

Można go nabyć w dwóch pojemnościach: 15 i 60 ml. Ja na razie testuję mniejszą propozycję. Zawsze mam czas na tą drugą.

Składniki aktywne:

5% Lipofilowa witamina C – najaktywniejsza postać witaminy C, która realnie przeciwdziała procesom starzenia się skóry. Jako silny antyoksydant chroni przed powstawanie przebarwień, rumienia, mutacji DNA i nowotworom skóry. Ponadto wykazuje działanie niezbędne w procesach syntezy kolagenu i elastyny, a także za wzmocnienie i uszczelnienie naczyń krwionośnych i tworzenia się stanów zapalnych.

1% Argirelina i SNAP-8 – neuropeptydy, które silnie hamują aktywność neurotransmiterów, przyczyniając się tym samym do ograniczenia liczby skurczy mięśni. Znacząco wpływają na wygładzenie zmarszczek mimicznych i poprawy kondycji skóry. Mechanizm działania neuropeptydów zbliżony jest do działania toksyny botulinowej – tzw. efekt Botox-Like




Kremy dające porządnego kopa skórze zawsze sobie cenię zwłaszcza teraz kiedy przygotowują ją na zimę. 

Krem Neuropeptide polecany jest skórze:

atopowej, dojrzałej, mieszanej, naczynkowej, normalnej, suchej, tłustej, trądzikowej i wrażliwej. 

Jak widać ma szeroki wachlarz odnośnie typów cer. 

Jego lekka konsystencja jest łatwa przy aplikacji. Krem sprawnie się wchłania, można go używać pod makijaż. U mnie nie sprawiał problemów, podkłady z nim współpracowały. Biała barwa szybko zanika, momentalnie wnikając w skórę. Zapach jest słabo wyczuwalny.

Krem skutecznie hamuje skurcze mięśni redukując nawet głębokie zmarszczki mimiczne, ujędrnia oraz rozświetla skórę według producenta. U mnie po 4 tygodniu codziennego stosowania głębokie zmarszczki są nadal, ale wspomniane ujędrnienie jest wyczuwalne. Sądzę, że to sporo osiągnięcie jak na taki czas. Ucieszyła mnie obecność witaminy C w nim jaka działa ochronnie minimalizując uszkodzenia wywoływane przez szkodliwe czynniki środowiskowe oraz wzmacniająco. Dodatkowo składniki aktywne uszczelniają naczynia krwionośne, działają przeciwzapalnie ograniczając tym samym powstawanie rumienia. 

Jak przygotowujecie swoją cerę na jesień? Znacie przedstawioną przeze mnie dziś markę?

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Jeśli rzeczywiście krem redukuje głębsze zmarszczki mimiczne, to jest to kosmetyk dla mnie. Nawet nie wiem kiedy, choć wiem czemu, mam siatkę poziomych zmarszczek na czole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do masek w płachcie, więc oczywiście ta też mnie bardzo zaciekawiła. Marki jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbowałabym ta maskę bo uwielbiam maseczki w płachcie :) Też mam aktualnie krem z witaminą C bo uwielbiam ją w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem na zmarszczki to coś dla mnie. Wokół oczu nie robią mi siey kurze łapki, a całe łapy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki i w żadne specjalny sposób nie przygotowuję skóry na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, czy moja skóra zaprzyjaźni się z proponowanym kremem przeciwzmarszczkowym, wydaje się, że kosmetyk powinien jej się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie walczę z rozszalałą cerą, więc niestety niczego nowego nie mogę wypróbować, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą markę i szczerze powiem, że bardzo kuszą mnie ich kosmetyki, ale nie miałam jeszcze z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep znam bardzo dobrze - mają super ceny. Chetnie skuszę się na tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczkę chętnie bym przetestowała, przydałaby mi się taka pielęgnacja, bo dawno nie robiłam już domowego SPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo. Ten krem mnie bardzo zainteresował. Jak tylko coś obiecuje mi napięcie skóry i spłycenie zmarszczek - jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maska bardzo by się mi przydała! Muszę przeprowadzić jesienną pielęgnację i przygotować skórę na nadchodzące ochłodzenie. :)

    OdpowiedzUsuń